Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Piirroskeskustelu

Keskustelu
    107
    1668
    61935
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Jesse
      Jesse last edited by

@Valooooo ei vitsi, onpa kivoja! 😍
      @Marjahilla super magee! 🤤 Oot kyl ihan hiton taitava!

Ja tykkäyskeskusteluun osallistuakseni, @Lithy vei sanat suustani 🙏

Eikai upvotejen määrä kenenkään arvoa määritä 😆 Tosi kurjaa, jos kokee jotenkin "häviävänsä" muille vain siksi ettei saa "tarpeeksi" upvoteja, koska eihän se ole mikään kisa enkä usko että tässä topassa kukaan kyttää että hähää, mullapa on enemmän tykkäyksiä kun tolla toisella.

Mä itse tykkään vaan postauksista jotka mua itseäni miellyttää, ja aika usein ne on niitä "hienoja" kuvia, tai sellaisia joissa on tosi hyvä ajatus tai hauska toteutus. Tykkään kun kuvan tekijä vähän avaa millainen prosessi kuvan tekeminen oli, mistä itse tykkää, jne jne. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eikä niitä peukutuksia jaeta suuntaan tai toiseen minkään taka-ajatuksen kanssa. Tosin sen voin sanoa, etten tykkää postauksista joissa piirroksen tekijä lyttää omaa piirrostaan - jos ei siitä tekijä itse tykkää, niin ei se rohkaise ketään ulkopuolistakaan siitä tykkäämään.

Tottakai ne fotorealistiset, mieleenpainuvat ja oikeasti todella taidokkaat kuvat jäävät parhaiten mieleen, ja tottakai ne keräävät enemmän tykkäyksiä. Niinhän se menee, ihan kaikkialla. Hauskimmat ja parhaiten editoidut videot saavat youtubessa eniten tykkäyksiä, laadukkaimmat ja hienoimmat kuvat instassa, myös laadukkaimmat ja hienoimmat piirrustukset/taulut/ym myyvät parhaiten ihan oikeassa elämässä. Ei silloin voi olla pahoillaan siitä ettei itse saa yhtä paljon huomiota, vaan pitäisi osata olla tyytyväinen siihen vähäänkin ja vaan jatkaa harjoittelua. Tässä ei nyt varmasti ollut kyse siis mistään huomion tai tykkäyksien kerjäämisestä, mutta yleisesti ottaen. Ei ne, jotka paljon huomiota saavat, ole sitä alussa itsekään saaneet saatika olleet taianomaisesti hyviä. Kyllä siihen on nähty aikaa ja vaivaa ja kärsivällisyyttä, ja kyllä silloin siitä mun mielestä enemmistö ihmisiä saakin tykätä. 🤷

Mutta yhtälailla tottakai myös mun mielestä jokaisen käyttämä aika omiin piirroksiinsa on yhtä arvokasta ja se kannattaa tuoda näytille, tätä topaa on kiva seurata ja nähdä ylipäätään miten luovia ihmisiä täällä onkaan ja miten jokaisella on oma tyylinsä. Yleisesti ottaen tämä topa on vähän huono paikka kommenttien saamiselle, ellei niitä erikseen kysy, joten jos oikeaa palautetta haluaa tykkäyksien sijaan sitä kantsii kysyä ihan suoraan rohkeasti.

VRL-12637 WRJ PKK
      Ranch O'Hara - elämystalli Australiassa / Hiisivaara - mystinen hevoslauma Venäjän rajalla / Hopealinna - ravureita Suomessa / Lindsay Estate - kenttähevosia Hollannissa

1 Reply Last reply Reply Quote 11
      • aksu
        aksu last edited by

Toivottavasti nää ei tule ihan tuhottoman kokoisina.. Intouduin tuhertelemaan Mutteria.

alt text

Vähän innostuin hännän kanssa 😅 (Tässä vaiheessa on hyvä huomata että ratsastaja näyttää hirveän isolta ja hevonen ponilta. Iiish.)
        alt text

(Huomaa miten käy kun vetää vapaalla kädellä vähän sinnepäin 🤦 )
        alt text

