Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    138
    5304
    97850
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Serena
      Serena @HM last edited by

@hm No jep. 😄 HĂ€n on kyl tosi kiva kaverina nii mua ei silleen haittais jos pÀÀsis takasi sille tasolle. Tai "takasi", ei me kyl ikinĂ€ olla ihan puhtaasti kavereita varmaan oltukaan. EhkĂ€ isoin ongelma on tÀÀ mun pÀÀ joka ei jotenki enÀÀ osaa semmosee kasuaaliin friends with benefits -hommaan taipua.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
      and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • HM
        HM @Serena last edited by

@serena Mulle se taas sopisi oikein hyvin mut ei vissiin hĂ€nelle 🙄 Mut en jaksa tĂ€ssĂ€ vaiheessa vielĂ€ turhaan stressata, suhde etenee miten etenee ja draamat sitten saadaan tulille myöhemmin jos on tullakseen.

Me ei olla tosiaan mitÀÀn sovittu et tapaillaan virallisesti mut kaikki merkit viittaa toisin, mut toisaalta ei sitÀ aina vÀlttÀmÀttÀ sanoja tarvitakaan ymmÀrtÀÀkseen et toinen on tosissaan ja sovittaa omat aikataulunsa sun aikatauluihin lyhyellÀkin varoitusajalla.

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Serena

@hm Joo me taas ton kanssa vĂ€hĂ€ niinku tapailtii koko alkuvuos, vaikka puolet siitĂ€ olin vielĂ€ aiemmassa parisuhteessa, ja sitte hĂ€n halusikin olla virallisesti yhdessĂ€, mikĂ€ mua vĂ€hĂ€ epĂ€ilytti mutta suostuin. EikĂ€ sit kyl jatkunu ku kuukauden ku hĂ€n sitte halusikin jo erota, koska "ei tiiĂ€ osaako seurustella" ja "on tavannu jonkun kivan nĂ€köisen eikĂ€ haluu sÀÀtÀÀ kahden kans samaan aikaan". 😂 EikĂ€ se eroominen oikeestaan millÀÀn tavalla mitÀÀn muuttanu ennen ku sitten kuulin hĂ€nen siskoltaan mitĂ€ hĂ€n oli musta sanonu jollon jĂ€tin koko yhteydenpidon siihen, eikĂ€ tuo nĂ€yttĂ€ny kaipailevan.

Oli kyl takaraivossa koko ajan, et niinköhĂ€ tuo alkaa uudelleen kunhan hĂ€neltĂ€ loppuu syksyllĂ€ työt ja on tylsÀÀ makoilla yksin kotonasa. Varsinkin ku nyt asutaan paljo lĂ€hempĂ€nĂ€ ku kevÀÀllĂ€. EikĂ€ muute haittasi yhtÀÀ, mut olin jo aiemmin nii invested koko juttuun, ettĂ€ mulla meni pari kuukautta ennen ku pystyin ees aattelee et vois jotai jonkun muun kanssa. 😂 En osaa ajatella jĂ€rkevĂ€sti tĂ€n ihmisen suhteen.

and that price is hell.”

• HM

@serena Kuulostaa jo vĂ€hĂ€n naiselta! 😂

• Serena

@hm EhkĂ€ tĂ€s on enemmĂ€n ja vĂ€hemmĂ€n tuo ikĂ€kuilukin, kun hĂ€n on 24v villi ja vapaa, ja mĂ€ 31v joka haluu jo rauhottua (mutta joka on niin impulsiivinen, ettĂ€ lĂ€htee millon tahaan noitte nuorempien hölmöilyihin mukaan). 😂

and that price is hell.”

• HM

@serena Ei se ikĂ€ aina kaikkea kerro 😄

• Serena

@hm No eeei, mut ku ite on siinĂ€ iĂ€ssĂ€, et jos haluu punasen talon ja perunamaan ja pentuja nii 😂

and that price is hell.”

• HM

@serena TÀÀ tilanne vaan eskaloitu kun epĂ€mÀÀrĂ€inen sÀÀtö oli puhunut siskolle joka mulle soitti Ă€sken 😂 TĂ€n siitĂ€ saa kun on yhteisiĂ€ tuttuja. Eli sisko oli puhunut nykyisestĂ€ deitistĂ€ huonoa ja tÀÀ jonka kanssa mulla oli ehkĂ€ sÀÀtöÀ oli avautunut siskolle mun deitistĂ€ koska ehkĂ€ avauduin hĂ€nelle humalapĂ€issÀÀn jonka kanssa lupasin lĂ€hteĂ€ kahville viikonloppuna selittÀÀkseni nykyisen tilanteen 😂

• Serena

@hm Toi kuulostaa ihan mun elĂ€mĂ€lle. đŸ€· 😂

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Ainu
                        Ainu @Serena last edited by

