Piirroskeskustelu
-
@peura Jotenkin hauskoja nää kuvat ja koko tyyppi kyl vaikuttaa hauskalta tapaukselta
Täytyykin käydä tutustumassa häneen paremmin
-
Mä olin nyt vähän malttamaton ja tein @Alexiina-C Yöttömän yön suunnistuskisoista yhden kuvan jo vähän etukäteen ennen kuin lomakkeetkaan on ihan valmiina
Tuli vaan heti niin selkeä visio että piti toteuttaa. Tässä olikin noin kuukauden totaalinen tauko maalaamisesta niin piti kokeilla pysyykö sivellin vielä kädessä..
Tästä tuli minusta ihan tunnelmallinen
-
@sippe Love it!!!!
-
-
@lithy Onpa kiva väritys, ja jotenkin ihastuin myös tohon hepan päähän/ilmeeseen!
-
-
-
Ihmiset on kamalan vaikeita piirtää, mutta sainpas piirrettyä tänään kaksosille päivitetyt esittelykuvat. Kyllähän nääkin kokoajan helpottuu, kunhan vaan piirtää useasti, mutta jotenkin yleensä mulla on piirrusten kohteina enemmänkin ne hevoset, eikä niiden omistajat
-
@rajaseutu Onpa onnistuneet! Persoonallinen tyyli, tykkään
Minulla juuri päinvastoin, että ihmisten piirtäminen on parasta ja kivointa kaikista, mutta hevoset yäh, liian vaikeita
-
@alexiina-c Kiitos paljon! mulla on ollut aikamoiset tuskailut ton tyylin etsimisen kanssa, ja nyt tuntuu että alan olla oikealla suunnalla vihdoin
-
Tänne piirrostopaan on tullut mitä upeimpia teoksia!
Mukava tulla aina kattelemaan.
Yritän tässä piirrellä itelleni tarinaheppaa. Jos jollain on valmiita piirroshevosia kaupan, niin saa vinkkailla.
-
@h said in Piirroskeskustelu:
Tänne piirrostopaan on tullut mitä upeimpia teoksia!
Mukava tulla aina kattelemaan.
Yritän tässä piirrellä itelleni tarinaheppaa. Jos jollain on valmiita piirroshevosia kaupan, niin saa vinkkailla.
Oi mikä kaunokainen
ihanaa saada lisää tarinaporukkaa 🥰
-
@h Tää on ihan uskomattoman sievä tyyppi!
Ihana väritysjälki.
Mulla olis muutama sellanen, jotka vois siirtyä kohti uusia tuulia. Jokaisella vähintään yks kuva ennestään ja jonkinlaista pikkutarinaa pohjalla.
Sivut näillä on karseessa jamassa (koska en kykene päivittämään niitä, koska mukamas kiire, mukamas ovat jo valmiita jne.. Liikaa rautoja ja liian pieni liekki vai mites se meni), pahoittelen sitäLWB-o. Fasu
lusit-t. Fido
pv-r. Mese
KWPN-o. PrinssiJos joku näistä nappaa, niin heitä ihmeessä YV!
Ja nyt tähän samaan syssyyn saadaan lisää Kansasin seikkailuja:
Vesi oli kylmää ja kuva on parin tunnin hutaistu tilannekuva, josta tuli kuitenkin omaan silmään ihan kiva! Ihmiset on kaukana mun mukavuusalueelta, hepat on helpompia -
Ihan käsittämätöntä, että nää kaks on pyörinyt kuvioissa kohta jo viisi vuotta ja tänä viikonloppuna mun lapsukaiset valmistuivat ylioppilaiksi
aika on mennyt tosi kovaa tahtia eteenpäin ja näihin vuosiin on kyllä mahtunut kaikkea kivaa ja jännää!
Jos täällä keskustassa on vastavalmistuneita, niin hirmuisesti onnea täältä ruudun takaa!
-
@rajaseutu Todella kaunis ja tunnelmallinen piirros!
Komeita niin hevoset että ihmiset!
-
@jodochus Voi kiitos paljon!!
-
NJ:n tuomarointiohjeistuksen tämän topan etusivulla oleva linkki oli rikki niin se on nyt korjattu.