Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@kioja meil oo ku ihan soutuvene nyt vesillä, kumivene on tyhjänä vintillä. hyvähän se siitä olis pakata nyt mukaan, niin voi jatkaa kaupungissa sitten sillä, jos autolla ei pääse ja onpahan hiirille siinä muuta nakerrettavaa kuin sokerikorput
-
@humutin ei varmaan huono idea ottaa mukaan kun eilisiä uutisia katsoo onpahan ainakin matka turvattu.
-
Täällä kanssa satanut ja ukkostanut koko päivän kunnolla, sen verran sääliksi käy hevoset, että tulevat varmaankin yöksi sisään Kissat ei meillä välitä mitään ukkosista yleensä, mutta tänään vanhin ja nuorin olleet jostakin syystä ihan paniikissa
-
Mahtava tunne kun koko päivän ollut muuten aurinkoista ja melko pilvetöntä mutta sitten, kun astut hevosen kanssa kentälle niin vettä tulee kun saavista kaatamalla... Onneks on maneesitalli!
-
@yada Tääl ois ollu +28 ja aurinkoo/vähän pilvee, sadetta tuli ehkä kaks pisaraa. Meen kohta tonne alasti tanssii sadetanssia, koska mä en kestä tätä hellettä enää +16 riittää.
-
@yada Mää onnistuin sekä eilen, että tänään käymään tallilla ennen sadetta Eilen alko puolivälissä kotimatkaa satamaan niin että motari meinas muuttua järveksi. Tänään ehdin jopa olla kotona tunnin ennen ku iski sade
Oon nii ilonen et eilinen myrsky kiersi tallin, saivat hevoset olla normaalisti ulkona yön.
-
@mari-h Se sade virkistää hetkeks mutta nyt tää on ihan kun sademetsässä eläis Kieltämättä tämmönen +28 on vähän liikaa, se vois siinä max. +20 pyöriä
-
Mä odotin kans tänne koko päivän sitä luvattua ukkosta ja sadetta ja eipä oo näkyny ei… ilma on kyllä enteillyt sitä ja ollut tosi raskas ja painostava mutta ei
-
@maura Täällä pitäis ukkostaa yöllä ja aamulla vähäsen, mutta ilma viilenee vasta lauantaina
-
Täällä on just yllä oikein vahva ukkonen, jytisee jatkuvasti ja taivaalla välähtelee niin, että valaisee koko tienoon. Ei ole vähään aikaan ollut tällaista ukkosta. Suihkussa käydessä vähän jännitti, saanko sittenkin veden sijaan sähkösuihkun
// Toivottavasti huomenillaksi helpottaisi, jottei raveja tarvis keskeyttää ja/tai perua. Luvattu koko päiväksi ukkoskuuroja -
Oiskohan kellään sitä koodia jonka voi laittaa kirjanmerkkeihin ja sitä painamalla sivu jolla on tallentuu WebArchiveen?
-
javascript:void(window.open('http://web.archive.org/save/'+location.href));
-
@anzkuli eikö tää vaa laitettu kirjainmerkin osoitteeksi? ei tahdo toimia.
-
@siiri No höh! Mahtaisiko olla joku Keskustan heittomerkkiväännös, kun mulla toimi suoraan kopioituna, mutta kun saman pisti tänne, niin ei enää tuosta yltä kopioituna? Pitää tutkistkella.
// Haa, ongelma paikallistettu, pistän yv -
@anzkuli voi jehna! kokeilin copypastettaa ja kirjoittaa itse, mutta ei auta ei
edit: saatiin toimii anzkulin kanssa, kiitos! jos joku muu haluaa käyttöön niin kirjoittaa ton anzkulin antaman koodin eteen vielä javascript:
-
Tietääkö joku, pidetäänkö jossain päin varsojen laatuarvostelua, sekä vuonohevosten laatuarvostelua?
-
-
Hellurei ihmiset, mä ajattelin tällailla myöhäisillan inspiraatiolla kartoitella pari vuotta sitten täyskatkolle laitetun virtuaaliharrastuksen eloonherättämistä ja hitsit kuinka vaikeeksi oon tehnyt oman elämäni
Poistin sillon lopettaessa sähköpostit tms., joten oon onnistunut lukitteen itteni ulos VRLlästä, altervista pitää mua huijarina niin en saa aktivoitua sivuja ja muuta yleistä säätämistä.Mutta mitäs tänne kuuluu? Pari kuukautta oon nyt stalkannut foorumia mutta onko mullistuksia tapahtunut? Itellä ei onneks ollutkaan silloin kun pari heppaa, mutta jos jotain oon jollekkin joskus luvannut niin nykikää hihasta (oon aika nevahööd kyllä, onneks ) Siis entinen Jens VRL-14744 kirjottelee näin sekavasti teidän iloksenne
-
Tähän aikaan tallille ajellessa kyl toivoo et nää helteet olis jo ohi. Onnea on valaistu kenttä mutta mieluusti kyl silti kävis ihmisten aikaan tallilla…
-
@jens Oi, tervetuloa takaisin! t: toinen paluumuuttaja