Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Piirroskeskustelu

Keskustelu
    115
    1964
    75758
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • jodochus
      jodochus @Sonja last edited by jodochus

@sonja On innostusta! 😍 Kunhan vaan riittĂ€vĂ€n ajoissa tulee kutsu ja ohjeistus tuotoksen tekemiseen niin uskon ettĂ€ itse ainakin osallistuisin!

TiedĂ€n, ettĂ€ rakennekuvat on yleensĂ€ tylsiĂ€ ja varsinkin tĂ€mmöset pelkĂ€t lineartit, mutta pakko silti nĂ€yttÀÀ kun oon jotenkin innoissani tĂ€stĂ€! TÀÀ on menossa PRE-tammalle joka odottanut itselleen kuvaa jo puoli vuotta, en tosin tiedĂ€ onko tÀÀ liian orimainen koska mallikuvina kĂ€ytin kuvia lusitano-oreista 😂 mutta tulen vielĂ€ muokkaamaan linejĂ€ vĂ€hĂ€n, jalat ja kaviot kaipaa fiksailua ja koko heppa saisi olla ehkĂ€ vĂ€hĂ€n lihavampi?
      En jaksa tehdÀ uutta postausta. TÀssÀ lopputulos ja joo, taidan jÀttÀÀ piirtÀmisharrastuksen taas hetkeksi. :'D
      alt text

M & M Barocco

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 17
      • Kioja
        Kioja Piirrosharrastajat @jodochus last edited by

@jodochus Onkohan hĂ€llĂ€ jotenkin pieni takapuoli? đŸ€” Pisti ainakin itselleni ensimmĂ€isenĂ€ silmÀÀn, kun mulla ainakin on kyseistĂ€ ongelmaa aika usein 😅 NĂ€tti ilme! ❀

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

jodochus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • jodochus
          jodochus @Kioja last edited by

@kioja no nyt kun sanoit niin joo, onhan tuo takamus aika pieni! PitÀÀ sitĂ€kin suurentaa 😄 kiitos! ♄

M & M Barocco

Nikki 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Nikki
            Nikki @jodochus last edited by

@jodochus Onneks pikseliponeille voi noin vaa lĂ€tkĂ€stĂ€ silikonit pyllyy tai tehĂ€ viiden minuutin kauneusleikkauksii 😄

harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • Nikki
              Nikki last edited by Nikki

On muuten harvinaisen raskasta yrittÀÀ piirtÀÀ (tai tehdÀ mitÀÀn) koneella, kun aurinko paistaa silmiin ja heijastaa nÀyttöön. PitkÀstÀ aikaa kuitenkin vÀhÀn vÀriÀ lineihin, tÀllÀ kertaa Walsan vuonislineihin, ja vapaan kÀden tausta. Taustoissa saa treenata vielÀ paljon ja jonain pÀivÀnÀ opin varjostamaan oikeesti tummilla vÀreillÀ, mutta se pÀivÀ ei oo tÀnÀÀn. PitÀnee avata taas ilmainen vÀritysjono, ettÀ sais treenata vÀrittÀmistÀ. On vÀhÀn sÀvyt ja tekniikka hukassa tauon jÀlkeen.

Edit: Jaa, mulla on hepan varjo vÀÀrĂ€llĂ€ puolella vs. vuori 😂

alt text

harakkasyndrooma.net

Valooooo 1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • Valooooo
                Valooooo Piirrosharrastajat @Nikki last edited by

@nikki said in Piirroskeskustelu:

On muuten harvinaisen raskasta yrittÀÀ piirtÀÀ (tai tehdÀ mitÀÀn) koneella, kun aurinko paistaa silmiin ja heijastaa nÀyttöön.

Siis tÀÀ on nii raivostuttavaa varsinki ko nĂ€in kevÀÀllĂ€ ihanasti se aurinko heijastaa jokasesta lumikasasta ja vesilĂ€tĂ€köstĂ€kin silmÀÀn tai nĂ€yttöön ja paljastaa joka ikisen pölypalleron siinĂ€. 😂 Sit on kiva miettiĂ€, ettĂ€ mikĂ€ piste on vahinko digicanvaksella, mikĂ€ pinttyny pölypallo nĂ€ytössĂ€ ja mikĂ€ hĂ€iriintyny pikseli, joka haluu olla vastarannan kiiskinĂ€ valkonen.. 🙄 😂

Blacklake

1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • Nikki
                  Nikki last edited by

@Valooooo TÀÀ on ihan klassikko, yritĂ€t kauheesti kumittaa jotai ihan ihmekohtaa vaa tajutakses et jaa, se onki vaa likatahra nĂ€ytössĂ€ 😂

harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • rajaseutu
                    rajaseutu Piirrosharrastajat last edited by

