Virtuaalikoirat
-
Löytyisikö täältä dalmatiankoiraurosta Hertalle? Kovasti haluan oma kasvatti dalmiksen meille, mutta oma uros on ihan “keskeneräinen”
Suunnittelin pentuetta ensi kuussa syntyväksi
-
Help! Tarviiko koiran olla rekisteröity jos näyttelyyn haluaa ilmoittautua?
Saako yhteen luokkaan osallistua niin monen koiran kanssa kuin haluaa vai onko virtuaalipuolella tässä jokin rajoitus?
-
@calla näyttelyihin ei tarvii olla rekisteröity koira eikä oo osallistumisrajoituksia.
-
@veerar said in Virtuaalikoirat:
Löytyisikö täältä dalmatiankoiraurosta Hertalle? Kovasti haluan oma kasvatti dalmiksen meille, mutta oma uros on ihan “keskeneräinen”
Suunnittelin pentuetta ensi kuussa syntyväksi
Löytyy Ramu. Saa käyttää vapaasti.
-
Hokkaido sekä Kishu pentueet laitettu tulille
Kiinnostuneet käykää kurkkaamassa
// Molempien rotujen edustajia rekisterissä 3kpl. Harvinaisia rotuja.
-
Laji- ja luokkatoiveita Juminkeossa järjestettäväksi voi nyt jättää tänne
Ja kevään match shown osallistuminen on auki!
-
Meille tulee salukipentuja!
-
Mitenhän mahtaa toimia belgianpaimenkoirien turkin periytyminen?
Malinoispentueeseen voi syntyä tervuerenpentuja, mutta mitenkä nuo muut toimii?
Hahaa. Laekenois voi ilmeisesti synnyttää malinois pentuja.
Edit// Groenendael voi synnyttää tervuerenin ja päinvastoin.
(ps. Tiedän mitä Kennelliitto sanoo näiden sekoittamisesta.)
-
Tyhmä kysymys, mutta kun en vastausta bongannut mistään - mitä tarkoittaa RYP näyttelytuloksissa
-
@VeeraR Ryhmän paras
-
Kiitos, tyhmä olo tuli kun en millään tajunnut tai löytänyt - nytkin vasta tajusin, että olis voinu googlaa
-
Agilityyn mukaan myös minit ja medit!
-
Nyt tarjolle 2 polvisia Shiboja sekä 1 polvisia shikokuja
-
Ei ketään sattuisi kiinnostamaan evm-sukuiset whippetit? Eräällä hahmollani on koira, josta tein ihan virtuaalikoiran. Olisi hauskaa, jos sen sisaruksetkin olisivat oikeasti (leikisti :D) olemassa
Koiran sivun alareunassa on sen sisarukset listattuna, nimiin saisi tietysti vaikuttaa (viskiteemalla mennään).
-
@Lumikatti Mua voisi kiinnostaa tuo Royal Salute! Meidän koiralauma on tällä hetkellä varsin maskuliininen, mutta eiköhän sinne yksi vähän pienempi wipukkarimpulakin mahdu joukkoon
Pärjää se ainakin sitten vauhdissa ja ketteryydessä ainakin isommille kavereille. Royal Salute, alias Rölli pääsisi kiertelemään ainakin näyttelyitä ja starttaamaan muutamissa vinttarilähdöissä. Itsellä tuskin jalostustarvetta, mutta ulkopuolisille voin tarjota jos kysyntää löytyy joskus tulevaisuudessa.
-
@rooa ota pois vaan! Voit rekata itte, heittele miulle sitten vaan linkkiä
-
@Lumikatti apua, mulle yks viski-whippet!
Mä painun nyt pehkuihin, jos sopii niin keskustellaan nimestä (joku mun lempiviskeistä…) ja kodista huomenna, narttupenttu ois super
️
-
Meille on syntymässä afgaaninvinttikoiria! Kurkkaa lisää: http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=28009
ja nakkaa yv / säpö (virtmarcia [AT] gmail.com)!
-
Löytyyköhän keneltäkään v-koirapuolelta portugalinvesikoiria? Oon aika ihastunut näihin irl ja kiinnostaisi näitä muutama hommata myös ihan virtuaalisestikin.
Varmaan tuontikoirilla kyllä aloittelen, mutta olisi kiva nähdä jos näitä löytyy joltain muultakin!
-
Jos rekisteröin labradoodlen, roduksi tulee varmaan laittaa sekarotuinen?