Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Red Dead Redemption II

Off Topic
    19
    70
    1218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Alexiina C.
      Alexiina C. last edited by

Viime aikoina on tullut hankittua uusia hevosia sellaisella ryminällä, etten muista milloin olen viimeksi näin tiuhaan kauppoja hieronut joka suuntaan, mutta nyt täytyy asiaan kuuluvasti kohottaa Dutch esille 😄 Heti, kun näin isäoriin, tiesin tuosta olevan aivan pakko saada varsa. Minähän en yleisesti tykkää (fiktiivisten tai oikeiden) ihmisten nimistä virtuaalihevosilla, mutta tässä kohtaa teen poikkeuksen! Pidän tästä jo nyt niin paljon, vaikkei vielä ole kuvaakaan! 😝 Pääsi heti yhden sivuhahmon pääratsuksi 💪

Profiili | Orange Wood Ranch | WRJ | PJ | VIPOS

1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • HM
        HM @Alexiina C. last edited by

@alexiina-c Mullakin on kadonnut kakkosponi joskus. Onneksi tallitan aina kaikki tärkeimmät niin ei jäänyt harmittaan. En muista mikä episodi oli, mutta joku storyn tehtävä jonka jälkeen kakkosponi hävisi ja sen jälkeen tuli mahdollisuus hungarian halfbrediin (koska pääheppa jossain leirissä) josta seurasi pitkä musiikillinen cut scene jos sitä ei mennyt keskeyttään kun Arthur ratsasti takaisin leiriin (?).

Mulla katos legendaarisen alligaattorin nahat eikä sitä ole vielä ilmestynyt trapperille. Voi olla että modista johtunut vika, mut tarkistan vielä myöhemmin jos sattuu ilmaantumaan päivien päästä. Yritin ahkerasti spawnata tätä alligaattoria Saint Denisiin, mutta tuloksena oli lähinnä se että se söi muita asukkaita eikä se dropannut muuta kuin tavallista pelttiä.

Kerta tämä keskustelu nousi ilmoille niin voin samalla jakaa kuvan mun tämän hetkisestä lempihevosesta ❤ Kuva on ikävä kyllä yöllä otettu, mutta klikkaamalla saa suuremmaksi. Varusteet onlinesta, täykin väri modattu.

rdr2.jpg

Bongasin muuten ufon, hitsin jännä kokemus! Oon tuota pelimaailmaa yrittänyt tutkia, mutta aina tulee jotain uutta. Missään muussa pelissä ei taida olla vastaavaa että yksityiskohtia vaan riittää (ainakaan näillä grafiikoilla) ja riittää kuten myös mysteereitä. GameBest on niistä videoita tehnyt muun muassa.

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Alexiina C.
          Alexiina C. @HM last edited by Alexiina C.

@hm Hevosia saa niin vähän, että se kakkoshevonenkin on rakas ja kiva, että sinänsä sydän syrjällä saa koko ajan kyttäillä olkansa yli "onhan se vielä mukana??" Varsinkin, jos vie jotain kolmatta kiinniotettua hevosta parhaillaan tallille myyntiin, ja oma hevonen ja kakkonen seuraa vapaana perässä.

Missä näit ufon?? Olen jo pitkään halunnut löytää sen, mutta en halua katsoa liikaa Youtubesta pelivideoita, koska en halua "spoilaantua" ja pilata sitä yllätystä, kun itse törmäät jänniin juttuihin 😄 Mitähän viimeksi löysin... kasvot puissa? En muista ennen niitä huomanneeni. Niin, ja se joku iso pääveistos korkealla kallioilla, missä kuollut veistäjäkin lojuu! Tästä pelistä ei yksityiskohdat tosiaankaan kesken lopu 😵

Törmäsin villihevoseen (olisiko ollut standardbred), joka oli täysin pikimusta ori. IHANA. Rakastan mustia hevosia, enkä ole ikinä ennen nähnyt täysin merkitöntä mustaa (joka on muu, kuin morgan 😂), joten pakkohan se oli heti pyydystää ja on nyt pääratsuni ♥ Sitten oli hiukan yllättävää, kun löysin kahdesti (saman NPC:n) sen splashed whiten erikoisvärisen hevosen... joita on vain yksi siis pelissä. Varastin sen kahdesti siltä samalta NPC:ltä ja myin. Vieläköhän se spawnaa? 😄 Pitäisin itselläni, mutta kun on jo kaikki karsinapaikat täynnä, enkä voi luopua yhdestäkään hartaudella vaalitusta ja valitusta hevosestani 💔

1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Alexiina C.
            Alexiina C. @Alexiina C. last edited by

