Piirroskeskustelu
-
@mr-january Onpa upee kaveri! (Stalkkasin sivuja ja toi kuva, missÀ Jin on emÀnsÀ kanssa on kans ihan super sulonen!!) Ihan inspaa tuoda nÀytille poitsun puoliveikka Kolli! (Katotaa kui valtava tÀstÀki kuvasta tulee )
-
( @Mr-January YleensÀ samppanjamusta on vÀhÀn tummempi, nÀmÀ on tyypillisempiÀ keissejÀ, mutta eipÀ luonto aina noudata sÀÀntöjÀ. )
-
@valooooo TieÀkkö kun Kolli oli iteasiassa se johon tykÀstyin niin paljon ettÀ pÀÀtin haluta itselle myös samanlaisen, joten Acinonyx valiutui nopeasti isÀksi. Ja niinpÀ syntyi Jin MinkÀ takia en sitten voinut valita SuperShookia emÀksi enÀÀ kun silloin heitit ehdolle.
NÀÀ velivekkulit tulee varmasti olemaan toistensa mittareita menestyksessÀ. PitÀnee joskus piirrellÀ samaan kuvaan kun ovat kasvaneet, jos sattuuvat joskus törmÀÀmÀÀn (8
-
@mr-january ÀÀÀÀ voi ei apuaaaa, ihanaa!
-
Onnistuin ekaa kertaa tekemÀÀn tÀhtitaivaan! Aikaisemmin oon vÀhÀn testaillut vesivÀreillÀ, mutta niiden vÀri tuntui jotenkin liian hailakalta ja tÀhdet ei erottuneet kunnolla. En myöskÀÀn ehkÀ oo malttanut tarpeeksi odottaa pohjan kuivumista, jolloin tÀhdet on vaan sulautuneet taustaansa Nyt kokeilin rÀiskiÀ tÀhdet akryylivÀrillÀ, tuli huomattavasti kirkkaampi lopputulos
TÀhÀn maalaukseen tuli inspiraatio kun pari pÀivÀÀ sitten ulkosaunasta tullessa jÀin pitkÀksi aikaa pakkaseen tuijottamaan kirkasta tÀhtitaivasta. MielessÀni hahmottelin jo silloin tÀhÀn kuvaan liittyvÀn pÀivÀkirjamerkinnÀnkin
-
NÀÀ kaks! Pariskunnan eka yhteispotretti TÀÀ vois olla ihan magee vÀritettynÀkin..
-
-
@sippe Kiljahdin vÀhÀn, kun tÀÀ tuli ig:ssÀ vastaan TÀÀ on kokonaisuudessaan ihan ÀlyttömÀn kiva kuva! Kuten sanottu, Louhi ja Liekko Innolla ootan minkÀlainen kaunotar Liekosta kuoriutuukaan kasvaessaan
-
Joskus loppuvuodesta -22 tuli alotettua simppeli headshot ja nyt sit pÀÀnnollaukseks sen vÀritin. Kuvassa mein sh-tamma Kirppu
-
@Peura Voi kiitos!!
-
-
-
Harjoittelin kunnon rakennekuvan piirtÀmistÀ, kun tarkoitus olisi jossain vaiheessa oppia tekemÀÀn rakenteista ihan "nÀyttelykelpoisia"
Kuvassa tallin uusin heppa Tanssi. Olen tosi tyytyvÀinen tÀhÀn, koska on piirretty vielÀ mulle vaikeampaan suuntaan (pÀÀ oikealle) ja vÀritkin onnistui ihan hyvin. Vaikeimmalta tuntuu vuohiset + kaviot, ja posken/turvan alue. Poskesta tulee mulla helposti liian iso ja turvasta vastaavasti pieni, jolloin pÀÀ nÀyttÀÀ hassun muotoiselta MitÀ ylipÀÀtÀÀn vaikka tÀssÀ kuvassa kannattaisi kehittÀÀ, jos nÀyttelyissÀ haluaisi pÀrjÀtÀ?Vertasin kuvaa vielÀ pari kuukautta sitten tehtyyn rakenteeseen ja kiva oli huomata ettÀ kehitystÀ on tullut lyhyessÀ ajassa!
Loppuun vielÀ eilen Tanssille valmistunut pÀÀkuva, josta tuli mun mielestÀ tosi kiva. Oon nyt pari kertaa kokeillut tehdÀ nÀihin vesivÀrikuviin jÀlkikÀteen hieman blurratumpaa taustaa, tuo musta kivasti syvyyttÀ maalauksiin TÀssÀ olen erityisen tyytyvÀinen hevosen ilmeeseen, tuli just sellainen kuin ajattelinkin!
-
TÀn viikon oon ollut ihan nenÀ kiinni vesivÀripaperissa, ja oon saanut muutamalle hevoselle sivuille tehtyÀ ihan omaa kuvaa. Useammalla on tupannut olla ryhmÀkuvaa taikka muuten vaan vaikeassa asennossa josta on nÀhnyt huonosti koko hevosen. TÀssÀ viimeisin, clydesdaleruuna Variet!
-
@elvira Ihana!! MitkÀ vÀrit ja tunnelma Onko tuo puiden vÀlistÀ tuleva valo tehty jÀlkikÀteen vai ihan vesivÀreillÀ?
-
@sippe kiitos en oo niin velho, ettÀ olisin osannut tehdÀ tuollaista efektiÀ vesivÀrein, eli on lisÀtty jÀlkeenpÀin
-
@elvira Joo oli pakko kysyĂ€, aattelin ettĂ€ mĂ€kin haluun osata noin jos teet vesivĂ€reillĂ€ đ€
-
Kuvassa Dyanthaâs Alastar -
@lithy MinkÀ kokosina teet yleensÀ linet?
-
@kioja En muuta linejen kokoo ollenkaan tost mitÀ kuvas nÀkyy. Aloitan aina 1000 x 1000 kokosesta filusta ja leikkaan sit kaks reunaa vek sopivast kohasta. Linebrushi on nykyÀÀn 15 pikselii paksu mut toi on pressure sensitive.
Edit: PÀrjÀisin kisoissa tos nÀk paremmin jos piirtÀisin ohkasemmilla lineillÀ, mut treenaan eri osa-aluetta just nyt.