Celtaidd - laadukkaita myyntihevosia & -poneja!
-
Celtaidd on muuntunut karsinapaikkoja ja valmennuksia tarjoavasta ratsastuskeskuksesta myyntitalliksi, jonka kautta saan myytyä päässäni pyöriviä tuontihevosia uusiin koteihin. Pääasiassa myymme puoliverisiä, joitain täysiverisiä ja satunnaisesti myös poneja. Myyntihevosilla on tekoälyllä luodut kuvat, jotka ostaja voi ottaa halutessaan mukaan.
Luethan myynti-infon ja pistä tarjous, jos löydät jotain kivaa Ostotarjoukset joko lomakkeemme kautta tai alle.
Otathan huomioon, että hevosten uudet osoitteet ilmoitetaan oman lomakkeensa kautta (kts. "Sivujen ilmoittaminen"), josta ne siirtyvät suoraan talteen Sheettiin.
-
Minä tarjoaisin Glowdalesta kotia seuraaville: old-o. Foucaud, old-t. Dharma ja xx-t. Anti Monday.
Pääsevät kisamaan porrastuissa lajissaan ja pyöräyttelemään ainakin pari varsaa -
@mari-h Ota vaan mukaasi
-
@elen
Khosrow
Kilpa- ja jalostushevoseksi Elfsworthiin.Machair Spring Song
Mistyheath Titan
Joko Rushock Bogiin tai Elfsworthiin kisaamaan ja jalostukseen, kahton vähän kumpaan on enempi tarvetta ja mimmosta laatua rmp antaa.Tosi kiva idea tämmönen!
-
@sabo Teille ne!
-
Vielä muutamia myynnissä
-
Air Quote ja Agrona Whitfieldiin kilpailemaan ja jalostukseen?
-
@leahiiii Juu!
-
-
Lebrante Baroccoon? Tiedossa kouluratsun ura piirroshevosena.
-
@jodochus ota mukaasi
-
Lähtiskö Belle meille Brieciin kisa ja siitoskäyttöön (nf/rp jalostus) sekä Elvire Athertoniin vahvistamaan traksupuolta?
(keskusta temppuilee ja tuli kahesti) -
This post is deleted! -
-
Tällä kertaa mua kiinnostais Boghall Mossy, Khabo ja Tristram. Samat tulevaisuuden suunnitelmat kun edellisilläkin; porrastettuja ja varsoja
-
@elen kiitos, sivut ilmoitettu! Menin ihailemaan uusia myytäviä ja noh lähtiskö tuo wpb meille Brieciin vielä
-
-
Uusia hevosia ja poneja tipahtelee vielä tänään myyntiin, tyhjentelen listaa
-
Pakko tarjota vielä tuosta Thymeasta, aivan ihana nimi! Tiedossa samat jutut kuin Lebranten kanssa (+ näyttelyt ja ktk PKK:n puolella).
-
Syrah mulle mun pieneen ja hitaasen tarinaprojektiin? Allekirjoituksesta saa näyttöjä, kun en ihan vielä kehtaa itse projektia linkata