Piirroskeskustelu
-
@Tea Vois toimia, jos tuosta kuvasta tekisi vähän leveemmän! Toki siis hieno noinkin, et ei sen puoleen
-
@Tinúvel GIMPillä saa paineentunnistusta säädettyä, kun klikkailee itsensä oikeaan paikkaan. Edit -> Input devices -> sieltä sivusta piirtopöydän jutut (kynä ja mahdollisesti kumi). Pittää muistaa laittaa mode screeniksi, muuten ei tapahdu yhtikäs mittään
-
@Lumikatti Mulla on GIMP ihan suomeksi?
Oletan, että asetuksista pitäisi löytyä. Mutta mistä näistä välilehdistä, onko se tää syöttölaitteet/lisäsyöttöohjaimet? En vaan tajuu
-
@Tinúvel ööö äää öö XD siis oot ihan oikeessa kohdassa juu, mutta ei jostain syystä näjy. Mulla oli ihan samallai, mutta kun rämppäsin piirtistä kiinni ja irti ja käynnistin koneen sekä GIMPin uudestaan pari kertaa nii alko toimimaan…
-
@Lumikatti Ookei, positiivista et oon oikeessa paikassa
Täytyy joskus paremmalla ajalla sit yrittää saada piirtis näkymään tuolla, en kuitenkaan nyt illasta ehdi mitään piirtämään niin en jaksa käyttää aikaa ton kanssa tappeluun. Kiitti sulle!
-
@Tinúvel Kiitos! Sun ansiosta sain rohkeuden leventää tota ja nyt alko sujumaankin ehkä vähän paremmpin… vahva ehkä :'D
Mutta miksi toi leijona näyttää siltä, että puolet naamasta on halvaantunu!? ARGH
-
@Tea ei se mun mielestä näytä siltä se leijona, ja mä sentään oon nähny puoliks halvaantuneen naaman viimeks kuukaus sitten! Tosin ihmisillä
mutta siis, aivan upea työ ja leijonakin on komea
-
@Tea kuvakulma on just hyvä tohon ja ei oo liian ahdas. Leijonan etujalka on vähän tasapaksuhko ja sillä on aika kiltti ilme.
-
@Lumikatti Kiitos paljon!
@Viiru nyt sait mut epäileen… En sit tiiä pitäiskö vaan vetää koko jellona uusiks. Onko se sit pienempi vaiva. Mutta kiitos!
Tässä siis alkuperäinen. Haluaisin leijonan kuitenkin näyttävän suunnilleen samalta
-
@Tea sori
toki jos laitat sen murisemaan, tekee se siitä heti pelottavamman, tai ees kurtistaa sen kulmia kuten tollakin on vähän silleen silmät.
-
@Viiru Ei mitään. Välillä on hyvä epäillä
Enkä oo ollenkaan mikään leijonan piirtelijä joten kaikki apu on just nyt tervetullutta! :'D Mutta mä yritän saada tosta vähemmän halittavan. Tykkään liian söpöistä asioista selkeesti
//Edit:
Ette ookaan ikinä näin äkästä jellonaa nähny
-
@Tea siitähän tuli pienellä hienosäädöllä oikein hurrrja jellona
-
@Tea hyvältä näyttää! Mun silmään naaman varjopuolessa oot ehkä syventänyt kolmiulotteisuutta tarkemmin - poskipäät näyttää kissamaisemmilta kuin valopuolella, jossa on jäänyt ehkä vähän litteämmäksi vielä. Syvempää varjoa tälle lähemmällekin puolelle niin ehkä tasapainottuu?
-
Suunnitelmissa oli käydä ajoissa nukkumaan et jaksan herätä aamutalliin, mut niin sitä sit kello neljä huomas vielä miten tehokkaasti tallin hepat saakin kuvia
-
paintponi jatkuu XD pitää vielä miettiä mitä oikeesti haluan ton harjan ja hännän kanssa tehdä, mut seepraraidat ja jauhoturpa ja jauhokuvio jaloissa alkaa näyttää kivalta.
-
@J. Paint on kyl oikee valheidenpaljastin: En vaan käsitä, miten voit saada noin hyvää jälkee paintilla :DD
-
@Lumikatti hitaasti kun tekee niin kyllä tää tästä - ei oo piirtopöytää eikä ohjelmia tällä koneella ja toiseen pääsen käsiks vasta tammikuun puolella, niin oli pakko ruveta nyhvertämään
-
Fanart time! Ajattelin, että vois piirtää muutakin kuin hevosia. Ja niitä ihmisiäkin pitäisi harjoitella. Tässä sitten lopputulos, ei mikään huippu mutta saa nyt olla
-
Kyllä mää ainakin tunnistin ketä kuvassa
-
@J. mä oon ehkä kerran piirtäny hevosen paintilla niin et koko kuva tuli värirettyä taustoineen
harmi ettei sitä enää löydy mistään