Muhun on iskenyt joku kunnon motivaatiokĂ€rpĂ€nen, kun on tullut touhuttua virtuaalihommien parissa ahkerasti koko viikko! Motivaatiota on ollut normaalia enemmĂ€n ehkĂ€ sen takia, kun oon saanut tallin foorumille lisÀÀ porukkaa, eikĂ€ tarinoissa ja kuvissa tarvitse seikkailla enÀÀ pelkĂ€stÀÀn omat npc- hahmot 😂

Tuli piirrettyĂ€ pitkĂ€stĂ€ aikaa siis tuntikuvaa ja taustasta tuli mun mielestĂ€ ihanan kevĂ€inen! đŸŒ± Aikaa tĂ€n tekemiseen meni ~8h.
                    alt text

Sain eilen myös valmiiksi mun ikuisuusprojektin eli ilmakuvan tallin ympĂ€ristöstĂ€. TĂ€n tekeminen on ollut aivan tuskaa ja kestĂ€nyt ihan liian kauan. Nyt se on onneksi vihdoin valmis ja vaikka perspektiivit ja mittasuhteet on vĂ€hĂ€n miten on, oon iloinen ettĂ€ sain sen valmiiksi! (etenkin toi pyöröaitaus oli ihan kamala tehdĂ€, enkĂ€ oo siihen tyytyvĂ€inen, mutta menkööt tuollaisena 💀 ) TĂ€n tekemiseen meni ehkĂ€ ~9h, mutta oon tĂ€tĂ€ vĂ€kertĂ€nyt nyt jo kuukauden verran, joten oli korkea aika saada tÀÀ valmiiksi.
                    alt text

https://www.instagram.com/rajaseutu/
                    https://rajaseudunratsutila.weebly.com/
                    VRL-14829

jodochus 1 Reply Last reply Reply Quote 28
                    • Alva
                      Alva last edited by

MeikĂ€lĂ€inenkin on selkeĂ€sti saanut motivaatiokĂ€rpĂ€seltĂ€ pureman, sillĂ€ tĂ€nÀÀn valmistui yhdeltĂ€ istumalta kokonainen kuva - ja vielĂ€ kunnollisella taustalla! Hahmosta en tykkÀÀ yhtÀÀn, mutta kaikki muu onnistui yllĂ€ttĂ€vĂ€n hyvin siihen nĂ€hden mikĂ€ tauko mulla on taas ollut tĂ€n kunnon digipiirtĂ€misen kanssa 😁
                      alt text

Virtuaalittelua :: Corbyn Riding Center :: Vanian tamma-asema :: Kelmen ponit :: Kalon Stables
                      ➷ VRL-14837

1 Reply Last reply Reply Quote 24
                      • jodochus
                        jodochus @rajaseutu last edited by

@rajaseutu öö vautsi toi tallipihakuva! 😍 ei mikÀÀn helppo kuvakulmakaan!
                        @Alva ihana tunnelma tĂ€ssĂ€ kuvassa ❀

NĂ€in viime yönĂ€ unta ettĂ€ piirsin yhdelle mun andalusialaiselle uuden rakennekuvan, joten pakkohan se oli toteuttaa oikeastikin (vaikka juuri muutama pv sitten olin vielĂ€ ettĂ€ "en piirrĂ€ kyllĂ€ hetkeen mitÀÀn"). 😁

TĂ€ssĂ€ ~vuosi sitten piirretty kuva samaisesta hevosesta, on se vĂ€hĂ€n muuttunut tĂ€ssĂ€ vĂ€lissĂ€ 😄 EhkĂ€ vuoden pÀÀstĂ€ se on jo ihan valkoinen!
                        alt text

M & M Barocco

1 Reply Last reply Reply Quote 21
                        • Sippe
                          Sippe last edited by Sippe

alt text

10 pistettĂ€ ja papukaijamerkki sille joka tunnistaa, mistĂ€ tĂ€mĂ€ kuva on saanut inspiraationsa mm. hahmojen asettelun suhteen! 😁 Tredje ❀ Kuva tehty tarinaa varten.

Nuppulanharjun Tila - vuodesta 2014

1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • Helga
                            Helga Piirrosharrastajat last edited by

Hohoi piirtĂ€jĂ€t! Vinkkaan teille, kun teitĂ€ voisi kiinnostaa nĂ€mĂ€ "isommat" estekilpailut, jossa pÀÀluokka on tuotosluokka đŸŒč 🖌

Helgan piirroshevoset
                            🍂 Llanwenarth Stud 🍂
                            Stall Erikstorp & Twin Falls Farm

1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • jodochus
                              jodochus last edited by

ANTEEKSI tĂ€mĂ€ mun piirrosspĂ€mmÀÀminen tÀÀllĂ€ mutta vielĂ€ yksi! Oon jotenkin ollut nyt super innoissani mun andalusialaisista ja haluan jakaa mun intoni tĂ€nnekin. 😭