VRL-00164
        VRER // VRER:n oma ketju
        Aken ravitalli - Stall Nøn - VT Atlas - Haamumaan ponitalli - Olkihatun suomalaiset

Elisa 1 Reply Last reply Reply Quote 26
        • Elisa
          Elisa Mode @aksu last edited by

@aksu rakastan! 💛 Ihanaa kun omaan kasvattiin panostetaan 😍

Elisa
          VRL-06066
          Piirrosportfolio
          Piilolan talli
          Hevosten muistosivuja
          Siana - welsh (ja pv) kasvatusta
          Nimetön / uutta nimeä vailla - yksityisiä hevosia
          VRKK - Virtuaalinen Ravikilpakeskus

aksu 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            Minni last edited by

Pikainen dAn kaivelu ei tuonut ainakaan vielä haluttua lopputulemaa joten kokeilen kepillä jäätä täälä. Onkohan jossain ravureiden linejä väritettäväksi jos kokeilisin sellaisten kanssa onneani?

Blogi // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

Elisa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Theo
              Theo last edited by

@Valooooo kehtaat laittaa ehdottomati tulevaisuudessa! Superhieno toi rakenne ja ihanat tunnelmat noissa toisissa kuvissa!

@aksu Nää vei kyllä nyt jotenkin sanat suusta, ihan älyttömän ihana piirrostyyli. Etenkin toi ratsastuskuva painui mieleen ❤ Tulee sellainen laadukkaan sarjakuvan tunnelma näistä jotenkin 😄

Elixir Sporthorses — tavoitteellista pv-kasvatusta ja kilpailua, Rullegård — yksityistalli Norjassa, Aarrevaara — pieni sekalainen sakki sekä sydänkäpyset Lotta ja Osku

1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Theo
                Theo last edited by Theo

Nyt taas vinkkienkysely-tuokion aika. Mitä silmäänpistävää tai muuta parannettavaa? Rakenteessa tai jossakin muussa.Tää taitaa oikeasti olla mun eka varsa minkä oon piirtänyt moooneen vuoteen joten viilailtavaa voi löytyä aika paljonkin 😄 Häntä, harja, toi korvien alue sekä kaviot vähän vaiheessa kuten näätte, mutta perusrakenteen pystynee varmaan hahmottamaan aika selkeesti jo (?).

Puoliverinen yrittää olla, mutta se onkin aika selkee varmaan. Alle 1-vuotias tää taitaa olla (tai siinä rajoilla), kun on näin ruipelo. Jatkan tän hinkkaamista vasta huomenna eli pommitelkaas vaan parannusehdotuksilla! Haaveena olis tän kanssa saada jotain PKK-varsaluokka sijoituksiakin, mutta sen haaveen saa taas arvioida tietty uudelleen sit värityksen jälkeen.

d7194baf-d419-4b9e-83b6-9277718d88e5-image.png

Elixir Sporthorses — tavoitteellista pv-kasvatusta ja kilpailua, Rullegård — yksityistalli Norjassa, Aarrevaara — pieni sekalainen sakki sekä sydänkäpyset Lotta ja Osku

• Elisa
                  Elisa Mode @Minni last edited by

@minni rakenne vai ravikuva

Elisa
                  VRL-06066
                  Piirrosportfolio
                  Piilolan talli
                  Hevosten muistosivuja

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    Minni @Elisa last edited by

@elisa ravikuva, rakenne jo löytyy

Elisa 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Elisa
                      Elisa Mode @Minni last edited by

@minni mul on joku vanha luonnos jonka voisin piirtää puhtaaks täs joku päivä jos haluat 🙂 lämminverinen

Elisa
                      VRL-06066
                      Piirrosportfolio
                      Piilolan talli
                      Hevosten muistosivuja

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        Minni @Elisa last edited by

@elisa no siis jos vaan ois mahdollista nii ois kiva. Tokihan Essi on vielä tommonen kakara, mutta aloin miettiin et jos sille värittelisi ravikuvankin gallerian jatkoksi

• aksu
                          aksu @Elisa last edited by

@elisa On kyllä yllättänyt miten Mutteri on noin inspannut 😁 Varsinkin tekstien kanssa oon yllättänyt itseni, enkä varmaan oo koskaan millekään hevoselle piirtänyt noin paljon kuvia 😄

