M: Kaukovallan pentueet (kani, venlai, norwte, caiter, lammas, cocspa, ameaki)
-
Kaukovaltaan syntyneistä ja syntyvistä pentueista on nyt varattavissa pentuja. Myytävien pentujen kodille ei ole vaatimuksia, vaan ne lähtevät kotiin kuin kotiin. Puskailu ja suununtaiharrastaminen on sallittavaa, ja tarinointi, kisaaminen, jalostus ja arvonimet ainoastaan plussaa.
- Omien kasvattien kasvattiliite Kaukovallan, vuonna 2023 syntyneiden pentujen nimet alkavat kirjaimella L (kirjaimet vuonna 2022 K ja 2021 J)
- Pentuesuunnitelmissa on nimiehdotuksia, mutta nimen saa halutessaan myös keksiä itse annetun teeman mukaisesti
- Uusi omistaja rekisteröi pennun niin halutessaan
- Pennun uusi omistaja saa valita pennun sukupuolen värin ja nimen. Nimeä, sukupuolta ja syntymäaikaa ei saa myöhemmin muuttaa
Vuoden 2023 pentueet:
Risteytyskani, 1+-polvinen
isä Adinan Luno / emä Sandra Sweet Hearts
Syntynyt 24.2.2023
Poikue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään L-kirjaimella alkavien makeisten mukaan (ideoita esimerkiksi täällä ja täällä).Varaukset:
n. Kaukovallan Love Hearts
n. Kaukovallan LollipopVenäläis-eurooppalainen laika, 1+ -polvinen
Rodun edustajille voi olla haastavaa löytää kuvia. Kevyet pohjoismaiset pystykorvat (esim. kevyt karjalankarhukoira) kuitenkin menevät melko hyvin rodun muottiin
isä Gaucho A / emä Mira
Syntynyt 19.4.2023
Pentue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään L-kirjaimella alkavien tähtien mukaan.Varaukset:
n. Kaukovallan LambdaNorwichinterrieri, 1-polvinen
isä Flyer Passionate / emä Mindi's White Chocolate
Syntynyt: 27.4.2023
Pentue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään L-kirjaimella alkaen suklaaseen liittyvällä nimellä.Varaukset:
n. Kaukovallan Ljus MjölkchokladCairnterrieri, 1-polvinen
isä Mr. Dream / emä Nirvana's Rock N' Roll
Syntynyt 5.5.2023
Pentue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään L-kirjaimella alkavien musiikin tyylilajien(fi, en) mukaan.Varaukset:
n. Kaukovallan LivetronicaVenäläis-eurooppalainen laika, 1+ -polvinen
Rodun edustajille voi olla haastavaa löytää kuvia. Kevyet pohjoismaiset pystykorvat (esim. kevyt karjalankarhukoira) kuitenkin menevät melko hyvin rodun muottiin
isä Inta Bits / emä Nella
Syntynyt 15.5.2023
Pentue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään L-kirjaimella alkavien islantilaisten etunimien (miehet / naiset) mukaan.Varaukset:
n. Kaukovallan LenaVuoden 2022 pentueet:
Suomenlammas, 1-polvinen - ei enempää varauksia
Suomenlammas saa kerralla yleensä 1-6 karitsaa. Puolessa tiineyksistä syntyy vähintään 3 karitsaa.
isä Viljo / emä Manta Adalmina
Syntynyt 8.3.2022
Vuonue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään K-kirjaimella alkavien suomalaisen nimipäiväkalenterin (naiset / miehet) nimin.Varaukset:
u. Kaukovallan Kaisla
u. Kaukovallan Kielo (Routakorpi)
u. Kaukovallan Kanerva (Routakorpi)
u. Kaukovallan Kaino
p. Kaukovallan KullervoCockerspanieli, 1-polvinen
isä Azygei Rodión vAVA, vHYVA / emä HH's Black-And-White Miracle BH
Syntynyt 25.4.2022
Pentue on Kaukovallan kasvattinimen alla (kn. Kaukovallan), ja se nimetään K-kirjaimella alkavien värien mukaan (suomi / ruotsi / englanti...)Varaukset:
n. Kaukovallan Karmiini
n. Kaukovallan Kulta
n. Kaukovallan Koralli
n. Kaukovallan Karpalo (Routakorpi)
n. Kaukovallan KastanjaVuoden 2021 pentueet:
Amerikanakita, 1-polvinen
isä Rudolf / emä Gwendolyne
Syntynyt 8.4.2021
Pentue nimetään suomenruotsalaisen kalenterin etunimillä.
