M: piirroskuvia €
-
@miias jes, hienoa! Ei tarvii muutoksia
-
Edellinen varsasetti on kirjavuuksia ja merkkejä vaille valmis, joten otettaisko jonoon pari varsatilaria? 12e varsa (simppelillä taustalla) ja nyt ois se h-hetki tilata varsakuva erikoisemmalla asennolla tai rodulla!
-
@miias Olisiko mahdollista tilata joku yhteisrallittelukuva Jatsille ja Agavelle? Melkoisen vapaat kädet asentojen suhteen, kunhan molemmat voisi edes jotenkuten arvioida näyttelyiden varsaluokissa. Jatsi saisi olla aika valkovoittoinen, vähäpilkkuinen kaveri, esim. tämän tyyppinen
-
@kioja Joo tottakai! Ihana idea, en muista että oisin tämmöstä piirtänyt vuosikausiin
-
Uusia myyntilinejä 25.4.
Sekä ilmoitus, että perheenjäsenten peräkkäisten kuolemantapauksien vuoksi kaikki hommat on toistaiseksi jäissä. Paitsi tämä vanhojen linearttien myynti, sillä jostain on pakko nyhtää rahaa.En välttämättä ole tavoitettavissa kuin kerran pari viikossa, mutta saa viestitellä kuva-asioistakin, ei tämän teidän kuvien ja väritysten tilaajien ongelma ole. Pahoittelut kaikille, joihin tämä kaikesta huolimatta vaikuttaa.
A 6e
puokkiorit laitsalla (originaali 1100x825px)
C 3e
welshin pää (cob-ori?) vain tämä koko
E 8e
muhkulettipää vain tämä koko
-
F 3e
poni keulii vain tämä kokoHep, mulle tämä shettikselle
-
@veera-r Se sinne!
Laitan heti s-postiin.
-
Hankala mobiiliuppaus, koska tärkeä tilannetiedotus ylempänä.
-
B line mulle?
-
@vibaja Eikä, en oo saanut minkäänlaista ilmoitusta sun viestistä
Jos sen vielä haluat, niin se on tottakai sun.
-
Pari uutta rakennelineä myyntiin.
knn-ori, yrittää olla barokkilinjainen, 15e + kaupan päälle varsaline
friisiläisori, yrittää myöskin olla barokkilinjainen, 10e
-
@miias Ei se mitään
Olen edelleen siitä toki kiinnostunut!
-
@miias Minä voisin ostaa tuan knn linet ku katellu sitä viimeset viis tuntii
-
-
Uusia puokkiorilinejä 15e/kpl, kooltaan 1600x1200px.
muhkea
sportti
Kavioissa korjattavaa eli joko piirrän uusiksi kun kerkeän, tai ostaja saa piilottaa ruohoon jos on kiireostos
-
@miias Mä voisin ottaa muhkean
-
@miias jos näistä on muhkulettipää vielä vapaana, mä voisin viedä sen kun oon nyt niin monesti sitä kattellut ja pohtinut yhdelle tuonnille