Piirroskeskustelu
-
@mr-january haha joo, multakin löytyy oikeesti viikkojen ja (kuukausien...) takaisia piirroksia, jotka jäänyt kesken syystä X. Yleensä jääneet kesken joko väritysvaiheeseen tai sitten johonkin muuhun mukamas ylitsepääsemättömän vaikeaan kohtaan...
Noi viivat on tommosia mitkä on helpottamassa mua kun alan värittämään valoja ja varjoja! Luiden ja lihasten kohdalla olevat viivat jätän, mutta muut yleensä poistan kun kuva on valmis. (Ja siis tämä heppa kyseessä, mikäli siis sen linkkiä kaipasit Mun suosikkihevosen poika ja siksi oonkin niin innoissani tästä )@Lithy hei onpas ihanan värinen ja muutenkin komean näköinen heppa! Tästä haluan kyllä joskus tulevaisuudessa varsan xD
-
@jodochus said in Piirroskeskustelu:
@Lithy hei onpas ihanan värinen ja muutenkin komean näköinen heppa! Tästä haluan kyllä joskus tulevaisuudessa varsan xD
Juu, kuhan se pääsee kantakirjaan ja varsalaatiksiinsa eka
-
Testailin uutta tekniikkaa tobianon lacingiin. Ei oo itellä ollu ToTo-heppoi pitkään aikaan nii ei oo niille päässy kokeilee.
-
@lithy Ihan sikasievä!
-
@peura Kiitos!
-
-
@lithy On muuten tosi kiva! Ja kiilto näis molemmis hepois
-
@screwdriver Kiitos! Yritän kovin treenata sitä just nyt ^^
-
-
-
Hupsista.
Kansasin piti olla tarinapainotteinen hahmo, jonka kuvapankin suuruudesta ei tarttis potea mitään paineita.
Jotenkin kummasti sitä on kuitenkin tässä viimekuukausina tullu piirrettyä kaikkein eniten, vaikka mulla on ihan varsinaisia piirroshahmojakin, joiden kanssa harrastus keskittyy nimenomaan Instagramin puolelle kuvien ja lyhyiden kuvatekstien muodossa.
... Mutta minkäs sille voi. Kissapipo on kovin hauska piirtää ja onhan tuo Bluen design aika kiva -
Olisko täällä joku kiinnostunut piirtämään+värittämään jonkunlaisen kuvan täykkäritammalle? Ei ole väliä vaikka olis vaan seisomakuva etuviistosta, mutta kunhan koko kroppa näkyisi Saa olla siis ihan mitä vaan ratsastus- ja laidunkuvan välillä. Tamman on mahdollista olla shamppanjavärinen tai sitten ruunivoikko, niin sitä en ole vielä osannut päättää että minkä haluaisin Euroilla pystyn maksamaan.
-
Mulla oli pieni "varsoille kuvat" projekti jonka sain vihdoin eilen valmiiksi
Tää on ehkä mun suosikki, vaikka en tehdessä oikein uskonut että tulee mitään.
Ja toki sitten piti aloittaa aiempien varsojen aikuiskuviakin
-
@aksu toi keskimäinen ja alin vauvva
-
-
Rakennekuvainspiraatio iskee aina sopivasti sellaiseen saumaan, kun näyttelyitä on taas vähänlaisesti kalenterissa
Mutta sentään holst-o. Wilfredo RGS sai 13.9. päivitetyn rakennekuvan ja mä pääsin muistuttamaan itseäni siitä, kuinka ihania kimot ovatkaan piirtää
-
Mä en oo tänne pistellykkää mun piirroksia ennen mutta halusin tulla näyttelemään tämmöstä. Kuvassa mun uus paint tamma Mitsuki.
-
@its_elizabeth Pakko kommentoida että ihana hevonen joka aivan huokuu persoonaa Syyssateinen tausta on myös ihan nappi! (linkkiä hevosen sivuille?)
-
@mr-january Kiitos! Täältä voi katella hepan sivuja.
-
@its_elizabeth no nyt on söpö! tuli tuosta värityksestä heti mieleen rdr2:n paint ja ihana syksyinen tunnelma kuvassa!
Mä yritän piirtää rakennekuvaa mun kanadanhevoselle, mutta en tiedä onko tää jotenkin liian suokkimainen? Kanadanhevonen on mulle aika tuntematon ja tuntuu ettei netistä löydy hyviä mallikuvia, varsinkaan tammoista. Onkohan tällä liian pitkä runko, ja liian kevyt? Niin ja onko kanadanhevonen kylmä- vai lämminverinen?