Piirroskeskustelu
-
-
@anna-s En tajua, miten joku voi olla noin nopea puuvärien kanssa. Upeaa jälkeä ja ihanaa, että sun oman kädenjälki näkyyn näissä
-
@annel vau, kiitos ihanasta kommentista! Töissä teams-kokoukset on hyvää aikaa käyttää piirtämiseen, eikö?
-
@cella kiitos
-
Tein pari 30 min haastepiirrosta selvittääkseni että voiko siinä ajassa piirtää mitään järkevää. Vastaus taisi olla ei. x)
EDIT: Extrapikakuva!
-
-
Haluiskohan kukaan taiteilla meidän Pähkinäprinsessalle kuvaa/kuvia? Tamma on ollut laittoman kauan jo ilman kuvia, kun aiemmat kaupat ovat kerta toisensa jälkeen peruuntuneet. Kelpaisi kaikki simppelimmistä "luonnoshenkisistä" kuvista yksityiskohtaisiin teoksiin, ja tietenkin maksetaan sopiva korvaus euroilla ja/tai teksteillä. Etsinnässä on niin rakenne-, pää-, möllötys- kuin liikekuvaa, kunhan nyt saisi jonkin kuvan edes alkuun! Mielikuvissani Pätkän mallina on aina toiminut Hennan Humina. Nakkaa yv:tä, jos voisit Pätkälle kuvan tehdä
-
Pikapiirrosten kirous jatkuu Sulkekaa silmänne!
-
Oon piirtänyt koiria välillä, kun hevoset tuntuu toisinaan niin pakkopullalta Nää löytyy mun deviantartista, siellä myös ilmainen koiraline. Oon onnistunut mielestäni hyvin!
-
Oon muutaman kuukauden ajan yrittänyt vääntää itselleni piirrettyä tarinahahmoa ja tälle hevosta, koska en malttaisi ihan kokonaan luopua piirroshevosista ja tarvitsen enemmän motivaatiota/syitä jatkaa piirtämisen harjoittelua. Suurin ongelma tässä projektissa on ollut tuo henkilöhahmon kuva, sillä en oo koskaan ollut mitenkään erityisen hyvä piirtämään ihmisiä, varsinkaan mistään muusta kulmasta kuin sivulta kuvattuna.. Koronapöllyissä päätin vihdoin ottaa härkää sarvista ja ottaa kuvan työn alle. ONNEKSI maltoin piirtää tän loppuun asti, vaikka pelkät linet olikin vähän meh, koska tästähän tuli loppupeleissä aika kiva + en oo varmaan ikinä onnistunut hiusten värittämisessä yhtä hyvin kuin nyt! Sanokaa siis hei Helkalle, joka vihdoinkin sai itselleen kuvan.
Helkan kuva on toteutettu FireAlpacalla ilman minkäänlaisia mallikuvia, aikaa kului arviolta noin reilun tunnin verran.
-
Pahoittelut, tuplapostausta ja jorinoita pukkaa. Helkan ja Silli-tamman tallipaikkahakemusta ei ole vielä hyväksytty, mutta oon ihan intopiukeena täällä jo piirtänyt kaksikolle ensimmäistä yhteistä kuvaa, jossa Silli saapuu uuteen kotitalliinsa. En muista, koska viimeksi olisi jäänyt näin hyvä fiilis omasta digipiirroksesta (), joten haluan tulla esittelemään sen tänne teillekin, vaikkei muutto "oikeasti" vielä ajankohtainen olekaan.
Tämäkin tehty FireAlpacalla. Tilannetta varten mulla oli mallikuva googlesta hahmotusapuna, miten traikku ja hevonen asettuisivat parhaiten. Aikaa en muistanut katsella, mutta villi veikkaus, että pari-kolme tuntia tuli tähän käytettyä.
-
Upeita töitä taas kaikilla!
Hienoa työtä @Tinu sullakin, etenkin hahmokuvan kanssa, kun kerta ihan ilman mallia vetelit! Kiva rento ja rempseä kädenjälki näissä töissä
--
Mulla vaihteeksi tämmöistä varsakuvaa taas pukkaa (Sillillä on jo kolme varsa-ajan kuvaa, apua!! ehkä pitäis siirtyy aikuiskuviin ).
Tässä inspiraationa toimi @Mr-January:n kirjoittama pk-merkintä valkokirjavalle varsalle; mun oli ihan pakko lähteä tarinaa kuvittamaan kun sitä oli niin hauska lukea Kuvassa karkuretkellä Silli ja Frost.
-
This post is deleted! -
Tsau! Kirjoitan koira-aiheista lastenkirjaa mun sukulaisen lapsille. Oisko joku innostunut isommasta prokkisesta ja haluaisi kuvittaa tätä kirjaa noin 10-15 kuvalla? Yksi lapsista on autistinen ja hän rakastaa katsella kuvia, joten siksi tuli mieleeni kuvittaminen. Painatan kirjoja vain lahjaksi, joten kaupallisesta käytöstä ei kyse. Maksan €!
Yksityisviestillä voi heittää näyttöä ja hinta-arviota siitä, mitä työstä haluaisi.
-
@Siiri Oi vitsi ku kuulostaa ihanalta projektilta Ei taida vaan mun taidot riittää
-
Luonnostelu aloitettu ISJS osalta, en vielä tiedä kumpi mun osallistuvista hevosista tulee kuvaan. Tällä kertaa kisaan Casparilla ja Nixellä ps. Mitä pidätte hienosta yleisöstä Ja tietenkin piti valita se kaikkein koristeettomin este loppujen lopuksi wat..
-
-
-
Kokeellinen ratsastuskuvakaveri. Saa nähdä että kauan kestää löytää joku mukava ja rento tyyli näihin kun ei tartte piirtää verenmaku suussa niinkuin rakenteilla x)
-
@marjahilla tosi hyvin toteutettu toi kuvakulma, nuo esteen alta katsotut on himovaikeita mallienkin kanssa! pakko kysyä - onks sulla luonnoksen alla pelkkä paperitekstuuri noin kiva diginä, vai aloititko työn käsin paperille?