Piristystopa
-
-
@nikki jep, edellisessä keskustassa oli mun luoma ja se oli ihan meemejä täynnä harmi että katos
-
(lähde) -
-
Meemitopa! Mulla on kokonainen hupikansio koneella valmiina, voisin ottaa tavaksi käydä joka maanantai laittamassa tänne jonkun
-
Zackin kuvasta tuli ihan mieleen tämä:
(samalla löysin tieni taas pitkästä aikaa Pinterestiin ja siellähän minulla on oma Funny stuff -boardini. Consider yourself warned...)
-
Vanhemmat sillo aikanaa: Varo ku liikut siellä netissä, siellä on kaikenlaista hämärää porukkaa
Pikseliharrastajat: Kyylää ryhmässä et onko siellä hevosen jalkojen välissä pili vai ei
Tuli mieleen tuolta piirrostopasta
-
Ajatus tälle(kin) päivälle.
-
Maanantaiaamun kunniaksi
-
Ihmiset on luovia kun ei ole maskia käsillä.
-
Meillä on perheessä ja muutamien tuttujen kanssa jo yleinen vitsi nämä Australian eläimet ja luonto: kaikki puree, potkii, ovat vaarallisia, myrkyllisiä tai jotenkin muuten yrittävät joko tappaa tai ainakin vahingoittaa ihmisiä. Tai näyttävät vähintäänkin alieneilta, kuten tämä kala.
-
@Sirpa Siis Australiasta tulee mitä komeimpii näyttelijöitä ja siel on tosi kaunis luonto mut saamari en ikinä astu jalallakaa koko mantereelle ellei mulla oo joku supersotilas mukana suojelemassa
-
@nikki
Supersotilas tai rykmentti lääkäreitä kaikkien mahdollisten vastamyrkkyjen kanssa... Australiassa olisi tosiaan kiva käydä (puoliso on käynyt useammankin kerran töiden takia ja siksi siitä on ollut puhetta lomakohteenakin), mutta minun tuurilla törmäisin kuitenkin jossakin kylpyhuoneessa johonkin tappavaan hämähäkkiin.
Niin ja tutustukaa esimerkiksi Gympieen. -
@Sirpa Siis just tää. Mä heräisin jättihämähäkin vierestä ekana aamuna. Muistan ku joskus ala-asteella kerrottii et Australias joutuu tarkistaa kengät ennenku vetää jalkaa ettei siel oo hämähäkkei.
-
-
@nikki jättihämähäkki vois olla parempi, tiettävästi ne pienimmät on niitä tappavimpia. Ja hämyn lisäksi kenkään saattaa käpertyä myös myrkkykäärme tai skorpioni, eli popot pitää aina kopistaa ennenku laittaa jalkaa sisään. Kaveri oli siellä töissä ni kertoili juttuja. Kaikki sillä mantereella yrittää tappaa sut...
-
Päivän huutoitkunaurut, Paskat luontokuvat -kilpailu. Kommentit best.
-
@serena
Tuo Paskat luontokuvat -ryhmä on muutenkin aina päivän piristys -
Kun niistä Australian eläimistä on ollut puhetta, niin tässäpä jatkoa:
-