M: Kaukovallan pentueet (kani, venlai, norwte, caiter, lammas, cocspa, ameaki)
-
-
Lisätty rottweilerpentue!
-
@anzkuli Hei, jos teiltä on missään kohtaa mahdollista saada rottweilerpentua ilman kasvatusliitettä (ihan vain, kun koiran nimi ei saisi olla suomea
) tai sitten esim. englanninkielisellä käännösversiolla Kaukovallasta, niin olen kiinnostunut! Virtuaalirottista olen jo jonkin aikaa metsästellyt
-
@alexiina-c Moikka, tästä pentueesta voisi olla mahdollista saada pentu joko liitteettä tai englanninkielisellä versiolla, kummin haluat. Itse en ole vielä kääntänyt Kaukovaltaa englannin kielelle, joten mitään "oikeaa" käännöstä/liitettä ei toki ole. Seuraava rotikkapentu on meille tuloillaan viimeistään 5 vuoden päästä, mutta siihen on toki melko lailla pitkä aika.
-
@anzkuli No siis, vitsi, ihan tosi kiva, jos tästä parista heti saa! Mielelläni otan!
Voisi olla vaikka narttu ja nimeltä Kimberley? (Etuliitteenkin voin ottaa mukaan, jos joku näistä on OK - ihan villejä käännöksiä "kaukovallasta"
- Farpower / Farforce / Farreign...? Eniten ehkä tykkäisin tuosta Farforcesta, eli Farforce Kimberley?)
-
@alexiina-c Farforce Kimberley siis
Pistän ylös, niin en unohda
-
@anzkuli Lähtiskö Suomenlammas ja maatiaiskissa tänne? Jos sopii, tulisi piirtokäyttöön ja tulee mun tallille asustelemaan.
-
@its_elizabeth Joo ilman muuta; laittele sivuja sitten, kun ne valmistuvat
-
lähtiskö meille uros rotikka Kaukovallan Kenneth?
-
Lähtisikö mun matkaan myös yksi rottweilerin pentu (u. Kaukovallan Kimball)?
-
-
-
@nessu Kiitokset; mikä komistus!
-
@anzkuli Pahoittelen niin paljon että on kestänyt!!! Oon ollut todella kipeä mutta oon alkanut pikkuhiljaa parantumaan joten viikonloppuna pystyn tekemään sivut molemmalle.
-
@its_elizabeth no problem, tässä vielä viimevuotisiakin odotellaan
Ja parenemisia, täällä myös ollut pöpöjä liikenteessä
-
Corgipentue lisätty!
@Routakorpi @Minni @Mäni Saisinkohan noiden viimevuotisten pentujen linkkejä, niin eivät useampaa vuotta roikkuisi?
-
@anzkuli Hei! En viikonloppuna ehtinyt sivuja tekemään kun kaverit tuli kylään mutta nyt on tekeillä! Voisitko antaa väri ehdotuksia maatiaiskissalle? Mul ei oo kauheesti väliä minkälainen mut mul ei oo mitään kokemusta kissojen väreistä.
-
Apua, sata vuotta kestänyt tänkin sivun kanssa :'D Tässä olisi vihdoin linkki Kaukovallan Jazz & Jiven "sivuille", löytyy siis postauksen alanurkasta.
-
@its_elizabeth Mulla on yhtä paljon kokemusta kissojen värien periytymisestä.
Wikipedian tutkiminen kuumeaivoilla sai ne vain mössöksi, mutta hyvä arvaus on, että kissa voisi olla pohjaväriltään yksivärinen musta/ruskea ja sillä voi olla tabbyraidotusta.
@Mäni Iso kiitos, toivottavasti Jackiesta on iloa Bonnie-muorille
-
@anzkuli Noni tässä on vihdoin Kaukovallan Kummitustaru ja Kaukovallan Kullervo!