MAINOS: Beaver Cove Summer Camp 2023
-
Tallin ilmoitustaululle on ilmestynyt leirimainos Mainen osavaltiossa järjestettävästä nuorten kesäleiristä. Leirillä on luvassa paljon hauskaa aktiviteettia, tunteiden myllerrystä, hauskanpitoa ja myös tietenkin (koska teille täällä esittelen, niin) - ratsastusta!
Periaatteessa oman hevosen voi ottaa mukaan, en minä vahdi kuka lähtee mitenkin kaukaa viikoksi hevosta kuljettamaan, eli go for it jos siltä tuntuu!
Leirisivulla listattuna neljä leirihevosta, mutta lisään tarpeen vaatiessa lisää.
Leiri on kansainvälinen eli leiriläiset ovat tervetulleita mistäpäin virtuaalista maapalloa tahansa. Varmaan jonkun verran on kuitenkin hyvä osata englantia (mutta näin kasvatusalan ammattilaisena sanon, että puhuu nykyään ne kuus-seittemänvuotiaatkin jo hämmästyttävän hyvin tätä vierasta kieltä
).
Nyt kaikki nuoret virtuaalihahmot viettämään i-k-i-m-u-i-s-t-o-i-n-e-n leiri Yhdysvalloissa heinäkuun lopussa! Once in a life time-juttuja monelle. Osallistujamäärää ei ole rajoitettu, mukaan voi lähteä niin monta hahmoa kuin haluat.
Jos sieltä leirimainoksesta jotain oleellista puuttuu, niin hihkaise jotta tiedän lisäillä tietoa.
-
Lyhensin ilmoittautumisaikaa, jotta leirin lopullinen kokooonpano on hyvissä ajoin tiedossa tarinointia varten.
-
Osallistumiskohtaa korjattu, aiemmin ei toimineet vierailijoiden linkit ja säpöt, mutta nyt pitäis toimia! (Luulin jo korjanneeni aiemmin, mutta nääh. Nyt incognito-kokeilulla näytti toimivan.)
-
Btw mulla, eli Ophelialla, oli tuo leirilauseke "No jos ei sitä ole erikseen kielletty, niin se on varmaan sallittua." ennen Timbeä valittu, näkyy ilmoittautumisessa
-
@kettu epähuomiossa mennyt näin, korjaan!
-
Leiritiedotteet lähetetty!
-
Ilmoittautuminen on päättynyt!
LEIRILÄISET: Muistakaa käydä heittämässä draamaa ja ideoita Beaver Coven leiritiedostoon (leirikirjeessä), koska aivan pian on
️ SHOW TIME
️
-
Hox leiriläiset!
Nyt on vielä hyvä tilaisuus käydä heittämässä leiritiedostoon (sähköpostilla lähetetty) omia ideoita ja draamankaaria leiriviikolle. Kannattaa jotain hahmon hahmon juttuja pistää sinne, niin muiden on helpompi ottaa juuri sinun hahmosi ja tapahtumasi huomioon omissa leiritarinoissaan.
Huomenna nähdään!
-
Foorumille tämän tapahtuman kutsuun ei näemmä enää pysty jättämään viestiä ilman kirjautumista?
Robertilta tulossa tarinaa leiristä, mutta julkaisen sitä, kunhan pääsen omissa tarinoissa ajallisesti heinäkuun lopulle!
-
@alexiina-c Ai jaaha se forkka kiukuttelee taas... Fiksaan asap!
-
Eikä ollut forkan kiukuttelusta kyse vaan itse olin täpännyt sen raksin ruutuun
nyt toimii taas kuten pitää.