Piirroskeskustelu
-
-
@lithy Kiitti, mulla on pyhät neliöt ja linjat apuna mukana, ja meen näillä huomioilla eteenpäin Luimukorvat ihan tarkoituksella
-
@ScrewDriver Mä rakastan noita luimukorvia Rakennekuvat on yleensä niin kaavoihin kangistuneita, ihan jo vaan luimukorvat antaa hevoselle persoonaa ja vähän vivahdetta
-
@nikki Tämä! Ihana aina nähdä, jos rakennekuviin on tuotu esim. juuri hevosen ilmeellä enemmän persoonaa esiin (ja luimukorvat kielii jo paljon, että kyseinen heppa on kenties vähän temperamenttisempi tai omapäisempi tapaus)!
-
Semmone kiiltävä luimukorvaneiti tuli
-
@screwdriver yooo, mahottoman hyvännäkönen tuli hänestä väritys tekee kyllä ihan erinäkösen kuvasta kuin jos vertaa pelkkiin lineihin. Edistys on muutenkin ihan käsinkosketeltavissa näissä siun kuvissa
Ketä pääs valokeilaan? -
@mr-january Mä katoin tossa ittekkin oma piirtämien rakennekuvien evoluutiota eilen, edistyksen todellakin näkee Ja mä oon kyllä ihan 100% sitä mieltä että värittäminen on mun bravuuri, linet ja semmone muodonlöytäminen ja suunnittelu on ihan yhtä tuskaa Kiitos paljon Ja kuvaan pääsi varmaan sullekin tuttu Kiss
Oon siis tehny kolme rakennekuvaa piirtovuosieni aikana, ja tässä kaikki vanhimmasta uusimpaan:
-
@nikki said in Piirroskeskustelu:
@ScrewDriver Mä rakastan noita luimukorvia Rakennekuvat on yleensä niin kaavoihin kangistuneita, ihan jo vaan luimukorvat antaa hevoselle persoonaa ja vähän vivahdetta
Tähän myös kompaten ja lisäten, ettei jokainen rakenne ole tai edes tarvitse olla samasta muotista tehty ja samojen mittakaavojen mukaan.
-
@screwdriver No minä ajattelin heti, että onkohan tämä Kiss jo pelkästä linestä! Persoona paistoi niin läpi! Lopputulos on upea - great job!!
-
@alexiina-c Haha, ihana että nirppanokkaneiti tunnistetaan niinkin kaukaa Tosin kuka nyt ei omaa kasvattiaan tunnistaisi Kiitos paljon
-
-
Tässä taas pari uusinta kuvaa.
Miljöökuvassa mulle kävi pieni kämmi, talon viereen piti tulla nurmialuetta mutta ajatuksissani maalailin siihenkin vaan ronskisti metsikköä No, sovitaan että se on vaan oikein runsaspuinen piha!
Kerttulin rakennekuvan sain just valmiiksi. Ei tuolla varmaan näyttelyissä vielä pärjäisi mutta harjoittelua, harjoittelua Kaviot ja vuohisen alue on mulle jotenkin tosi hankalia saada oikean näköisiksi. Samoin mustan hevosen väritys, helposti jää tuollaiseksi vähän liian vaalean, "harmaan" näköiseksi.
-
-
Piirtelin tylsyyttäni pitkästä aikaa rakennekuvan ponille x (ja onnistuin vielä tekemään sen loppuun asti). En oo koskaan ollut näissä mestari, mutta ehkä käyttämällä arvosteluissa ja treenaamalla lisää oppii vielä joskus etsimään virheet.
-
Onhan tänkin valmistumisesta taas vierähtänyt jokunen viikko, mutta välillä omillekin taas jotain galleriantäytettä
-
@miuku Oonko ikinä maininnut että rakastan noita turpakarvoja piirrustuksissa?
-
Tässäpä pari uusinta kuvaa taas Mallina näissä kaikissa tallin uusin asukas Kielo En ollut varmaan koskaan piirtänyt varsaa, mut siitä tulikin yllättävän hyvä! Aikuiskuvassa hain hiukan ponimaista olemusta ja se musta onnistui ihan hyvin. Päämerkistä tuli näköjään yläosasta vähän erilainen kuin varsakuvassa vaikka kuinka olevinaan katoin mallia, mutta menkööt Toi maisemakuva on tän iltainen nopsa töherrys, tai luonnoksen olin tehnyt jo aiemmin mut nyt tein loppuun Auringonnousu Laukkavuorella.
-
@sippe ihania
-
Kattokaa kuka vihdoinkin jaksoi taas panostaa hevoseen JA taustaan (ja valon tulosuuntaan)
Sillistä kasvoi hieno ori
-
@screwdriver Jösses kristus hän on U P E A! O.o mutta senhän kaikki pysty näkemään jo varsakuvista mut vau mikä kuva, värit ja tausta, siis tossa onnistu kaikki Frosty ja Silli kasvo molemmat tietenkin samaan aikaan aikusiksi Äh, tää kyl inspiroi kerta heitolla itteenikin piirtämään mut en oo tietenkään kotosalla koneen ääressä :__; how will I survive...