Uusi virtuaalinen varustekauppa on auki!
-
Monen kuukauden suunnittelun ja työstämisen jälkeen uusi virtuaalinen varustekauppa Reiterkeller on vihdoin auki yleisölle!
Kivijalkapuoti sijaitsee virtuaalisessa Itävallassa Edelsteinin kaupungissa, jonka lähistöllä sijaitsee myös allekirjoittaneen uusi virtuaalitalli Blumengards Stall & Ranch. Kamoja löytyy laidasta laitaan ja lisää on tulossa! Asiakastoiveita saa laittaa vapaasti ja niitä pyritään toteuttamaankin
Tervetuloa tuhlaamaan (virtuaali)roposianne tai muuten vaan vilkuilemaan tarjontaa Kauppaa voi myös seurata Instagramissa @reiterkellers ♡
-
Jee! Oon seurannu edistymistä ja vihdoin se on auki
-
Täydellinen nimi!! kiitos kun jaksat tehdä yhteiseen käyttöön näitä
-
Siis vau, todella upeita varusteita! Ja aivan mahtavaa, että uusia liikkeitä tulee, helpottaa kummasti omaa hommaa, kun saa erilaisia tavaroita poneilleen eikä tarvi aina samoja kauppoja kierrellä. Ja näin oikean elämän tiikeritavaroiden kerääjänä tietysti ihan ekana pitää kerätä noi tiikerikuosit jollekin ponille
-
Ihan huippu valikoima ja upeaa kädenjälkeä!
-
Hienoja! Mulla tosin latautuu hitaasti kuvat ja sivusto ylipäätään. Kuvat suosittelisin laittamaan .webp -muotoon .png sijasta
-
Siis rakastuin
-
@screwdriver Kiitti vinkistä! Pitääpä kokeilla, en oo aiemmin tajunnut tsekata oisko tuolle .png muodolle jotain hyvää korvaavaa muotoa
-
Aivan ihanii varusteita itellä lataa .png hyvin, vaiks tiedostot on isoi. Tolla webp jutulla on mun mielestä hankalaa ladata kuvii koneelle 🥹
-
@VRL-11280 Minä myös vihaan webp:tä
-
minäkin liputan png:n puolesta.
-
Ihana saada kaikenlaisia erilaisia apuremmejä, kuljetusjuttuja ja heijastintuotteita, jee! Tosi monipuolinen valikoima jo nyt, upeeta työtä
Mun kahdeksanvuotiaalla pöytäläppärillä ja taloyhtiön miniminetillä ei ainakaan ollut lataamisessa mitään ongelmia, ja varustekollaasi-ihmisenä oon kyllä ihan png:n ystävä. Se on nettigrafiikan hyvälaatuiseen tallentamiseen ihan hyvä ja perinteinen tiedostomuoto.
-
Kiitos kaikille palautteesta! Nyt kun oon tässä vähän mietiskellyt niin oon päätynyt siihen, että kuvat pysyy .png muotoisina - sen sijaan lähden tässä tulevalla viikolla pienentämään kaupassa jo olevien tavaroiden tiedostokokoja reilusti. Tän uskois auttavan mahdollisiin latausongelmiin, koska käytän mun piirustusohjelmassa automaationa aika isoa canvaskokoa hyvän laadun takaamiseksi. Alkuperäisten kuvien pienentäminen ennen kauppaan lisäämistä ei vaikutakaan pilaavan laatua niin kauheesti kun meikäläinen pelkäs
Ps. Tänään vielä tulossa uutta tavaraa valikoimaan, kunhan saan ne tästä sivuille lisättyä!
-
Tässä selatessa huomasin, että vikellys-tuotteiden linkki vie rehuihin ja lisäravinteisiin.
Ihania varusteita Saas nähdä, jos joskus saa aikaiseksi taas alkaa laittamaan hevosille varustekollaaseja, niin varmsti tulee käyttöön!
-
Vikellystuotteet olivat näköjään vallanneet loimiosaston
Kivoja tuotteita, muutama lähti mukaan
-
-
Pakko kehua että Pride Collection on ihan paras asia ikinä tähän mennessä, kiitos niistä Tuli napattua uudelle hevoselle satulahuovat mukaan nyt aluksi, mutta myöhemmin varmasti muutakin