Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    127
    4624
    81325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • maura
      maura last edited by maura

Voi hitsinvitsit en muista yhtÀÀn mun arkku.netin kirjautumistunnuksia ja haluaisin saada sieltÀ vÀhÀn matskua talteen domainille.

Tai pÀÀsen sinne arkkuun siis sisÀÀn, mutta en hallintapaneeliin 😩 Vaikka loin uuden salasanan. Äh.

edit/ yritin mennÀ ftp:llÀ arkun oman hallintapaneelin sijaan niin sanoo kÀyttö estetty. Great. Onneks on nykyÀÀn omalla domainilla muut.

Heidseck Sporthorses - laadukkaita koulupainotteisia hannovereja vuodesta 2017 alkaen
      Savoir Showjumpers - saksalaisia estehevosia ja poneja
      VRL-04116

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Oona
        Oona last edited by

Hemmetti, ettÀ voi ÀrsyttÀÀ. Mulla on yli tonnin kone ja silti tÀÀ tuppaa jumittamaan tiedostojen lataamisessa. Aina kun lataat koneelle jtn niin menee koko tiedostot kansio jumiin ja se vaan lataa ja lataa ja kone pitÀÀ tyyliin sammuttaa eikÀ sekÀÀn aina auta. En tiiÀ pitÀiskö mennÀ johonkin liikeeseen kysymÀÀn et missÀ mÀttÀÀ. Alle vuoden vanha kone ja mun vanha paskakin oli toimivampi.

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • HM
          HM @Oona last edited by HM

@oona Noilla faktoilla on mahdoton sanoa et mikÀ on vikana (koneen merkki, malli, onko ottanut kolhuja tai kaatunut nesteitÀ pÀÀlle..?), mutta yritÀ ihan ensiksi asentaa winukka uusiksi, se korjasi ainakin mun HP:n suorituskykyyn liittyvÀt ongelmat (henkilökohtaiset tiedostot sÀilyy kuten kuvat jne, mut poistaa kaikki sovellukset). Avast Cleanupilla on muistaakseni ilmainen kokeilujakso, sitÀ voisit yrittÀÀ myös. MÀ en lÀhtisi kiikuttaan konetta liikkeeseen, netissÀ on miljoonia oppaita jotka ei maksa mitÀÀn. Eri asia jos ottanut ulkosta vahinkoa niin veisin korjattavaksi tai jos mikÀÀn muu ei auta.

Sit jos meet virranhallinnan asetuksiin (eli akku), sieltÀ "Muuta virranhallinan asetuksia", etsit kohdan "Suorittimen virranhallinta" ja sÀÀdÀt kaikki prosentit 100%. En tiedÀ auttaako sun mainitsemaan ongelmaan, mutta jos noi prosentit sÀÀtÀÀ maksimiin niin se tarkoittaa ettÀ sun kone toimii maksimiteholla eli parantaa myös suorituskykyÀ.

• Nikki
            Nikki last edited by

Siis mun lÀmmönsieto on joku 2% ja tÀÀ helle on mulle ihan hirvee. Ehin olee kassalla 45 min ni piti pitÀÀ ruokis koska olin nii out of it. Huimaa koko ajan eikÀ vesi auta. PÀÀsen töistÀ vasta 18.15. TÀÀ on ihan kauheeta.

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
            harakkasyndrooma.net

Serena Eedla S. 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • Serena
              Serena @Nikki last edited by

@nikki Mulla sama đŸ„” Onneks tĂ€nÀÀn viileempi pĂ€ivĂ€.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
              and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Eedla S.
                Eedla S. @Nikki last edited by

@nikki kannattaa kokeilla syödÀ merisuolaa. Muutama kide sillon tÀllöin suuhun ja vettÀ perÀÀn. Ei maistu hÀÀviltÀ, mutta auttaa siihen et se vesi ei tuu vaan lÀpi. TÀtÀ tulee ite kÀytettyÀ helteillÀ urheillessa, kun muuten lÀhtee Àlli. Voi helpottaa sitÀ huimailua ees hitusen, mutta on se kyl aika paljo yksilökohtasta kuinka kestÀÀ lÀmmintÀ.

"Nyt minÀ olen syönyt ja ajatellut ja nyt minusta alkaa tuntua, ettÀ asiat rupeavat selviÀmÀÀn." - Muumipeikko

Viljalehto

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Serena
                  Serena @Eedla S. last edited by

@eedla-s Joo ja vissy, se oikea ei niitĂ€ mehuja. 👍

and that price is hell.”

