Summer Palooza 2023
-
Kesä tietää aina kisakauden vilkastumista, ja Summer Palooza onkin venäjällä ratsastettava nelipäiväinen koulu- ja esteratsastuskilpailu aivan kesän kynnyksellä.
Kyseessä on villit ja kaikille avoimet kilpailut. Kisoissa kannustetaan tarinoiden ja tuotoksien luomiseen, koska jokaisesta taustallisesta piirroksesta tai vähintään 200 sanan tarinasta saa kaksi lisäarpaa.Kutsuun pääset tästä.
Kilpailun ajankohta: 01.-04.06. (VIP 29.05.)Osallistuja tilanne:
HeA: 22/30
VaB: Täynnä
VaA: 25/30100cm: Täynnä
120cm: Täynnä
140cm: TäynnäPSG: 21/30
Int II: 15/30160cm: 22/30
GP: 16/30 -
Mielettömän kiva tapahtuma! Tägään itteni tähän, ettei pääse unohtumaan! 🤩
-
Miten multa oli tää mennyt ihan ohi
Täytyykin pistää ylös ja ilmottaa parit ratsukot!
Pakko myös kehaista, että mahdottoman kivat ja selkeät sivut. Ihan toista (miellyttävämpää) maata, kuin meikäläisen monimutkaset räpellykset! -
@Sonja Kiitos! Mahtavaa jos kolahtaa
@Peura Kiitos! Huippua jos sivut tuntuu selkeiltä, kovasti yritin siihen tähdätäkkiJa kiitos tähän mennessä osallistuneille, joita on tullukki mahtavan monta! Osallistumisaikaahan on vielä reilusti jäljellä ja kaikissa luokissa hyvin tilaa hypätä mukaan
Listat on taas päivitetty, mutta jos on sattunut kömmähdyksiä että joku on livautettu väärään luokkaan niin huikatkaa. Tämän hetken tilanne näyttää seuraavalta:HeA: 21/30
VaB: 27/30
VaA: 23/30100cm: 27/30
120cm: Täynnä
140cm: 28/30PSG: 19/30
Int II: 13/30160cm: 20/30
GP: 15/30 -
Pitää laittaa osallistuminen tulemaan
-
Nostellaas
Vielä on hyvin aikaa osallistua ja tehä tuotoksia. -
Nostellaampas taas
Kisat lähestyy jo kovaa vauhtia, vip on 29.5. eli vielä karvan verta reilu viikko aikaa osallistua. Luokkien osallistuja tilanne on päivitetty alotukseen ja tilaa löytyy vielä lähes kaikista. -
@skai Tulikohan mun osallistumiset perille? 15.5. laitoin säpoon, voin tarvittaessa uusia!
-
@peura Jooo, olin tainnu kännykällä avata niin koneella sitte menny ohi. Hyvä ko huomautit
Kävin laittamassa listoille mukaan!
-
VIP on jo nurkan takana!
Luokat on saanu jo tosi kivasti osallistujia ja jokunen jopa täyteen, mutta vielä mahtuu uusiakin kilpailijoita. Alotuksesta näkee päivitetyn tilanteen luokkien osallistujamäärän osalta. Tuotoksia on lähetetty myös, mikä on ollu mahtavaa!Viimenen päivä ilmottautumisille ja tuotoksille on: 29.5, eli vielä on tämä ja huominen päivä aikaa
-
Summer Palooza on alkanut!
Kilpailu järjestettiin ensimmäistä kertaa ja neljälle päivälle saatiin peräti 253 starttia! Osallistujalistat on päivitetty lähtölistojen muotoon ja näin yökyöpelinä:
Torstain tulokset on jo arvottu!
Tulospalvelu
Onnea ensimmäisen päivän luokkavoittajille ja muille sijoittuneille!
Tulospalvelusta jokainen voi napata kisaviirin muistoksi, ja palkintosijoille yltäneet voivat noukkia loput palkinnot matkaansa täältä. -
Kisojen toisena päivänä päästiinkin nauttimaan esteratsastuksen vauhdista.
Perjantain tulokset on arvottu!
Tulospalvelu
Onnea luokkavoittajille ja muille sijoittuneille!
Tulospalvelusta jokainen voi napata kisaviirin muistoksi, ja palkintosijoille yltäneet voivat noukkia loput palkinnot matkaansa täältä. -
Kisojen kolmantena päivänä palattiin hetkeksi kouluratsastuksen pariin.
Lauantain tulokset on arvottu!
Tulospalvelu
Onnea luokkavoittajille ja muille sijoittuneille!
Tulospalvelusta löytyy taas jokaisen kisaajan matkaan muistoksi kisaviiri, ja palkintosijoille yltäneet voivat noukkia muut palkintonsa matkaan täältä. -
Koska vähän epävarmaa kuppaanko taas yöllä ja huomenna ei ehdi niin tässä viimeiset tulokset
Kisat huipentuu koulu- ja esteratsastuksen merkeissä. Ensin päästään seuraamaan vatsasta kouraisevia loikkia 160cm esteiden yli, ja lopuksi saamme ihastella Grand Prix tason taituruutta kouluaitojen sisällä.
Sunnuntain tulokset on arvottu
Tulospalvelu
Onnea niin viimeisten luokkien luokkavoittajille ja muille sijoittuneille kuin myös kaikille muillekin kilpailujen ratsukoille!
Tulospalvelusta kaikki ratsastaneet ratsukot, kuin taustalla olleet hoitajat ja muut tärkeät apulaiset, voivat ottaa mukaansa muistoksi kisaviirin. Palkintosijoille yltäneet ratsukot voivat hakea palkintonsa matkaan täältä.Kiitos kaikille jotka lähti mukaan kisoihin, ja ekstra kiitos heille jotka jaksoivat vieläpä tehdä tuotoksia kisoihin liittyen!
Nämä oli ekat järjestämäni kisat, niin vähän kaikki jännitti. Myös se että tuleeko ylipäätään osallistujia. Syksylle onki jo tiedossa seuraavat kisat, ja vähän erilaiset, mistä tulee tietoa lähempänä. -
Tää oli huikea lisä hahmojen kisakalenteriin! Hyvin järjestetty, tulokset päivittyi sairaan nopeesti ja koko konsepti oli tosi inspiroiva! 🤍🫶
Kiitos Summer Paloozasta, innolla ainakin itse odotan seuraavaa osakilpailua 🥳
-
Ai niin! En tosiaan löytänyt mistään infoa onko mitään after rideja?
-
@mäni Kiitokset palautteesta ja että lähit mukaan!
Näihin kisoihin en vielä rohjennut lähteä virallisia after rideja järjestämään, mutta syksyn kisoihin sellaiset voisi jo tohtia kasatakkin -
Mä kyllä peukutan tälle molemmilla käsillä ja varpaillaki vielä, ei ois uskonu ekoiks kisoiks!
Mun kokemuksen mukaan tosi kivat ja selkeet sivut ja @Mäni n kailotusta kompaten tulokset päivitty meille kärsimättömille sopivaan tahtiin
Iso plussa myös laajasta taustavalikoimasta, vaikken sitä itse käyttänytkään (koska mun tuotosten teko on eurosimtourin jälkeen ollut noh... olematta).
Kivat palkinnot ja erityisesti se osallistujaviiri on tosi nätti hepan palkintoseinällä!Syksyn kisoja ootellessa