Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@hm said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:
Maski, tuo äärimmäisen hankala asia johon tarvii vissii insinöörikoulutuksen.
Mun kokemuksen mukaan just insinöörit on niitä juntteja jotka ei osaa käyttää sitä maskia oikein :'D t. Inssiopiskelija
-
@hm Mä kävin tässä loppukeväästä pari kertaa työterveydessä olkapään takia ja lääkäri piti maskia tuolla kuvanmukaisella tavalla...
-
Hirveetä ku en oikein tiedä miten jatkais heppojen kans nyt kun Keskusta on takas ja pääsis hommiin Ainakin kisatuloksia on iso kasa laittamatta sivuille mutta muuten oon vähän pihalla kun kaikki rästijutut jo unohtuneet...
-
Järkyttävää mun tuuria. Olin tallilla kentällä ja lopettelemassa loppuravien merkeissä. Silmän räpäyksessä makasin maassa valittaen pahaa oloa - oksettaa, huimas, päähän sattuu ja en pääse jaloille.
Nyt TYKSissa odottamassa TT-kuvauksiin, fun. Onneks oli kypärä, mut sekin halkes.
-
@raituva hui!! Tsemppiä, toivottavasti ei oo mennyt mitään pahasti rikki!
-
@raituva tsemppiä!!
-
Ois herätys kuudelta. Pitäsköhän sitä jo miettiä nukkumaanmenoa.
-
@nikki Kannattanee, voi muuten olla tuskanen herätys. Tai ainakin suunnattomasti vaikeampaa jos ei ei unta saa riittävästi.
-
Huh ei yhtään jaksaisi uuden tallin CSS-koodia ja HTML:ää, tekis mieli mennä suoraan PHP:hen käsiks xD Lisäks mun pitäis samalla opetella vapaa-ajalla hollantia mutta kaikki oppaat on sillä hirveellä Pohjosen murteella missä g kuulostaa joltain kauhuleffan korinalta XD
-
Erikoinen aika päästä kotiin sairaalasta, mutta röntgen kunnossa ei lantiosss murtumia, vaikka kävely on ihan mahdotonta. Eikä myöskään TT kuvissa näkyny aivoverenkierohäikkää. Sit alko kolmen viikon "loma" kaikesta rasittavasta
-
Kahen tunnin unilla seittemän tunnin työvuoroon En voi hyvin miks oon tällanen
-
@jassu-l Hahaa! Toimiihan ne joo Pitäisköhän toi vielä suomentaa ja vääntää rautalangasta, koska täällä on varmasti monia ihmisiä jotka Altervistaa kuitenkin käyttää
-
Uh ah nyt on tietokone!
-
Sylvi taas vauhdissa ko hirveellä häsläyksellä taion itseni keskustaan hammastarkastukseen vain huomatakseni et se aika oli eilen. Onneksi toi lääkäri lupas olla veloittamatta mun töppäyksestä ja ens viikolla uusi yritys On se kumma ku omapotilaiden ajat ja menot muistaa töissä ulkoa ja omat menee onnellisesti ohi/sekaisin.
Nyt kaksi tässä on kolme tuntia luppoaikaa 1.5h sijasta ennen polven magneettikuvaa. Onneksi on nätti sää ja ihan kiva istua kosken rannalla auringossa ni ei ketuta ihan niin paljoa.
-
@knipse Ketjua pystyyn vaan, jos tiiät mitä nappeja pitää painella! Mul ei oo siel sivuja eikä oo hajuakaan miltä se hallintapaneeli näyttää, nii en osaa tarkemmin ohjeistaa. Oli ihan pakko googlaa et eikö ne muka toimi, ku tiesin et php siel kuitenkin pelittää käytännös aina jos on palvelin joka tukee php:ta, nii rajapintojen toimimattomuus on vaa asetuksista kii se taas on eri keissi sit jos php ylipäätään ei millään tapaa toimi
-
@jassu-l Joo kun näitä asetuksia on metsästetty jo monesti aiemminkin ja testailtu, mutta eipä oo löytynyt. Iso kiitos sulle! Mä pistän ketjun pystyyn
-
Kahen päivän suunnitelmat täysin uusiksi. Iski niin hillitön migreenikohtaus et tuntuu, et järki lähtee. Vihdoin ja viimein särkylääkkeet puree edes sen verran, että pystyy tekeen muutakin ku makaamaan pimeessä. Usiampi vuosi siitä, kun viimeksi on näin paha ollu, et pitänyt harkita päivystykseen lähtemistä. Taitaa jäädä vhepat ja tietokone vielä tänäänkin koskematta.
-
Minä viimeiset kymmenen vuotta: haluun läppärin että voin datailla sohvalla.
Minä nyt: en millää jaksa säätää ton läppärin kanssa./ Plus kaikki mun sivut näyttää iha perseelle tällä
-
@serena kaikista hirveintä on opetella kirjottaa uudella koneella kun tuntuu ettei millään osu näppäimet kohdilleen.
onneks mun työkone ja oma on about samanlaisia, mut mun entisessä työkoneessa oli mm. ctrl ja fn nappi väärinpäin ku omassa ja mietin aina et miks tää ei kopioi ku luulin painavami ihan jotai muuta ku oikeasti painoin.
-
@maura Joo sen takii oon aina inhonnu tehä mitään kirjoitusjuttuja muulla ku omilla koneilla. Sitte ku entinen oli pöytäkone ja tää läppäri niin seki tekee erilaisen tällä toimimisesta.