• maura
                    maura last edited by

Mun lemppari on urheilujuomat helteellÀ. Siis ei mitkÀÀn energiajuomat (Nocco, Battery tms.) vaan esim. Gatorade & Dexal, koska ovat nimenomaan tarkotettu siihen neste-suolatasapainon yllÀpitoon.

TÀytyy kyllÀ myöntÀÀ, ettÀ oon helkkarin hyvÀ ekstrajuottaa mun hevoset lisÀelektrolyyttien kanssa mutta lÀhtökohtaisesti unohdan vÀhÀn liian usein ite juoda..

Heidseck Sporthorses - laadukkaita koulupainotteisia hannovereja vuodesta 2017 alkaen
                    Savoir Showjumpers - saksalaisia estehevosia ja poneja
                    VRL-04116

• Nikki
                      Nikki last edited by

Sit jos vielĂ€ ois rahaa ostella jotai vissyjĂ€ tai urheilujuomia 😂

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
                      harakkasyndrooma.net

• Humutin
                        Humutin last edited by

Taas ihan vihoviimeinen kerta, kun suostun mihinkÀÀn. Olin sopinut juhannukseksi omia menoja, ja lupauduin siihen pÀÀlle tekemÀÀn pari juttua sitten, jotka ajan puolesta vaatii hyvinkin pĂ€ivĂ€n. Tarve juhannusviikonlopun jĂ€lkeen heti. No ei siinĂ€, ei ongelmaa, tulee vĂ€hĂ€n tiukka aikataulu mutta eiköhĂ€n se siitĂ€, jos tulis kotiin sitte jo lauantaina, niin vois pyhittÀÀ koko sunnuntain siihen. No, kyydit oli sidottu siis samojen henkilöiden kanssa, ja tuli vĂ€hĂ€n semmonen fiilis, ettĂ€ lauantai ei todellakaan onnistu kyydille, ja vasta sunnuntaina lĂ€htiessĂ€ ei riitĂ€ aika, en voi aloittaa matkakohteessa jne jne. Risoo niin vitusti ettei voi tulla sitten yhtÀÀn vastaan meikĂ€lĂ€istĂ€ tĂ€ssĂ€ koko sopassa, ettĂ€ perun sitte mieluummin omat suunnitelmat, kun ei se nyt oo ku yks juhannus ja ei me ihmeellisiĂ€ oltais edes itse tehty, mutta kuitenkin. 😅

Toiset purjehtivat hitaasti ja toiset nopeasti ja jotkut keikahtavat kumoon.

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • HM
                          HM @Humutin last edited by

@humutin Kuulostaa vĂ€hĂ€n nettikirppistouhulta 😄 Oon lukenut tota ryhmÀÀ missĂ€ jaetaan ei niin ihania kirppiskokemuksia niin oon ihan jĂ€rkyttynyt siitĂ€ miten röyhkeitĂ€ ihmiset on. Jos myydÀÀn halvalla tavaraa, niin tietty siitĂ€ tingataan tai tullaan paikalle "Mulla on vaan x mÀÀrĂ€ kĂ€teistĂ€ joten voinko saada tavaran sillĂ€ hinnalla". Tai sit jos joku lupautuu kuskaan ilmasen krÀÀsĂ€n johonkin niin tietty sillo tehdÀÀn oharit (oharit tehdÀÀn myös silloin kun ollaan sovittu tapaaminen).

Oon lukenut tota ryhmÀÀ niin paljon et en tuu ikinÀ myymÀÀn varmaan mitÀÀ nettikirppiksellÀ.

Humutin 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Serena
                            Serena last edited by

Huomenta đŸ„Ž oon nukkunu 23h ja vielki vois vĂ€hĂ€ jatkaa vaan ku pitĂ€is viihtiĂ€ ottaa jalat alle ja kĂ€vellĂ€ kotiin.

and that price is hell.”

• Siguri
                              Siguri last edited by

Eka koronarokote saatu đŸ€Ș Oli kyllĂ€ tosi hyvin ohjattu tilaisuus ja hyvin huomioitu myös turvavĂ€lit!

