Rupattelutopic kaikille tylsistyneille
-
@sippe Oi kiitos Katotaan nyt kuinka kÀy kun tekniikka takkuaa...
En jaksa tehdÀ topaa tai edes surfata just nyt kysymyspuolelle, mutta onko suosituksia minne sivut? Altervistaa oon kÀyttÀnyt mutta sen kanssa ei nÀytÀ yhteistyö toimivan. Tai jos joku osaa kertoa miten sinne saa sivut, kun herjaa epÀmÀÀrÀistÀ toimintaa sivuja luodessa
-
@jens MÀ suosittelen ehdottomasti WeeblyÀ! Helppo kÀyttÀÀ eikÀ lopu sivutila kesken.
Haluaiskos joku muuten linkkilistalle? Haluaisin Nuppulanharjun listalle muutaman edes vÀhÀn tarinapainotteisen tallin, mielellÀÀn vielÀ jos kasvatettaisiin suokkeja.
-
@sippe jos vÀhÀ sillei huonosti hoidetut tarinatallit kÀy niin mulla on ainakin Story ja White Dove tarinallisempiq talleja
-
@Sippe MantamÀen voi laittaa listalle jos keskenerÀsyys ei sÀikÀytÀ
-
@nikki Ihana nimi toi Haselnussmus
-
-
@nikki No kappas, siksi se ulkoasu vaihtui ihan kokonaan kun sen sivuille klikkasi
-
@Veera-R Se on kyllÀ tarjolla jalostukseen jos kiinnostaa
-
@veera-r pieni toimituksen huomio vielÀ, suku on nÀköjÀÀn toisen hevosen pitÀÀ nÀköjÀÀn kaivella sen suku.
-
@sippe Haluutko Rosiksen pistÀÀ linkkilistalle? Tietty laitan iteki MeillÀ kasvatetaan lÀhinnÀ suomenpuoliverisiÀ ja issikoita, mutta yleispainotteisia (ravi-, työ- ja ratsusuokki samassa pollessa ) suomenhevosia on muutama
-
@kioja Oi joo! Rosista oon joskus aiemmin kÀynytkin ihastelemassa
-
@sippe said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:
Haluaiskos joku muuten linkkilistalle?
Rihtniemen ratsutila on tarinapainotteinen talli jossa kasvatetaan pienimuotoisesti suokkeja Tallin omakin linkkilista kaipaisi pÀivitystÀ niin taidan napata tÀstÀ Nuppulanharjun ja muita tÀhÀn ketjuun linkitettyjÀ talleja listalle
-
En oo ennen oikein jÀlleenmyynyt vanhempia toisten kasvatteja, mutta mikÀ on sellainen virtuaalihevostelun "yleinen hyvÀ etiketti", ettÀ jos on myymÀssÀ jonkun kasvattia ja tavoittelee keskustassa/sÀhköpostitse eikÀ saa kasvattajaa kiinni, niin mitÀ sille hevoselle pitÀisi tehdÀ? Palautetaanko se kasvattajan VRL-tunnukselle vai voiko tÀssÀ tapauksessa hepan myydÀ eteenpÀin, vai pitÀÀkö se vaan pitÀÀ omilla listoilla? Moni on varmasti epÀaktiivinen tai jopa lopettanut harrastuksen, eikÀ nÀin ollen tsekkaa keskustaa tai sÀhköpostia kovinkaan aktiivisesti.
/ Edit. Tarkoitan lÀhinnÀ tÀllÀsiÀ kasvattajia, joilla ei vÀlttÀmÀttÀ ole edes uuteen keskustaan tunnuksia. YmmÀrrÀn toki sen, ettÀ joillakin voi tulla helpostikin pitempiÀ pausseja omien kiireiden takia, ettei ole virtuaaliharrastuksen ÀÀressÀ aina tavoiteltavissa.
-
@Sylvi MÀ oon myynyt eteenpÀin, jos kasvattajalta ei kuulu vastausta esim. +kahteen viikkoon eikÀ ole muulla tavoin ollut aktiivinen missÀÀn
-
@sylvi MÀ myisin vaan eteenpÀin ja laittaisin vanhoille sivuille vaik vielÀ linkin uusille sivuille tai pÀivittÀisin uuden linkin vh-profiiliin.
-
MÀ tÀÀ keli nyt taas on? Ei oo edes kauhean lÀmpimÀn nÀköistÀ (taivas tÀysin pilvessÀ), mutta sisÀlÀmpömittari nÀyttÀÀ 30 ja nii kostee, ettÀ kas kun ei ikkunat vielÀ hikoile. Mie ainakin hikoilen. Aattelin hoitaa pikselijuttuja pois alta tÀssÀ ennen töihin menoo, mut ihan vÀhÀsen tökkii ku lÀppÀri hönkii sylissÀ ja joka hemmetin rauhanen puskee hikee ilmankin.
-
@juulia Oi joo, ehdottomasti!
-
@sylvi jos pystyisin niin tarkistaisin kasvattajan myyntiehdot ja sen mukaan joko palautus kasvattajan tunnukselle tai myyntiin ja uusi osoite vh-profiiliin
-
@jens KysÀisen tÀtÀ kautta, ettÀ millaisilla tiedoilla olet Altervistaan yrittÀnyt rekisteröityÀ? Ne ei tykkÀÀ yhtÀÀn epÀmÀÀrÀisistÀ nimimerkeistÀ ja sÀhköpostiosoitteista
-
@anarchy yritin tÀllÀ mun sÀhköpostilla (jensvirtuaalinen@gmail.com) ja sitten vaan nimeks Jens ja Virtuaalinen Miten olla vÀhemmÀn epÀilyttÀvÀ, please do tell
Edit. meneekö sille myös kuppi nurin kun yritin useemman kerran (malttamaton kolmesti), ettÀ onko jo tuhoontuomittua edes yrittÀÀ?