Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    118
    3534
    58089
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • veea
      veea last edited by

@minni
      Voi ei! Mutta näyttää silti olevan paljon harrastajia 🙂 Ei ollutkaan ihan kuollut foorumi mitä pelkäsin!

1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • HM
        HM last edited by

Oon niin innoissani kun keksin töissä hiomista vailla täydellisen suunitelman uusimmalle tallille! Oon miettinyt miten saisin hommaa realistettua vielä vähän enemmän.

Saan tällä kätevästi myyntitoiminnan käyntiin kun en pidäkään kaikkia tuonteja itse vaan käytän ne ensin RMP ja jos ei ole toivottuja ominaisuuksia niin myyntiin menee.

Kasvateilla tulee oleen vähän samantapainen systeemi, erona vaan että niille arvotaan sukupuoli ja väri muiden tietojen lisäksi mihin ei voi ostaja vaikuttaa (sori nyt vaan mahdolliset ostajat 😄 ) Ja lisäksi tuun ruunaamaan osan orivarsoista jos ne ei täytä tiettyjä vaatimuksia joten ruuniakin tulee jatkossa myyntiin! Onneksi niille on nykyään enemmän suosiota 😄

1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • Sonja
          Sonja last edited by

Tänään tuli täyteen 93 vuorokautta ulkomailla, huomenna palaan vihdoin Suomeen. Reissu on ollut ikimuistoinen ja opettavainen, paljon on ollut hajoamisen hetkiä mutta tietenkin myös kaikkea ihanaa. Juuri nyt olen vain aivan äärimmäisen onnellinen siitä, että pääsee kotiin palaamaan omiin rutiineihin ja rakkaiden luo 😍

Huomenna poikaystävän kanssa kahdestaan ja sitten perjantaina koko suvun kanssa juhannuksen viettoon, samalla juhlistetaan isovanhempien 60-vuotishääpäivää. Ehkä tässä ehtisi myös juhannuksen jälkeen vihdoin kunnolla virtuaaliheppailemaan! Nyt olen hoitanut vain Power Jumpin ja Kultasaari Cupin, omat hevoset ovat olleet täysin heitteillä varmaan vuoden 😱

Ihanaa keskikesän juhlaa kaikille! ✨

Cloudfield - pv, sh, wpb, fri
          Kultasaaren Kartano - piirroshevosia
          sonjavirtuaali@gmail.com

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • HM
            HM @Sonja last edited by

@sonja Missä oot ollut ulkomailla? ❤ Mutta tsemppiä! Huippua varmasti päästä takaisin suomeen mutta veikkaan että tulee niitäkin hetkiä jolloin ikävöit takaisin 😄

Sonja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Serena
              Serena last edited by

Testaukseen uusi arkirytmi aamuvuoroille: nukkumaan heti töiden jälkeen, yöllä sit hummaamaan koira ulos (koska sitä raivo-ramia voi käyttää kunnolla vain öisin ja erityisesti tää verotti aamuvuoroon nukkumista) ja duunailee siinä sit mitä duunailee ennen aamua, tai nukkuu viel muutaman tunnin. Katotaan miten pärisee. Hyvästi kaikki muu elämä tosin kun en iltaviikoillakaan saa mitään aamuisin aikasiks. 😂

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka / Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
              and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Sonja
                Sonja @HM last edited by

@hm Ajoin Euroopan ympäri 🤪👌 Ensin ajelin Ruotsi-Tanska-Saksa-Sveitsi-Ranska reitin kautta Espanjaan. Siellä olin työharjoittelussa vajaa kaksi kuukautta. Sitten ajelu kotiin reittiä Andorra-Ranska-Monaco-Italia-San Marino-Kroatia-Bosnia&Hertsegovina-Unkari-Slovakia-Puola-Liettua-Latvia-Viro. Oli kreisiä ja rahaa meni vhiiiiitusth mut oon silti ilonen että tein tän 😍

Cloudfield - pv, sh, wpb, fri
                Kultasaaren Kartano - piirroshevosia
                sonjavirtuaali@gmail.com

enna M 2 Replies Last reply Reply Quote 11
                • enna
                  enna @Sonja last edited by

@sonja Kuulostaapa mahtavalta reissulta! Tämmöisiin sitä rahaa kuuluukin käyttää 😄

VRL-14704
                  Hiivurin Suomenhevoset (Muistosivut)
                  Gullgruve
                  Mahlakorpi

• M
                    Minni @Sonja last edited by

@sonja Toi reissu kuullostaa kyl joltain isolta bucket list itemilta ja semmoselta minkä toteuttamista ei varmastikaan kadu ja jota palaa muistelemaan usein.

Blogi // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • turjake
                      turjake last edited by

Minkätakia en ikinä tiedä mihin kohtaan laitan kuvan kun teen heppaulkkaa...

turjakevirt@gmail.com

• Serena
                        Serena @Serena last edited by

@serena said in Rupattelutopic kaikille tylsistyneille:

Jaa nyt on puhelinkin alkanu ottaa kantaa mun parisuhdetilanteeseen kun näemmä exän puhelut ja viestit ei enää mesessä tule läpi.. 😂 Muut kulkee normaalisti.