@alexiina-c said in Red Dead Redemption II:

Miksi kakkoshevonen katosi?! Lähdin tekemään ohjattua home robberyä Javierin kanssa campilta. Temporary horse oli siellä campissa puomeissa normaalisti. Lähtiessä vislasin sen perään (mutten ole varma lähtikö se, kun en nähnyt enkä nyt muista tuliko sitä vislausääntäkään Arthurilta). Sitten tuli kuitenkin matkustamisen cut scene, mitä en siis ollut osannut odottaa, ja kun seuraavaksi pystyi jotain tekemään oltiin jo perillä ryöstöpaikassa. Tässä kohtaa se temporary horse ei ollut mukana, mutten tajunnut tarkistaa kartasta, että oliko se jäänyt campiin. Tehtiin ryöstö ja niin pois päin, mutta sen tapahtuman jälkeen, kun ratsastin tavalliseen tapaan takaisin campiin, temporary horse ei ollut siellä. Eikä missään kartalla! Vislasin monta kertaa, muttei tullut sitä "hevonen on liian kaukana" -ilmoitusta, mikä aina tulee, jos kakkoshevonen on olemassa, muttei vieressä. Eli toisin sanoen, koko hevosta ei enää ollut tai sen status temporary horsena oli jostain syystä poistunut (vaikken ollut missään tekemisissä muiden hevosten, kuin päähevoseni kanssa, tuon robberyn aikana)??

Näin ei ole ennen käynyt. Tiedän kyllä, että väliaikainen hevonen katoaa, jos se ei ole saanut virallista temporary-statusta ja menet siitä liian kauaksi. Mutta tällä oli temporary-status, oli campissa (tai ehkä mukana) ja muutenkin koulutettu tappiin ja ollut messissä jo pidempään... ??

Kaikista oudointa on, että ladatessani (koska harmistuin pahasti asiasta) aiemman talletuksen ENNEN tätä kotiryöstöä, kun vielä olin campissa, hevosta ei siltikään enää ollut?!?

Bugi? Vai joku normaali, joskin ärsyttävä pelimekaniikka tässä taustalla? Liittyykö tuohon cut sceneen? Mutta miksi sitten hevosta ei ollut edes, kun palasin ajassa taaksepäin aikaan ennen cut sceneä. Aina saa sydän syrjällä pelätä, että menettää kakkoshevosen, kun vähän selkää kääntää (vislaan niitä perään aina ihan fanaattisesti, kun ykkösellä ratsastelen 😂) 😢

Nyt kävi taas vähän samantyyppinen tapaus. Matkustamisen cut scenet on kyllä jostain sanonko mistä, koska ne ilmeisesti aiheuttaa temporary horsen katoamisen aika usein.

Tällä kertaa päätin ottaa (olisiko ollut Rhodesista) vankkurit Valentineen. Vislasin molemmat hepat, ykkösen ja TH:n, perään. Kyytivankkurilla matkustaessahan tulee cut scene, mitä en etukäteen taas ajatellut... Määränpäässä Valentinessa sitten huomaan, että vain ykköshevonen on enää paikalla. TH kadonnut. Ei näy kartalla symbolia. Kiersin koko Valentinen sitä etsien, sitten menin lähtöpaikkaan ja lopulta kävin myös campissa. Ei, ei missään...

Jatkoin pelissä normaalisti eteenpäin ilman sitä. Taisin pari kertaa villihevosiakin pyydystää ja käydä myymässä, tein tarinatehtäviä eteenpäin jne. Sitten, kun olin tekemässä yhtä vankkuriryöstöä, johon saa postista vihjeen, siinä se seisoi tienvarressa: meikän vanha kakkoshevonen, varusteet päällä ja kuraisena! Olen 99% varma, että oli sama hevonen, koska se oli yksi harvinaisemmista lehmänkirjavista painteista, jonka joskus varastin yhden ranchin pihasta. Sukupuolikin oli sama, ja seisoi tienposkessa satula selässä yksinään (missään lähimaillakaan ei ollut NPC:itä). Nousin sen selkään, mutta ikävä kyllä oli takaa-ajo kesken ja tällä hevosella stamina valmiiksi niin alhaalla, että pukitteli meikän alas. Lisäksi feilasin koko missionitehtävän ja, kun aloitin uudelleen check-pointista, hevosta ei enää näkynyt 😥

Onko kellekään käynyt vastaavaa? Miten se hevonen yhä kykki jossain, näin pitkän ajan jälkeenkin? Onkohan sitä enää mahdollista löytää, vai joko peli on spawnannut sen tiehensä, jos jotenkin menin "rikkomaan" mahdollisen glitchin, joka sen oli mapissa olemassa pitänyt? 🤔

