Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@humutin Emojirandomizer. Yritä sisällyttää joku ankkaemoji luonteeseen sisään nii tulee haastetta ja uus kuvakulma
-
Ootteko jo törmänneet tuohon uutiseen, että FEI kieltää rats. kilpailuiden kuvaamisen tai ilmeisesti yleisö saisi kuvata melkoista. Mietin että onkohan virtuaalihevosten tulevaisuus kohta vähän pakosti piirretyt...
-
@miltsu missä tämmönen uutinen?
-
-
"Still images can be posted without restrictions across all platforms"
Aika pitkälti tuolla puhutaan videoista ja "Audio visuaalisesta materiaalista".
Meni vissii kuppi nurin sen kanssa, että ihmiset tekee ilmaisia streameja ym. heidän materiaalistaan :'D
-
Yritin etsiä mutta tämän foorumin haku on niin surkea etten varmaankaan osannut käyttää sitä Onko täällä muita Horse Reality -pelaajia ja ketjua tälle vai saako täällä jutella näistä? Discordissa ollaan oltu aktiivisia viimeksi joskus 3 vuotta sitten, joten sinne en ole siirtymässä jos ei sitten joku ole tehnyt uutta kanavaa tälle pelille
-
-
@kirsiina siis miten voi olla että haku ei löytäny vaikka kokeilin vaikka miten ja just tuossakin muodossa Kiitos!
-
Horse Reality ketjun pompatessa etusivulle, tuli mieleen että onko muita jotka pelailee EquinePassion peliä?
-
@meea tätä voisi itekki kokeilla!
-
Mä palaan taas näihin autoasioihini, mutta täytyy mekastaa sitä, että menipä taas päälle 500 euroa kulkineeseen kun tilasin uuden kesärengas-sarjan. Kivaa ja halpaa tämä auton omistaminen, jei! Tuossa pienessä mustassa p*rkeleessä on jokin vähän harvinaisempi rengaskoko kesärenkaissa, niin ihan hirveän halvalla ei saa, ellei sitten valitse merkiksi jotain random-cheap-and-dangerousia, josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan mitään. Ja minä en semmoisia halua. Nyt tuli Hankookit, joka on minun kirjanpidossani ns. kunniallinen merkki, ollut aiemminkin.
Kesärenkaissa on isommat vanteet kuin vakiot joten renkaan pitää olla sitten matalaprofiilinen. Näyttää tyylikkäältä, mutta maksaa sitten enemmän ja pakko sanoa, että voi olla myös rahtusen huonompi ajettava. Tai ainakin kesärenkailla kaikki kuopat ja montut tuntuvat enemmän kuin talvirenkailla, jotka eivät ole matalaprofiilit. Oletan siis että tuntuma riippuu renkaista. Tyyli ennen tarkoitusta, sanoi kaverini, mutta ei olleet minun valintani ne kesärenkaiden vanteet.Mutta että mä rakastan tuota rengashotellia! Se on kyllä niin laiskan ja mukavuudenhaluisen valinta, ettei tosikaan. Ei tartte itse ajaa edes halliin, senkun istuu ja pyörittelee peukaloitaan kun muut tekee duunit. Ja tämäkin kesärengastarjous tuli sen perusteella, että olivat tarkistaneet säilössä olevat renkaat, todenneet ne vähintäänkin kehnonlaisiksi kunnoltaan (se nyt oli tiedossa ja vaihtoon menossa joka tapauksessa), joten lähettivät sitten sähköpostia. Sähköpostissa kertoivat, että tilanne on tämä, tässä olisi tarjouksia muutamasta sopivankokoisesta sarjasta vähän eri hintakategorioiden merkeiltä, mites olis. Ne varmaan siellä hotellilla vaihtavat uudet renkaat vanteille tässä ennen kuin kausi ja ryysis alkaa. Kun minä menen sitten joskus varmaan huhtikuussa renkaanvaihtoon, siellä odottaa uunituore rengassarja.
Muutenkin siellä on palvelu aina viimeisen päälle. Jälkikiristävätkin ilmaiseksi kun vain ajaa paikan päälle. Hinnaltaan ei ole edes sieltä pahimmasta päästä, taidetaan olla edelleen alle 90 eurossa per kausi, sisältäen allevaihdon. -
@meea Löytyy! Henk.koht. lempparipeli realistisuuden vuoksi
Onpa halpa renkaanvaihto! Mä oon tottunu tekemään ite, kun löytyy tuo miehen halli tuosta kilsan päästä. Jostain syystä oon aatellu et vois maksaa enemmänki renkaitten vaihto ammattilaisilla. Ihanaa et löytyy edelleen noita helppoja, kukkarolle ystävällisiä vaihtoehtoja
-
@meea @varjorastas Kävin kokeilemassa, mut pohdin et kannattaako tuota pelata ollenkaan ideana että pelaa aluksi ilmaiseksi. Tuli heti alussa herjaisu vastaan että tietyt jutut on membershipin takana mut en löytänyt helposti että mitkä asiat on ilmaisia ja mitkä ei.
-
Pitkästä aikaa kävin tallini sivuilla ja huomasin, että porrastettujen tiedot hävinnyt hevosten sivuilta. Onko mulla mennyt joku ohi vai onko noihin php-koodeihin tullut jotain muutosta vai mikähän on ettei ne nyt toimi?
-
@sorel VRL:ssä oli joku isompi päivitys hetki sitten. Oisko se rikkonu?
-
@lithy no se vois kyllä olla se sitten Enhän minä tuommoisia osaa korjata, ääh
-
@sorel tää riippuu kans puhutaanko kuinka pitkästä ajasta. Jossain vaiheessa tais ainaki se rajapinnan linkki vaihtua jne
-
@nerita en ole ihan varma koska viimeksi katsonut kisajuttuja mutta syksyllä jossain vaiheessa Täytyy penkoa ne rajapinnat uudestaan vrl:n sivuilta ja kahtoa miltä ne näyttää, eiköhän ne sieltä löydy
-
En mie oo ainakaa joutunu muuttelee rajapinnan koodeja sen jälkee ku oon ne laittanu.. 2-3v sitten maybe?
-
@lithy alkuun ilmaiseksikin pääsee, mut kyl mäkin aloin maksaa sitä premiumia. Loppuviimein halpa, kuitenkin muutaman euron