@serena oispa tÀÀllĂ€ mahdollista tehdĂ€ kysely niin kuin on proboardsin foorumeilla yyyh 🙈

• Serena
                          Serena @Ainu last edited by Serena

@alaera No joo, se on vaan sit kyseltĂ€vĂ€ huutoÀÀnestyksellĂ€. 😂

Phh onks nyt joku kansainvĂ€linen exĂ€viikko kun toinenki alko laittelee viestejĂ€. 😑

/ Saaks kehuu ku kerranki onnetar oli mun puolella ja sain nĂ€in kivan varsulin ❀

and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • Jayde
                            Jayde last edited by

Tuli ekaa kertaa valitettuu ettĂ€ on liian kuuma vesi uima-altaassa, kuulemma normaalisti 26 astetta mutta nyt lĂ€mpimĂ€mpÀÀ?? Kyl noissa asteessa jaksaa lillua mutta ei uida rataa 😄 Valitin jollekin vahdille ja nyt se varmaan luulee ettĂ€ suomalaiset ui jÀÀpalojen keskellĂ€ ympĂ€ri vuoden..

1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • M
                              Mari H last edited by

Toimiiko muilla VRL:n sivut? đŸ€”

Islanninhevostalli Ljóma ja vapaassa jalostuskÀytössÀ olevat tuonnit
                              Glowdale Farm
                              Sekalainen sakki

Serena M 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • Serena
                                Serena @Mari H last edited by

@mari-h Ei oo toiminu koko pÀivÀnÀ, eikÀ hevosten sivut, luulisin johtuen tosta VRL:stÀ koska rajapinta? Nyt illempana ku tarpeeks kauan oottelee nii saattaa ne avautua, tai sitte ei.

and that price is hell.”

• M
                                  Minni @Mari H last edited by

@mari-h Niis on ollut koko pĂ€ivĂ€n jotain ongelmaa ja ajoittain ne toimii ja ajoittain sit ei 😕

Blogi // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

• M
                                    Mari H last edited by Mari H

Okei, hyvĂ€ et muillakin ongelmia, olin nakkaamassa koneen parvekkeelta 😅

edit// voiko joku hakee mun puolesta töitĂ€ 😭 TÀÀ on niin syvĂ€ltĂ€, mut vielĂ€ enemmĂ€n syvĂ€ltĂ€ on nykynen työ... Onneks kaverit autto hakemuksen teossa ja se on varmaan nyt ihan ok, mutta vissii nĂ€ihin paikkoihin pitĂ€is myös soitella perÀÀn. En oo yhtÀÀ small talk ihmisiĂ€ ja jos mulla ei oo selkeetĂ€ kĂ€sikirjotusta niin ne puhelut ois vaan kiusallisia...

Islanninhevostalli Ljóma ja vapaassa jalostuskÀytössÀ olevat tuonnit
                                    Glowdale Farm
                                    Sekalainen sakki

• Nikki
                                      Nikki last edited by

nĂ€in viime yönĂ€ taas unta suntuubista 💔

harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        Minni last edited by

Alan olla siinÀ pisteessÀ mun viikon mittainsen tekstitysrallin kanssa ettÀ mulla on eka talli loppusuoralla. Vissiin kun jonkun 3000 sanaa sais pk merkintöinÀ ja valkkoina, yhden luonteen ja kolme sukaria nii tÀÀ talli ois valmis ja pÀÀsis siirtyyn seuraavan pariin.

Jotenkin vaan tuntuu et hyytyy ihan tÀysin meno joten saas nÀhÀ et tuleeko mun missio tÀyteen ettÀ mulla ois tÀÀ talli valmiina tÀn viikon aikana...

Blogi // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

• Ireth
                                          Ireth last edited by

Meille tuli eilen koiranpentu. Nyt vĂ€syttÀÀ 😂 Penskan mielestĂ€ hyvĂ€ herÀÀmisaika oli 5.05. Mun vanhempi koira on jo ihan kyllĂ€stynyt pentuun ja varmaan joku pĂ€ivĂ€ salaa palauttaa sen.

Namyshill
                                          Ahtohalla
                                          Viisikko

1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • A
                                            alina last edited by

Mua nyt vĂ€hĂ€n jĂ€nnittÀÀ, kun kerj4-8 kutsuista hyvĂ€ksyttiin vain 5-8, jostain syystĂ€ kerj4 jĂ€tettiin hyvĂ€ksymĂ€ttĂ€. MitĂ€ jos se hyvĂ€ksytÀÀn liian myöhÀÀn? 😌 đŸ˜±

LindgÄrd
                                            Nuoskan ravitalli

Mila 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 69 / 266
                                            • First post
                                              Last post