Alegren yleistopic
-
Noniin tehdäänpä uusi yleistopic Alegrellekin Tähän topiciin saa siis esittää ostotarjouksia Alegren hevosista ja tuoda hevosia myyntiin.
Mikä on ALEGRE?
Alegre on virtuaalinen hevosten tuonti- ja välityspalvelu. Alunperin Alegren perusti 2016 lumienkuli, mutta vuosien varrella ylläpidon kokoonpano on muuttunut hieman ja ylläpidossa on ollut mukana myös Sonja P. Tällä hetkellä Alegrea hoitavat @Miltsu ja @Anarchy.Hevosen myyminen Alegressa
Alegreen otetaan myyntiin kaikenlaisia virtuaalihevosia rotuun, sukupuoleen ja suvunpituuteen katsomatta. Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että hevoset myydään ilman minkäänlaisia ehtoja ja omistajan tulee tämä hyväksyä. Ainut ehto, jonka hevosen myyntiin tuova saa esittää, on se että sivut ilmoitetaan myös hänelle. Luonnollisesti esimerkiksi kasvattaja tai tuoja tulee merkitä hevosen uusillekin sivuille.Hevosen myyntiin tuominen
- Rekisteröityjen hevosten kohdalla siirrä hevonen kaikkien ylläpitäjien VRL-tunnukselle: Miltsu VRL-05564 & Anarchy VRL-14465
- Ilmoita tästä joko sähköpostilla (alegretuonnit@gmail.com) tai tässä Keskustan topikissa. Jos haluat ilmoittaa hevosia keskustassa yksityisviestillä, laita sama viesti kaikille ylläpitäjille.
- Mainitsethan, mikäli sivuilta saa esim tekstejä tai kuvat mukaan tai haluat myyntiin tuomiesi hevosten uudet sivut tietoosi.
- Älä poista sivuja ainakaan ennen, kuin kuittaamme hevosen tiedot siirretyiksi.
HUOM! Älä siirrä tunnuksillemme hevosia ilmoittamatta siitä meille! Muuten hevoset jäävät huomaamatta.
Hevosen ostaminen Alegresta
Alegressa oleville hevosille ei ole muita vaatimuksia, kuin se, että sivut ilmoitetaan meille kahden viikon kuluttua hevosen ostosta. Joustoa sivujen tekoaikaan kuitenkin saa ja lisäaikaa saa lähes aina ostajan sitä pyytäessä.Jos Alegresta ostetusta hevosesta halutaan luopua, sitä saa tarjota takaisin meille myyntiin tai myydä itse. Mikäli hevosen myyntitopicissa Alegren foorumilla on tekstejä tai kuvia, ne saa hevosen mukaan, mutta ovat hevoskohtaisia eli niitä ei saa käyttää muille hevosille.
Ostotarjouksen tekeminen
Vaikka Alegressa myytävien hevosten kodeille ei ole vaatimuksia, kuulemme mielellämme ostotarjouksessa millaisia suunnitelmia hevosen tulevaisuuteen olisi. Tärkeintä kuitenkin on, että ostotarjouksessa on tieto mihin hevonen olisi menossa (osoite).Ostotarjouksen voi jättää kolmella tavalla:
- Kirjoita ostotarjouksesi Alegren foorumilla hevosen omaan ketjuun.
- Lähetä ostotarjous Alegren sähköpostiin: alegretuonnit@gmail.com
- Kirjoita ostotarjouksesi Alegren yleistopikiin Keskustassa. Jos haluat ostaa hevosia keskustassa yksityisviestillä, laita sama viesti kaikille ylläpitäjille.
ALEGREN FOORUMI
Huom. Alegren foorumilla olevaan spämmifilteriin löytyy vastaus Mikä on Alegre -otsikon alta -
Siirsin Satakielen teille, kuva on ilmeisesti yhä vapaasti kopioitavaa ja tekstejä tuolla nyt ihmeemmin ei ole
-
@kaius Laitoin hevosen siirtojonoon, kiitos
-
Haluaisin ostaa Pyökkipolkuun asumaan hevoset Adinan Dragon & Duel Degree KH
-
@veerar Varailen sinulle Sivut viimeistään 29.07.2021
-
-
@veerar Siirsin Raipen sinulle VRLässä ja lahjakkaasti poistin itseni omistajista ensimmäisenä @Miltsu siirtää Duel Degree KHn kun ehtii.
-
Alan pikku hiljaa droppailemaan hevosia tuolta mun jättimyynnistä teille, että saan tallit tyhjiksi syyskuuhun mennessä. Tässä ois eka erä
Kilgeddin
Spiridon
Sierra Kodiak
The Sound of Silence
Wicked Halo D.
Jitterbug
Nanook
Hell's Bells
Mitlaut des Flüstern
Skydiving Without A Parachute -
Tällaset neitokaiset voisivat lähteä myyntiin:
-
-
@nikki said in Alegren yleistopic:
Minä voisin tämän ottaa asiakashevoseksi Beartooth Mountain Trail Riding & Guest Ranchiin
-
@helga Minun oli tarkoitus hänet adoptoida, mutta paremman kodin hän saa varmasti sinulta Korvamerkkaan itselleni ötön ja tulen ehkä joskus varsoja kyselemään, vaikka takautuvasti tai pakasteista, jos ruunaksi päätyy.
Pistän siis sinulle varaukseen, sivut viimeistään 04.08.2021
-
@nikki Nää on nyt siirretty! Mites noiden tekstien laita oli, saiko ne laittaa mukaan?
-
Mä voisin napata Kilgeddinin ja Spiridonin matkaani hitaahkoon piirrettyyn kotiin?
-
@kaius Varataan ne sinulle Infoa sivut viimeistään 6.8.
-
-
@kaius kiitos! Siirsin hevoset sinulle VRLssä
-
Mä voisin napata matkaani Skydiving Without A Parachuten hitaaseen ja rauhalliseen tahtiin olevaan kisakotiin.
-
@minni said in Alegren yleistopic:
Skydiving Without A Parachute
Varaan sinulle, sivut viimeistään 09.08.2021
-
Mulle Liam v. Duren? Tulisi Sinisteriin jalostus- ja kisakäyttöön.