Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Rupattelutopic kaikille tylsistyneille

Keskustelu
    110
    3098
    48571
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Nikki
      Nikki last edited by

@Serena 🤔🤔🤔 mä oon nähny et silver dapplel viitataa myös hopeoihi ilman kimoo mut en ikinä oo törmänny et sillä tarkotetais normikimoa

harakkasyndrooma.net - roan ravine ranch

Serena 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Serena
        Serena @Nikki last edited by

@nikki No mut papurikkokuviota voi olla muillakin väreillä. Silver dapplella oon vaan ite nähny yleensä viitattavan nimenomaan papurikkokuvioiseen kimoon.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka / Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
        and that price is hell.”

1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Nikki
          Nikki last edited by

@Serena Siis joo tottakai voi olla, mut hopean yhteydessä mä ainoostaa oon nähny silver dapplen mainittavan 😂

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Lea M.
            Lea M. @Nikki last edited by

@nikki Voi Nikki mä vaan niin rakastan sun tapaa tarinoida ja kertoa asioista ❤ se on sellanen vähän erilainen tyyli, sopivan räväkkä mutta taiteellinen 🎨

VRL-13652 / maison.de.montana@gmail.com
            La Maison de Montana 'Lean yksityishevoset' est. 2017, Ranska
            Overload, kisakeskus, est. 2016, Suomi

• Nikki
              Nikki last edited by

@Lea-M sos kiitos????? 🥺

• Nikki
                Nikki last edited by

Apua, mul on vähä ikävä Nikkii..... 😱

• HM
                  HM last edited by HM

Harvoin kyllä kokee herätystä viestiin et voit joko tulla töihin tai pitää vapaapäivän 🙄

Valitsin ihme kyllä vapaapäivän. Vissii vähän rauhallisempi päivä töissä et iltavuorolle ei tarvetta.

Mä en taas ymmärrä tätä tinderdeittiä. Se aina sanoo et olisi kiva nähdä uudelleen (kun käytiin yksillä) mut jostain syystä se tekee aina oharit. Nyt mä sit pistin sille viestiä et vielä yksi mahdollisuus jonka jälkeen luovutan. Ekan kerran tavattiin yksillä. Sit piti mennä sen luo katsoon elokuvaa ja sen jälkeen parille, mut se vissii nukku onnellisesti ohi tai sit sillä on jotain pahasti salattavaa. Nyt mä laitoin sille viestiä et se saa vielä yhden hiton mahdollisuuden.

(Ja nyt häneltä tulikin vastausta et haluaa yrittää uudelleen, mut sanoin etten jaksa jos tää sama jatkuu)

• Kimi
                    Kimi last edited by

Huutakaa hep jos jollain on tuttua paypalilla maksaminen 😄 jonnekin kohtaan pitäis laittaa asiakasnumero ynnä muuta, mutta tonttuaivot ei ymmärrä😧

VRL-14576 ♞ Glades pitkälti suomenhevosiin painottuvaa tavoitteentonta kasvatusta

M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      Minni @Kimi last edited by

@kimi mä oon aina silloin tällöin maksanu jotain paypalin avulla

Blogi // Sarjakilpailut // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

Kimi 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elen
                        elen last edited by

Sattuuko joku tietämään onko Pikseliponit-discord vielä hengissä? VRL:n sivuilla oleva kutsulinkki on vanhentunut ja Discordin serverihaku ei löydä sitä 😐

welsh pony wonderland

M Crimis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • Kimi
                          Kimi @Minni last edited by

@minni okei! Ohjeissa siis oli et muista mainita aina asiakasnumero ynnä muuta mut pitäsköhän se siis heittää siihen "lisää huomio" kohtaan vai miten?

Muistakaa ihmiset perua ne ilmaset kokeilut, vähän ärsyttää kun kaikki tämä vaan jotta näin henri ruosteen radan 💳

VRL-14576 ♞ Glades pitkälti suomenhevosiin painottuvaa tavoitteentonta kasvatusta

• M
                            Minni @elen last edited by

@elen molemmat on hengissä, mutta ei kovin aktiivisia

Blogi // Sarjakilpailut // Virtuaali index // YLA // Tarinahevosdisco

• Crimis
                              Crimis @elen last edited by

@elen tässä kutsulinkki 🙂

Routaruusu - sh + she
                              Escapisme - pv + hairahdukset

• Serena
                                Serena last edited by Serena

Minä: en tallenna konetta vaihtaessa hahmokuvia pilveen, koska ne on pixabaysta ja voin ladata ne uudelleen
                                Myös minä: fffuuuuu---

// Löysinnn, ei onneks menny ku pari tuntii.

