Tuonteja sulle, valmennuksia mulle!
-
Onpas hiljaista tuontien suhteen!
-
-
-
Muutamat tuonnit saateltu maailmalle chatin kautta. Nyt olisi oiva mahdollisuus saada mittatilaustuonti ennen helmikuun taukoa!
-
-
Voi Elen, rakastan sun tuonteja ja niitähän on aika runsaasti jo valmiiksi mulla.
Jos ei ole kiire valmennuksilla (viimeksikin meni vissiin ihan kiitettävästi, niin muutamalle kulta mupelolle olisi nyt tarvetta)Fellponi ori
Norjanvuonohevonen x2 tammaa
New Forest tamma ja ori
Welsh C tamma x2
Welsh D tamma x2
Welsh Part Bred ori ja tamma x2Eli tollanen 12 kopla kiinnostelisi, 2-polviset sukutaulut riittää
-
@sissip Onnistuu, voi mennä hetki, mutta laitan tuonteja sulle vaikka Discordin kautta
-
-
Sun tuonnit oli niin hyviä viimeksikin, että meidän poppooseen Merri Groupille mahtuis pari lisää
Jos siis euroopan tourneelta löytyy koulu- tai estesukuisia laadukkaita puoliverisiä (mieluiten tammoja) niin hae ihmeessä kaksi tai kolme kipaletta mulle
-
@h02877 Oi kiitos! Alla muutama uusi mussukka sulle, toivottavasti ovat mieluisia. Valmentele Wanttua.
trak-t. Oana
160 cm, s. 12/2022i. Ethos
ii. Herco, ie. Etha
e. Ovuna
ei. Reo, ee. O'Harawestf-t. Cascatha
163 cm, s. 01/2023i. Caliteos
ii. Creed, ie. Helesia
e. Sirena
ei. Soren, ee. Niditeold-t. Illumine
165 cm, s. 02/2023i. Sparco
ii. Seton, ie. Cedrica
e. Ignita
ei. Weatherby ei. Iala -
-
-
Tuotko vielä?
Jos onnistuu niin mulla olisi tarvetta yhdelle risteytysponitammalle englanninkielisellä nimellä
-
@minni Joo, tuon kyllä
Kattelen tätä viimeistään viikonloppuna.
-
@Minni Kukkikselle kouluvalmennus
Songbird's Lament
Rist.p-tamma, 144 cm
*02/2023i. Hooligan Hustle
ii. Hustler's Hassle
ie. Amreta
e. Gliding Gleam
ei. Fluttermello
ee. All That Glitters -
@Minni palkkavalmennus uupuu yhä tuonnista! Lähettele tämän viikon aikana mailiin.
-