varusteliike OddPixel (ehdota tuotteita!)
-
OddPixel on tammikuussa 2015 ovensa avannut pieni virtuaalinen varusteliike, jonka puumerkkinä ovat erityistuotteet: historialliset varusteet, fantasiateemat ja erityisvarusteet (esim. ahaltek-hevosten aladyat, reinareiden skidbootsit ja friisiläisten keuring-suitset). Puhumattakaan legendaarisesta kermapyl- varakkaampien asiakkaiden kultaisesta kaviokoukusta?
Projetkina OddPixel on omaa hyvää mieltä varten, mutta erilaisia toiveita saa myös esittää — toteuttelen niitä aina sitä mukaa kun valmiiksi saan!
Sääntöjä on vain kaksi: tuotteiden kanssa samalle sivulle on linkitettävä OddPixel, eikä kuvia saa muokata (uudelleenvärjätä, kuvioida jne.) Jälkimmäisen luulisi olevan itsestäänselvyys, mutta olen nyt niin monilla sivuilla törmännyt recoloreihin että se oli pakko kirjata ylös. Mikäli tunnistat tehneesi näin, poistathan muokatun tuotteen kollaasista. OddPixelin kasvavalta linkkilistalta löytyy varmasti toinen kauppa, josta löytyy kaipaamasi sävy/kuosi.
Ps. Myös yhteistyöläisiä etsitään. Tarvitsetko sarjakilpailullesi tai tallillesi sponsoria? OddPixelistä irtoaa uniikkityönä palkintoja aina ruusukkeista viireihin, kukkapuskiin ja varustelahjoihin.
Mitä OddPixelistä sitten löytyy? No, esimerkiksi...
Ja paljon muuta — tervetuloa shoppaamaan!
-
OddPixel on huippu, kiitos jo nyt laajasta valikoimasta
Ehdotan ravivarusteita, esimerkiksi suitset ja joku tällainen olisi ihana joissain tyylikkäissä väreissä (esim)
-
Mä ehdotan ajo-ohjia, koska niitä en oo tainnut nähdä missään nykyään toiminnassa olevassa varustekaupassa
Esim. nahkaohjat "normiajoon" sekä köysiohjat työajoon. Ja ylipäätään ihan kaikki ajovermeet niin raviin, valjakkoajoon kuin työajoonkin olisi kyllä tosi jees
-
Ehdotuksena täältä päin olis valjakkovaljaat, ötökkäloimi ja huppu, kuljetusriimu, otsapantoja sekä jokin lampaanvilla (tai muu pehmuste) riimu. Hoitotuotteisiin olis myös kivana pienenä lisänä mm. hikiviila ja aurinkorasva, joita en oo nähnyt missään
-
@marjahilla rumasti mainostan toisen topassa, muttakun ravivarusteista tuli puhetta.... niin täällä on jotain työn alla, muunmuassa just eikä melkeen tollanen päähuppu himmentimillä
OddPixel on ihan munkin lempikauppa, taitaa jokasen hevosen varustekaapista löytyä ees jotain sieltä hommattua!
Länkkävarusteita ei koskaan voi olla liikaa, niitä mä toivoisin! Vaikka niitä nytkin on jo valikoimassa, mutta tahtoo lisää... -
@jesse said in varusteliike OddPixel (ehdota tuotteita!):
@marjahilla rumasti mainostan toisen topassa, muttakun ravivarusteista tuli puhetta.... niin täällä on jotain työn alla, muunmuassa just eikä melkeen tollanen päähuppu himmentimillä
Ooo, empä oo tiennyt tällaisesta mestasta, kiitos!
Mahtaakohan ravikärryjä olla missään? ne ois aika mageet kans.
-
@marjahilla saamasi pitää - nuo olleet tekeillä jo ainakin vuoden, nyt vihdoin sain aikaiseksi ne viimeistellä ja laitella ihan esillekin
Lisää tulee kunhan taas jaksaa ja kerkeää.
Sori Pölhö, ihan menee offtopiciksi tämä nyt alkuperäisestä aiheesta -
Mäkin tulin ehdottamaan ötökkäloimea ja -huppua! Ylipäätään loimia olisi ihana saada lisää - OddPixelin loimet on aivan mun suosikkeja, varsinkin nuo kaleidoskooppiväriset on niin kauniita että ihan itkettää
Toinen ehdotus mitä kovin vähän missään on, on kunnon luksussatulahuovat -- luksussatulahuovilla tarkoitan siis tyyliä Equestrian Stockholm; syvät tikkaukset, voimakkaasti kaareutuva muoto, kiiltävä materiaali ja runsaat täytteet -
Kiitos kaikille ideoista, pistän ehdottomasti kaikki ylös! Varsinkin ötökkä- ja allergialoimia pistän kyllä heti tekoon. @Jassu-L moderneille ratsastajille sopivia luksushuopia aloin tässä inspiksenpuuskassa heti tekemään, kiitos herkullisesta ideasta!
Ravivarusteita voin väsäillä myös, mie en siitä maailmasta oikein tiedä itse mitään joten en varsinkaan mitään erikoistuotteita osaa puljustella. Kärryjä voisin nysväillä, samoin ravivaljaita ja vähän sporttisempia silatyynyjä ja rintaremmejä.
-
Jassun huopiin lisäten niiden väreihin mätsäävät pintelit ja koulusuojat
-
Koitan saada samaan sävyyn osuvat suojat vielä tehtyä, katsotaan miten onnistuu.
-
@pölhö
Aaaah toi smaragdin vihreä!!!
-
@pölhö No nyt on huovat mun makuun
Nämä pitää saada heti käyttöön!
-
-
@pölhö Jooo
aivan ihanat! Aina harmittaa, jos huopaan ei oo sopivia suojia
-
Sivulle lisätty nyt myös hyönteis- ja allergialoimi, hyönteishuppu, aurinkorasva ja C-vitamiinilisä. Kaksi viimeistä löytyy hoitotuotteista ja hyönteishuppu erikoistuotteista. Pitäisi varmaankin järjestellä myytäviä uudestaan, nyt kun noita tuotteita on alkanut kertymään vähän jokaisesta kategoriasta...
-
Mulla tuli vielä yksi toive mieleen! Kengättömälle hevoselle tarkoitetut bootsit olisi myös tosi jees (tai saa vinkata, jos jostakin varustekaupasta näitä jo löytyy)
-
@tinu Bootsit löytyvät jo suojien osastolta.
-
@pölhö No hei hieno juttu! Mä katsoin vain tuolta erikoisvarusteista
-
Nää on ihan sika mageita!!
Siis nyt ko löysin tollasen ravitaivaan jo, nii mun äänet menee otsapannoille, geelipatjalle (satulahuopa) ja kuolaimettomille suitsille
OddPixel on kyl hirvee karkkikauppa..