Tuliko virtuaaliheppakansalle mitÀÀn oireita rokotteesta? 😊

Kuuralehto & Korpihovi - sh
                              Virginia Royal & Wayward - pv
                              Amarante - barokit
                              Sherwood & Vinyamar - ponit
                              Jokitanhua & Villa Castor - piirretyt
                              Saarnio & Sindaril - muut
                              Myrttisuo

JP M alaera Sirpa 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                Minni last edited by

@siguri mulla on huomenna edessÀ eka piikki niin jÀnnÀÀ nÀhdÀ ettÀ miten kÀy sitten illan työvuoron... Taidan ehkÀ napata itselleni suoraa vain jonkin helpon ja kivan työtehtÀvÀn missÀ ei tarttis rasittaa kÀttÀ

Blogi // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

• JP
                                  JP @Siguri last edited by

@siguri Mulla ei tullut Pfizerista muuta kuin pistoskohta kipeĂ€ksi, eli vĂ€hĂ€n sattui nostaa piikitettyĂ€ kĂ€ttĂ€ ylös. Ei ole mun tutuillekaan tullut sen kummempaa oireilua 1. rokotuksesta. Kuulin tosin kaverilta, ettĂ€ Modernan 2. pistoksesta tuli kuumetta ja kunnon liskodiskoyöt. 😼 HĂ€nen lisĂ€ksi myös moni työkaverinsa sai samat oireet ja heillĂ€ olikin kunnon joukkosairaslomat rokotuksen jĂ€lkeen (pieni toimisto ja saivat työpaikan puolesta kaikki samaan aikaan rokotukset).

Elitehof wpb | Síofrach Connemaras conn | Fellbury Stud & Stal Rosenbeek she | Ylston Stud welsh | Havia Dressage pv | Stall Ådahl prh

• M
                                    Mari H last edited by Mari H

Hei! Kuvaajaihmiset. Sigma 55-200mm f/4-5.6 DC objektiivi, kannattaako hommata? 😅 En siis oo mikÀÀn himokuvaaja, omistan canon 600D eikĂ€ oo siihe mitÀÀ objektiiveja 🙈 sopiiko esim ravikuvaukseen? YhellĂ€ tutulla ois 80€ myynnissĂ€ ja ei vaikuta pahalle hinnalle đŸ€”

Edit// mistĂ€ ees tiiĂ€n sopiiko tuo (tai mikÀÀn) objektiivi mun kameraan? 😂

Islanninhevostalli LjĂłma
                                    Glowdale Farm
                                    Sekalainen sakki

• M
                                      Mari H @Siguri last edited by

@siguri ite sain modernaa ja kĂ€si tuli ihan Ă€lyttömĂ€n kipeeksi 🙈 yhen pĂ€ivĂ€n oli sillee ettei saanu ees paitaa pÀÀlle ilman et teki mieli itkeĂ€, sit helpotti 😅

Islanninhevostalli LjĂłma
                                      Glowdale Farm
                                      Sekalainen sakki

• Serena
                                        Serena last edited by

Huomenta vol. 2, otin vielĂ€ varulta noide noin vuorokauden unien pÀÀlle pienet 3h pĂ€ikkĂ€rit. 😂

and that price is hell.”

• alaera
                                          alaera @Siguri last edited by

@siguri mulle pistettiin kans Pfizer, JP:n tapaan ei tullut muuta kuin pistoskohta hellĂ€ksi. 😊 Viime loppusyksystĂ€ otin influenssarokotteen ja pneumokokkirokotteen samaan aikaan, olin kolme pĂ€ivÀÀ raato, niin vĂ€hĂ€n jĂ€nnitti et lahoanko vai en. 😂

Haltiasalo kansallishevosia vuodesta 2014

• Sirpa
                                            Sirpa @Siguri last edited by

@siguri
                                            Ekan satsin sain AstraZenecaa silloin kun se ei ollut vielÀ kÀyttökiellossa. Tuloksena sain kaikki luvatut sivuoireet, oli kuumetta 2 pÀivÀÀ, pÀÀtÀ sÀrki 4 pÀivÀÀ, lihaksia kolotti, pistoskohta oli kipeÀ, vilunvÀreitÀ (varmaan kyllÀ kuumeesta johtuvia) ja mitÀ kaikkea muuta. Ei ollut hehkeÀ olo kyllÀ silloin.
                                            Tokana annoksena tuli sit Modernaa, mÀ olen nÀitÀ "ristiinrokotettuja". Mediassa oli uhkailtu ettÀ tokasta rokotteesta tulee vielÀ stydimmÀt sivuoireet ja ristiinrokotuksista varsinkin, joten en kauhean innolla odottanut. Tuloksena oli se, ettÀ rokotusta seuraavana pÀivÀnÀ oli vÀhÀn pÀÀ kipeÀ (meni ohi Panadolilla) ja siinÀpÀ se sitten oikeastaan olikin.

Ionic / Gin Ahaltek / blogi

• 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 7 / 232