Oon aina haaveillu rautiaasta iberialaisesta ja tĂ€ssĂ€ se on ❀ (Ja taaskaan en muistanut sÀÀtÀÀ koneen nĂ€yttöÀ ennen kuin aloitin vĂ€rittĂ€mÀÀn, kĂ€nnykĂ€llĂ€ katsoessa piirroksen vĂ€rit ovat ihan laimeat...)
                              alt text

M & M Barocco

Lithy 1 Reply Last reply Reply Quote 20
                              • Lithy
                                Lithy @jodochus last edited by

@jodochus Niin hyvÀÀ spĂ€mmiĂ€, jatka ihmeessĂ€ 😎

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
                                NJ-, PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Sippe
                                  Sippe last edited by Sippe

Arvatkaa maltoinko olla tekemĂ€ttĂ€ pilkkuhepalle heti aikuiskuvaa ❀ Hepan vĂ€rityksen kanssa sai vĂ€hĂ€n pĂ€hkĂ€illĂ€, mutta kaipa tuo nyt tiikerinkirjavasta menee 😆 Varjot on toinen joka on vaikeeta, niin kuin @Nikki kin aiemmin muutama pĂ€ivĂ€ sitten tuskaili niin joskus mĂ€kin vielĂ€ uskallan varjostaa tarpeeksi tummilla sĂ€vyillĂ€ 😂 Kukkia ja taustaa oli ihana tehdĂ€ ❀

alt text

Nuppulanharjun Tila - vuodesta 2014

1 Reply Last reply Reply Quote 25
                                  • Viiwe
                                    Viiwe last edited by

MĂ€ innostuin piirtelemÀÀn lisÀÀ kuvia hepoille. TĂ€ssĂ€ yksi viime kesĂ€n suokki varsoista sai aikuiskuvan. 😄 Pihlahiiri rakennekuva.jpg

1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                    • Mircea
                                      Mircea last edited by Mircea

Tosi nĂ€ttejĂ€ kuvia kaikilla edeltĂ€villĂ€! NĂ€itĂ€ on niin ihana nĂ€hdĂ€ 😍

Kandin kirjoittamisen ohessa piirtĂ€miselle jÀÀ itsellĂ€ kamalan vĂ€hĂ€n aikaa, mutta sain taas jotakin valmiiksi 😄 Mulla ois vaikka kuinka paljon kaikkia ideoita ja inspiraatiota erityisesti tĂ€lle kuvan parivaljakolle, mutta niiden tĂ€ytyy varmaan vĂ€hĂ€n odottaa.

alt text

VRL-14903
                                      Arrowhill

1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                      • Helga
                                        Helga Piirrosharrastajat last edited by Helga

TĂ€mĂ€n hetken suosikkihevoseni "Spike" ja omistajansa Harper ottavat nĂ€in rennosti kilpailuja edeltĂ€vĂ€nĂ€ iltapĂ€ivĂ€nĂ€. 🩅

Me kaivattaisiin myös Twin Falls Farmille lisÀÀ tarinointiseuraa tÀlle kaksikolle ja parille muulle yksÀrille, ja se olisi aivan lottovoitto jos löytyisi vielÀ piirtÀvÀ sellainen! Kun kyllÀhÀn nÀmÀ tarinat lÀhtevÀt aivan eri tavalla lentoon, kun niitÀ myös kuvittaa.

alt text

Helgan piirroshevoset
                                        🍂 Llanwenarth Stud 🍂
                                        Stall Erikstorp & Twin Falls Farm

1 Reply Last reply Reply Quote 29
                                        • Mila
                                          Mila last edited by

MinĂ€kin oon saanu jotain aikaiseksi ihan vain sen takia ettĂ€ teidĂ€n työt inspasi tarttumaan ihan paperiin ja kyniin. 😄
                                          Harmi vain ettei tuo skanneri suostu kanssani yhteistyöhön joten pitÀÀ rĂ€psiĂ€ kuvat puhelimella. 🙄

alt text
                                          alt text

Power Jumpiin pitÀisi alkaa jo kuvia suunnittelemaan jotta saisi edes jotain sinnekin aikaiseksi.

1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                          • Mr. January
                                            Mr. January last edited by

Tosi kauniita piirroksia kaikilla, upeaa upeaa jĂ€lkeĂ€ 👏

@Helga Oon kans ihaillut nÀitÀ siun uuden tallin kuvia. Onko taustat muokattu valokuvista?

@Mila Vau! Kannattaa inspaantua kynÀÀn ja paperiin useemminkin, sillĂ€ nĂ€itĂ€ on kyllĂ€ mukavaa ihailla đŸ˜» Ihan yllĂ€ttyy miten jĂ€lki voikaan olla niin erilaista digitöihin verrattuna

Helga 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 85 / 99
                                            • First post
                                              Last post