Tjaaaaha ei tää ongelma sit vissiin korjaantunutkaan kun taas oli viime yönä yritetty soitella eikä mitää. 🙃 Mikähän hitto tää nyt on..

and that price is hell.”

• Serena
                          Serena last edited by

Yritetääs vielä tätä kautta, et jos joku ois kiinnostunut lipuista Sunrise Avenuen keikalle 8.7. nii 2kpl löytyy.

and that price is hell.”

• Nikki
                            Nikki last edited by

Ohimennen tulin vaan toteamaan, että kyllä mökkeily ja naku-uinti vaan parantaa sielua 😻

harakkasyndrooma.net - roan ravine ranch - tallit pienellä tauolla

Knipse 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Knipse
                              Knipse @Nikki last edited by

@nikki Oi kun pääsis mökille 😍

mansikkavanukas.altervista.org

• Nikki
                                Nikki last edited by

@Knipse Mä oon aina ollu kaupunkilainen, mut nyt ku oon wanha ja wiisas kakskymppinen* niin oon alkanu kaipaamaa enemmän luonnon helmaan 😄

*tää oli maailmankaikkeuden suurin läppä lol

harakkasyndrooma.net - roan ravine ranch - tallit pienellä tauolla

Knipse 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Knipse
                                  Knipse @Nikki last edited by

@nikki kaupunki ei oo ikinä ollu mun paikka 😓
                                  (Ja onhan jo kakskyt tosi vanha vai mitä =D )

mansikkavanukas.altervista.org

• M
                                    Minni last edited by

Lupauduin olemaan kuskina ja oon kyl surkee tässä hommassa koska meinaan nukahtaa odotellessani porukkaa kyytille. En viitti ees olla tuol pihalla kun siel on jo jäätävän viilee ja mulla on vaa shortsit jalassa 😬 onneks sentää löyty huppari autosta nii sai vähä jotain lämmikettä

• Serena
                                      Serena last edited by

Ystävä käski painua *ttuun niiden luota kesken illan syystä jota en edelleenkään tiedä, vamppasin baarista mukaan taas tän varatun miehen jonka kanssa oli säätöö jo aiemminkin, ja sen lähdettyä kotiinsa kipitin kiltisti exän luokse nukkumaan kuten olin aiemmin illalla luvannut.

Nii mites teidän juhannus? 😂 Minä taidan nyt painua maan alle joksikin aikaa.

and that price is hell.”

• Lissu T.
                                        Lissu T. last edited by Lissu T.

Virtuaalihevostelun tulevaisuus -topassa kauhisteltiin (leikin varjolla), kuinka vanhempiin harrastajiin on hankala tutustua juttujen käsitellessä talolainaa ym. aikuisten juttuja, joihin nuoremmilla ei ole kosketusta. Mutta voidaanko siirtyä vaikka niihin talolainoihin, kun ei sitä näin aikuisenkaan silmin jaksa ryyppäysjuttuja tai itse aiheutettuja (mies)suhdesotkuja lukea. Tämä on välillä ko jotain suomi24:sta tai redditiä lukisi (kuten jokunen sivu sitten todettiinkin), eikä tosiaan houkuttele osallistumaan ja sitä myöten tutustumaan muihin paremmin.

Kauria & A. Ismailov | Kurjenpesä | Tuoninen (myytäviä kenttäratsuja) | Susiraja

Tuomarointipyynnöt ja muut vastuuhommat vain sähköpostin kautta.

eatnama 1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                        • M
                                          Minni last edited by

Mulla on ollut viimoiset päivät jotenkin kunnon annos taas inspiraatiota vheppoja kohtaan ja oonkin kirjoitellut varsinkin tolle hahmolaumalle urakalla tarinoita kun on tarjottu niin innostavia koukkuja vastakirjoittelijoiden parista. Vielä kun saisi heppasille vähän tekstejä aikaan niin ois aika jees ja sais ens kuussa taas kunnon poppoon kokeilemaan onneaan laatiksissa.

Ois kyl mahtavaa jos tää inspis jäis päälle mutta epäilen että se saattaa olla taas joku pieni puuska mut otan siit kyl kaiken irti mitä saa.

1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • Laura
                                            Laura last edited by

siis miulla ois inspistä koska haluaisin kirjottaa vaan ylipäätään juhannuksesta, niin heppojen päikkyyn ku spinnaripuolellekki, mutta en saa sitä tekstiä paperille asti 😄
                                            Toisaalta se himo kirjottaa tulee yleensä just sillon ku ei oikeestaan oo mahollisuutta kirjottaa...

Huviluoto (tarinatupa), M. Hermann Stables (olevinaan hienoja heppoja) & miun tän hetken lempparihepat

M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 161 / 177
                                            • First post