@Theo Kiitos kaunis 🙂 Luulen että mun piirroksista tulee aina näkemään että oon saanut vahvasti vaikutteita Hevoshullun äärellä 😆

Tuo sun varsa on minusta nätti 🙂 Melko pahasti saat kössiä värityksen etteikö tuolle sertejä saisi kasaan 😁

VRL-00164
                          VRER // VRER:n oma ketju
                          Aken ravitalli - Stall Nøn - VT Atlas - Haamumaan ponitalli - Olkihatun suomalaiset

1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • Raituva
                            Raituva Piirrosharrastajat last edited by

Röyhkeesti sivuutan aiheen, mutta miekin yritän parhaani upata kaikkien teokset, jotka ehdin nähdä 💕 Niin vähän oon nyt tässä topassa pyöriny.

Sitten asiasta kukkaruukkuun. Mies osti ennakkolahjana padin, jolla voi piirtää "kynä ja paperi" tyylillä, että nyt kaipaan androidille suosituksia sopivaan softaan 💓 Oon aina käyttäny paint tool saita, photosopista en pidä.

Royal Gardens ✽ Varustekartano ✽ Oriasema Orikulma

Lafkat: VHRY ✽ VPA

1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Valooooo
                              Valooooo Piirrosharrastajat @Minni last edited by

@minni Kiitos!! 😻😻

• Theo
                                Theo last edited by Theo

Nyt on varsa saanut värinsä. Joskus oon piirroksissa lineen tyytyväisempi, ja tässävähän tuntuu olevan se ongelma. En oikeen tiedä mikä tässä mättää, tausta ainakin varmaan ja sitten sekin, että mustien hevosten värittäminen ei oo todellakaan mun mukavuusalueella 😄 Usein kyllä myös väritän piirrokset useassa osassa ja tän tuhersin vaan vauhdilla tänään, joten ehkä oon vaan tuijotellut tätä liian kauan.

// Nyt puhelimen näytöltä katsottuna aika sinertävä, pitäisköhän sitä koittaa vielä vähän hienosäätää?

alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 16
                                • Marjahilla
                                  Marjahilla last edited by

Pääkuva omalle kasvatille nimeltä Nixe! Upeat silmät kuten isällään ♥

alt text

nettisivut・baiemaronhevonen

1 Reply Last reply Reply Quote 18
                                  • Elisa
                                    Elisa Mode last edited by

Mua ahdistaa ihan sikana, etten osaa enää värittää samalla tavalla kuin ennen 😞 ihan pylleröstä tää homma.

Elisa
                                    VRL-06066
                                    Piirrosportfolio
                                    Piilolan talli
                                    Hevosten muistosivuja

Raituva 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Raituva
                                      Raituva Piirrosharrastajat @Elisa last edited by

@elisa Vähän sama ku mulla on nykyään padi millä piirtää, et heihei piirtopöytä ja tutut kuviot. Ahistaa tää uudelleen opettelu 😂

• Elisa
                                        Elisa Mode last edited by

Huhhh! Otin itseäni niskasta kiinni ja väritin myyntilinet (jotka nyt sitten tuleekin omaan käyttöön). En oikeastaan ajatellut tuossa värittelyssä mitään, aika aivot narikkaan meiningillä meni. Mallikuva väriin oli, mutta aika paljon sitten loppupeleissä tuli sovellettua omaa 😂

Pikku Pitti-neiti tervehtii teitä

Elisa
                                        VRL-06066
                                        Piirrosportfolio
                                        Piilolan talli
                                        Hevosten muistosivuja

Raituva 1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                        • Raituva
                                          Raituva Piirrosharrastajat @Elisa last edited by

@elisa Hieno 😍

Mie tuskailen clip studion kanssa 😂
                                          alt text

Elisa 1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • Elisa
                                            Elisa Mode @Raituva last edited by

@raituva kiitos 🙂 Tuo sun näyttää kans hienolta, lupaava alku

Elisa
                                            VRL-06066
                                            Piirrosportfolio
                                            Piilolan talli
                                            Hevosten muistosivuja

• 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 20 / 84