Piirroskeskustelu
-
@Mila supersöpö
Ennen kuin jatkan paint-ponia niin tässä tuli vielä yksi metsästyskuva kiiruhdettua XD
Se on ihana fiilis kun yhtäkkiä tajuaa aiemmin tylsän oloiselta tuntuneen hevosen olevan sittenkin superkiva piirrettävä.
-
@Crimis ja @Kioja , Harpleyn tapahtuman tulokset tuli! Oli tänä vuonna pienempi kuin viime jouluna, mutta moni valitteli kiireitä, mikä on ihan ymmärrettävää.
Saatte ottaa messiin hepoillenne tuon yhteisen kuvan, ja hei, tuli ruusukekin!
Best scenery-kunniamaininta. En tiedä teettekö sillä mitään, mutta saatte mun puolesta ottaa senkin mukaanne heppojen päiväkirjoihin tästä jos haluatte.
-
@Jouni Sulla on lievästi kunnianhimoisempi projekti käsillä. Meikä ajatteli vain piirtää jengin possujunaan senverran ko mahtuu
ja tää on tosiaan vielä lievästi vaiheessa…
-
@Mila ihana pikkuinen
-
Minäkin sain vihdoin aikaseks uuden kuvan parille tallin hevoselle :slight_smile:
EDIT vähän lunta vielä - Kyllähän niillä olis vapaa kulku pihaton lämpöön, mutta ei väkisin.
-
@Viiru Miten tunnelmallinen kuva
-
@Lumikatti kiitos :slight_smile:
-
Tällästä luonnostelua tänään, kun ei flunssan takia muutakaan oikein jaksa
-
@Lumikatti sullaki flunssa… iteki ollu kipee jouluaatosta asti. Eilen olin päivän töissä, koko päivä vaan rytmihäiriöitä, tänään oon saikulla ja lähen koht lääkäriin
Pikaista paranemista sulle
-
@Viiru sinulle myös paranemisia! On tää kyllä kumma kun ei terveenä pysy.
Ja joo näköjään värittelinkin tän XD tästä olis kiva joskus väsätä parempikin versio.
-
Tällanen projekti käynnissä. Pitäis tulla ruunikko ja alussa ku alotin värittään tuli enemmänki rautiaaks ja vetäsin kokonaan uudestaan. Ruunikko on vaikeempi miltä näyttää… Onkohan tää liian vaalee ollakseen tää heppa…?
-
@ScrewDriver väri vaihtelee vuodenajan mukaan
-
pakko kysyä, jsut @ScrewDriver in kuvasta tuli mieleen; kun väritätte, miten siistitte lopputuloksen?
-
@Elva kumittamalla yleensä ylimenneet osat tai sit jos on yhtenäinen suljettu line, sit vaan rajaan linen ulkopuolelta ja näppäinkomennolla poistan yli menneet, mut yleensä maalaan valmiiks siistin alueen ja sit siihen värit. Jos siis sitä tarkoitit
-
This post is deleted!
-
Kipeenä oon tässä kaksi päivää vaan piirrellyt… Tuntuu että varmaan ainut asia mitä nyt jaksaa tehdä - eipä tarvii sohvalta kamalasti liikkua
-
@H. sulla on niin ihana väritystyyli
kelpais omille hevosille…
@Riri kivan näköinen tuotos sullakin
paranemisia!
-
mä taas jumitan vanhan piirtopöydän kanssa, tuntuu ettei mikään onnistu
väsäsin äkäsen suokin, luovutin hetkeksi, tein taustan. heppaa pitää kyllä vielä korjailla aika paljonkin, taustan suhteen oon jo vähän toivoton.
-
@H Kuin söpö toi viimeisen kuvan varsa!
Ja hei osaako kukaan neuvoa, miten GIMPissä saa säädettyä paineentunnistusta? En itse muista enää. Luulin aluksi, että vika on mun piirtopöydässä, mutta eipä näytä paineentunnistus toimivan hiirenkään kanssa, joten luulen vian olevan GIMPissä. Toki piirtis saattaa muutenkin ruveta olemaan jo aika menetetty tapaus. Mikä on tosi sääli, sillä se latistaa piirrustusintoa
-
Kiitos kaikille. Ootte vaan yli-ihania kaikki
Nyt tuli hirveä jumi… Ei vaan toimi. Tekis mieli kirota tuo leijona johonkin alimpaan manalaan, kun pilaa koko homman. En tiiä pitäiskö itkee vai nauraa
Jotenkin tuntuu myös todella ahtaalta tämä. En tiiä pitäiskö suosiolla tehä tästä leveempi… Help me!