Mitähä nopeeta triviaa muute laittasitte tallin sivuille henkilökunnasta (kun niillä tulee olemaan kattavammat esittelyt blogin puolella)? Yritän uusata Kuunokan henkilögalleriaa, että noi pitkät tekstioksennukset sais pois tuolta sivuilta. Nyt ammatti, syntymävuosi ja horoskooppi (oisko ikä kuitenkin parempi syntymävuoden sijaan?), asuinpaikka ja siviilisääty. Harrastuksia aattelin, mut en tiiä onko se tärkee. Varmaan muutamalla sanalla luonteenpiirteitä?

// Herraisä eikö tuntiratsut jää ikinä eläkkeelle 😂 Törmäsin kaverin fb seinällä hevoseen jolla itsekin useampaan kertaan ratsastelin joskus yli 15 vuotta sitten ja oli pakko tarkastaa sukupostista, se on 29 vuotias. 🙈

and that price is hell.”

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • HM
                                  HM @Serena last edited by

@serena Mä muistan kun kävin lapsena yhdellä tallilla jossa kävin sit aikuisiällä uudelleen ja oli ihan järkytys kun huomasin et siellä oli vielä samoja hevosia tuntikäytössä 🙄 Ne tuntihevoset oli oikeasti ihan ikäloppuja, sellaisia elämäänsä kyllästyneitä, läpi kulutettuja ja se kyllä myös näkyi sen tunnin aikana.

Toinen talli missä kävin niin ne sentään kierrätti tuntihevosia tosi ahkerasti eli hevosilla oli aika lyhyt kaari tuntihevosena jonka jälkeen ne myytiin tai siirtyivät yksityiskäyttöön ja uusia hankittiin tilalle.

• M
                                    Milja H. last edited by

@Serena kyllähän niitä ikäloppuja näkyy, mutta fiksu tallinpitäjä tekee niillä hyvin vähäisiä tunteja. Suurin osa taitaa olla luokkaa pikkuponi (ainakin nämä mitä itse tiedän) eli eivät tee muuta kuin köpöttelytunteja.

Mutta sitten on toki niitä huonojakin tallinpitäjiä, joilla ei sitä pelisilmää ole, valitettavasti 😔

Rehjaniemi - ravihevosia vuodesta 2020
                                    Regelbunden - ruotsalaisia kenttähevosia vuodesta 2020
                                    Niemensyrjä - raviponeja vuodesta 2021
                                    Stall Dagslys - tanskalaisia puoliverisiä ja ratsuponeja vuodesta 2021

• Serena
                                      Serena last edited by

Joo no tuo oli toki vaan talutustunnilla, mut silti jotenki outoo ajatella, et melkei mun ikäinen hevonen (ei ees mikää ikisitkee shettis) porskuttelee viel menemään. 😄

and that price is hell.”

Crimis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Crimis
                                        Crimis @Serena last edited by

@serena se on niin hevosesta (rodusta, historiasta, terveydestä jne) kiinni, miten vanhaksi jaksaa töitä tehdä. Ja tietysti on olennaista, mitä tekee. Mäkin ratsastin entistä vuokrahevosta 29-vuotiaaksi asti, toki se oli sellaista höntsäilyä. Arabitamma, sillä oli kiimatkin melkein loppuun asti.. 😂

@HM Tää on kyllä niin surullista, miten tuntihevosina on sellaisia, jotka aivan selkeästi vihaa sitä. 😞

Routaruusu - sh + she
                                        Escapisme - pv + hairahdukset

• Serena
                                          Serena last edited by

No joo, en tiiä tosiaan miten virkeessä kunnossa on. Tai "virkeessä", ei se virkee ollu ikinä. 😂

Hitto mie tarviin puhelimeen jonku voice mailin "laita viesti, jos exä niin ei". Päätin jo maanantaina ku hengaillu ton kanssa enemmän ja vähemmän viimeset pari-kolme viikkoo, että nyt loppu viikko ainaki tiukka ei. Mun ei on ilmeisesti kyllä. 🤷

and that price is hell.”

• O
                                            Oresama last edited by

Keskustasta löytyy aina vastaus kaikkeen, koska harrastatte niin laajasti. Keskustasta siis selvinnee tämäkin juttu, joka ei selvinnyt millään Googlesta. 😄 Eli: pystyykö pleikkari nelosella pelaamaan kakkosen pelejä? Ja nimen omaan niitä pelejä, jotka ovat ihan levyllä? :DD

elen A Lithy 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 73 / 155
                                            • First post
                                              Last post