Nimiehdotuksia mm. Jack, Jakob, Jan, Janica, Janina, Janne, Jannika, Jarl, Jasmine, Jasper, Jean, Jeannette, Jenna, Jennifer, Jenny, Jens, Jeremias, Jerker, Jerry, Jesper, Jesse, Jessica, Jill, Jim, Jimmy, Joakim, Joanna, Joe, Johan, Johanna, Johannes, John, Johnny, Jon, Jonas, Jonatan, Jonna, Josefin, Josefina, Judit, Julia, Julius, Juni, Jutta, Jöran, Jörgen, JörnVaraukset:
u. Kaukovallan Josef
u. Kaukovallan Jörgen
u. Kaukovallan John (Routakorpi) -
@Anzkuli mä voisin ottaa chihun Kaukovallan Juventas jos vielä saa pentua?
-
@nessu Ilman muuta!
-
Mä oon kattellu nyt muutaman päivän tuota japaninpystykorvapentua, lähtisikö se tallikoiraksi Roihajaan?
Tarjolla piirrettyjä kuvia ja loppuelämän koti.
-
@jodochus Japaninpystykorva on nyt kaksi vuotta odottanut uutta omistajaa. Vie ihmeessä mukanasi
-
@anzkuli Hupsis, en edes huomannut että "pentu" olikin jo 2v 🤭 Mutta eipä haittaa yhtään, saa loppuelämän kodin meiltä.
Laittelen sivuja tulemaan sulle kunhan pääsen koneelle tekemään ne. -
Yksi Amerikanakita mahtuisi oikein hyvin harrastamaan Pöllökumpuun. Mitään ihmeitä en lupaa enka sano vielä tuleeko siitä narttu vai uros, kun riippuu ihan kuvista mitä löydän kyseiselle yksilölle.
-
@sissip Se passaa mainiosti. Ilmoittele sitten, kun pentu saa sivuja
-
-
@nessu Kiitos! Onpa suloinen ilmestys!
-
Mua kiinnostaisi taas kaksi pentua Lindgårdiin! Shetlanninlammaskoira uroksena, Kaukovallan Blue Jealousy, ja samojedi narttuna, Kaukovallan Honeydew Melon?
-
@alina Molemmat teille
Ihanaa kun samojedikin saa vihdoin kodin
-
@anzkuli Saanen esitellä, Kaukovallan Blue Jealousy ja Kaukovallan Honeydew Melon
-
@anzkuli said in M: Kaukovallan puskapentueet 2021:
Shetlanninlammaskoira, 1-polvinen
isä Rainbowsky's Black Paradise / emä Emma
Syntynyt 24.4.2021
Pentue nimetään värein tai väri + sana / sana + väri.
Nimiehdotuksia mm. Japanese Carmine, Japanese Violet, Jasmine, Jazzberry Jam, Jet, Jonquil, June BudMulle narttupentu Kaukovallan June Bud?
Tänne saisi sivut, sieltä voi kattella myös vähän näyttöjä.
-
-
-
@humutin Kiitos! Itse rekisteröidään ^^
-
Elokuulle on luvassa risteytyskaneja!
-
Yritin kovasti olla hamstraamatta kaikkia eläimiä, mutta lähtisivätkö risteytyskani ja samojedi Harmonyyn (ak) kaitsemaan kilpahevosia tallikissan seuraksi?
Sukupuolia en osaa vielä sanoa, päätän ne sitten kuvien mukaan. Molemmat pääsevät varmasti ainakin seikkailemaan tallin ja hevosten päiväkirjoissa. Muiden kuin hevosten kanssa kisaaminen on mulle ihan vierasta, niin sitä en uskalla luvata, mutta saatan innostuakin kun tutustun tarkemmin
-
@amy Tottakai lähtee! Älä suotta ota paineita hamstrauksesta, noita riittää
Itse olen vain iloinen, että muutkin minun lisäkseni haluavat pennun. Ilmoittele, kun olet saanut pennuille sivut, niin osaan linkitellä sitten vanhempiensa sivuille. ^^
(Olitko se sinä, kun omistit japsinartun Kadonas Jadeite?)