• Varjorastas
              Varjorastas Piirrosharrastajat last edited by Varjorastas

Oho, ei oo itelläni ollu tommosta glitchiä! Ainoo mikä saa mut just ny repimään hiukset päästäni on onlinen puolella yhä monen kuukauden jälkeen oleva stable glitch. 1/20 kerrasta pääsen onnistuneesti talliin taluttamalla hevosen sinne ja sitte muut kerrat pitää restartata koko peli. En ny onneks oo enää tarvinnu tallia mutta hieman ärsytti kun ostin hevosen enkä meinannu saada sitä vaihdettua 😄
              PS. jos näkyy onlinen puolella SpiroInherit nii saa moikata! Lupaan etten ammu :'D

• its_elizabeth
                its_elizabeth @Alexiina C. last edited by

Oih kuinka ihanaa että tällänenkin on! Katoin youtubessa koko rdr2 story moden läpi ja oon nyt ollu addiktoitunut kolme viikkoa.😁 Jos joku pelaa ps4 rdr2, nii tulkaa pelailee! Oon ettiskelly seuraa sinne.

☆ VRL-14982 Elizabeth ☆
                ☆ Rósablomin Issikkatalli - Issikka kasvatteja ☆
                ☆ Royal Primavera - Keskeneräinen RHC talli ☆

• Serena
                  Serena last edited by

@alexiina-c said in Pelikeskustelu:

Toisin sanoen, älä tee niin kuin minä tein, ja mätkäise heppaa nyrkillä kuonoon

Nyt oon vasta muutamana päivänä päässy kunnolla pelaamaan ja tämähä tuli tehtyä melkein kättelyssä.

Nää mun pelailut on kyllä aina semmone sekoilu show että. Napit menee monasti sekaisin tai tyyliin unohdan, että on pyssy kädessä, sitten kun on liipasinkin aika herkässä (oon niin huono ammunta peleissä varsinkin jos tarvii nopeita refleksejä, että usein huomaan "vähän" ennakoivani, ammu ensin ja kysy sitten) niin asioita vaan tapahtuu. 😂

Oon siis lähinnä fiilistellyt ja himmaillut chapter 2:ssa.

VRL-09334 // Jeili / Rushock Bog / Kuunokka // Elvensby

“No one tells you that sometimes heaven comes at a price,
                  and that price is hell.”

• Alexiina C.
                    Alexiina C. @Serena last edited by

@serena Tutulta kuulostaa 😂 Vietin tooosi pitkään ensimmäisellä pelikerralla ihan vain toisessa tai kolmannessa luvussa aikaa, kiertelin mappia ja keräilin kaikenlaista. Nyt toisella kierroksella uskaltaa jo vähän revitellä, mutta olin tosi jäykkä ja tarkka ja arka alkuun 😁

• HM
                      HM last edited by

Tää peli on sellainen mitä pelaa vielä päätarinankin jälkeen koska tehtävää ja nähtävää riittää plus pelimaailma on niin tavattoman kaunis. Mulla on päätarina menty eli Arthur is gone mutta nyt saa rauhassa keskittyä vaan seikkailemaan. Ja jos pelaa tietokoneella niin modeilla saa tuotua vaikka mitä ekstraa peliin.

Mulla on muistaakseni joku 80% pelattuna eli vielä on vaikka mitä tehtävää ja löydettävää. Sivutehtäviä on jäljellä, kunhan vaan löytäisi ne 😂 Löysin aika siistin possunaamion viimeksi ja sitä ennen muinaisen viikinkikypärän.

• Alexiina C.
                        Alexiina C. @HM last edited by

@hm said in Red Dead Redemption II:

Tää peli on sellainen mitä pelaa vielä päätarinankin jälkeen koska tehtävää ja nähtävää riittää plus pelimaailma on niin tavattoman kaunis.

Tämä. Ehdottomasti ihan vain fiilistely/eräjormailupeli ilman varsinaista tarinaakin! Minäkin olen löytänyt sen viikinkihaudan (tiesitkö, että siellä on kypärän lisäksi piilotettuna jotain muutakin seinän sisään... en vain nyt enää muista, oliko ase vai mikä). Sitten kissanaamion löysin kerran vahingossa olisiko ollut Lagrasin alueelta, kun pääsin yhden tönön katolle, siellä olevasta kolosta sisään ja sieltä löytyi seinältä cat mask 😸 (Ei sillä, inhoan naamioita, niin en ikinä niitä käytä - klassinen bandagehuivi riittää!)

• 1
                        • 2
                        • 3
                        • 4
                        • 4 / 4
                        • First post
                          Last post