Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Piirroskeskustelu

Keskustelu
    107
    1665
    61693
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Anna S.
      Anna S. last edited by

On ollut itsellä jotenkin tosi kiireinen ja työntäyteinen syksy, niin ei oo paljoo kynään kerenny tarttua. Onneksi alkaa joulua kohden helpottamaan.
      Tällaisen arabialaisen sain tehtyä ja koska itsellä ei ole tälle tarvetta, niin voisin antaa tämän ensimmäiselle halukkaalle. 🙂

alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 16
      • Pölhö
        Pölhö last edited by

Ihana tummalle pohjalle tehty arabi, nyt tuli miullekin hinku kokeilla samaa tekniikkaa. Kaunis!

Sen sijaan kaunista ei ole nämä meikän vm 2007 piirrokset, mitä löysin kun tein salapoliisityötä vanhoista virtuaalihevosista... 😂 Tshikovsk RUS ja Khamûl of Fear.

Taidekulma 2022
        Zen ⚜ Vecno ⚜ Lumos ⚜ De Civitate Deorum ⚜ Närhimäki

Virtuaalinen Historiallisen Ratsastuksen Yhdistys
        PKK Apusivu

HM 1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • HM
          HM @Pölhö last edited by

@pölhö Khamulin laukkakuvan ratsastaja on aika huikee 😄 Kertonee jotain hevosesta itsestään kun on kirjaimellisesti kalpea kuin lakana.

1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Jii
            Jii last edited by

"Todella hankala ori, muuta muistikuvaa ei ole."

Eikö meillä kaikilla ole vuonna 2007 ollut ainakin yksi tällainen unelmaeläin ❤

Pääasia että on kivaa. | Täytetallit | Brittonia | Hemsbury (ikiremppa) | AMLA (tulossa?)

1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • Nikki
              Nikki last edited by

@Jii Oli! Puri ja potki ja ihan seinähullu musta ori, vaan omistaja pysty käsittelee 😂❤

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
              harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • Nikki
                Nikki last edited by Nikki

Saako sitä itse sanoa, että on kehittynyt? Koska mä väittäisin että oon. Originaalejahan mä tuotan ehkä yhden vuodessa, joten tässä on taaskin vain hevosen väritys mun käsialaa (lineart ja tausta kuuluu Marjahillalle), mutta tästä tuli mun mielestä tosi kiva! Sukkia en vieläkään saa näyttämään fiksulta, en tiiä mikä niissä mättää, mutta pohjaväri ja pään ja mahan kirjavuuksista tykkään. Voisin ehkä vieläkin tummempia värejä käyttää varjostuksissa, mutta nää alkaa vihdoin olemaan jonkinlaisella mallilla, ja kiiltokin alkaa ottamaan fiksumpaa muotoa. Kavioihin ois voinut laittaa vähän useampaa sävyä, nyt on aika lattea väritys, mutta tämän takia mä teen näitä värityksiä ilmaiseksi, että saan harjotella eri värejä ja värittämistä ylipäätään. Jälkeenpäin mietittynä pohjaväri vois ehkä olla aavistuksen ruskeampaan taittava, kuin mitä se nyt on. Vastaanottaja onneksi ilmeisesti tykkäsi tästä, ja sehän tässä olikin tärkein seikka 😊 Väriltään tämä on niinkin yksinkertainen kuin hopeansamppanjamustanvoikko splashed white 🖌

Edit: Niin ja laadustahan kuuluu kiitos totta kai Snipboardille ❤

alt text

harakkasyndrooma.net

Lynn 1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • Nikki
                  Nikki @Nikki last edited by

Eka aitaus on kohta valmis, mutta totta kai menin suunnittelee ratsastusaitauksen uusiks ja nyt siinä on enemmän tilaa ja enemmän työtä. Tässä vaiheessa kuvaan on kulunu aika tarkalleen kuus tuntia kaiken kaikkiaan.

alt text

Tuplapostaus, mut voiko vitutukseen kuolla? Mä tässä muutama päivä sitte siirsin kaikki piksijutut muistitikulta koneelle. Tai luulin siirtäneeni kaikki. Ilmeisesti tämä ei oo tullu mukaan ja nyt sitte oon pyyhkiny muistitikun. Sinne meni reilun kuuden tunnin työ 🙂

harakkasyndrooma.net

• Lynn
                    Lynn @Nikki last edited by

@nikki saa ja PITÄÄ itse huomioida oma kehitys ja todellakin vaikka sanoo se ääneenkin! Jos ei omia onnistumisiaan koskaan tee itelleen näkyväks, motivaatio on kyllä herkästi katoava luonnonvara. Varsinkin tällaisessa lajissa, missä sitä kehitystä tapahtuu pikkuhiljaa toistojen myötä eikä sitä aina reaaliajassa tajua tapahtuneenkaan. Pitää lainata asennetta mun veljenpojalta, joka aina jossain onnistuessaan (esim. kun vauvapalapelin pala menee paikalleen) huutaa itelleen "BRAAA!" silmät loistaen 😂
                    Ja voi ei toi muistitikkuhomma! Kauhee kolaus aina menettää työtunteja 😬

Mua hirvittää! Lupauduin piirtämään tilaustyöt koirasta ja kissasta KÄSIN. Jaiks. Oon piirtänyt eläessäni ehkä kaks kissaa ja käsin koirankin piirteiden teko tunnistettavaks kauhistuttaa, kun ei voi digityön tavalla tehdä asioita kymmentätuhatta kertaa uusiks. Mutta kokeillaan!

Tässä pieni digikoiraspämmi kaupanpäällisiksi, suoraan vuodelta 2020:
                    http://lauantaimaalari.net/piirros/2020/myymaalaus.png
                    (oma koira paras koira ❤️)

http://lauantaimaalari.net/piirros/2020/timinetti.png

http://lauantaimaalari.net/piirros/2020/milo_netti.png

VRL-05265
                    Piirrosharrastaja ja tarinaintoilija

Tauolla. Tilannepäivityksiä tavoitettavuudesta profiilissa 🆕️

rajaseutu 1 Reply Last reply Reply Quote 26
                    • rajaseutu
                      rajaseutu Piirrosharrastajat @Lynn last edited by

@lynn siis aivan ihania koirakuvia, tsemppiä tilaustöiden tekemiseen! 😊

Mä oon ihan joulufiiliksissä! Ihanaa, kun pihalla on lunta ja pakkasta (vaikka tää tän päivän myrsky ei ookkaan ihan yhtä mieluisa). Tässä oiski pari talviteemaista kuvaa + nuorten heppojen hallimestaruuksista tuotoskuva. Oon löytänyt procreatesta uuden brushin mihin oon ihan rakastunu, ja mun mielestä sillä saa tosi kivasti väritettyä kaikkea.

Kuva nuorten hevosten hallimestaruuksista, Vera ja Xena
                      alt text

Poniruunat Alto ja Rellu tarhassa.
                      alt text

Uusin hahmoni Ida tunnilla tuntiponi Ryynellä.
                      alt text

Ja sitten halusin vielä jakaa nää kaksi kuvaa. Eroa kuvien välillä on vuosi, ja tuli tosi hyvä fiilis itselle, kun huomasi että kehitystä ja muutosta on ollu. Paljon on korjattavaa, mutta parempaan suuntaan ollaan jo menossa!

alt text

alt text

Pahoittelut hirveästä kuvaspämmistä, ehkä vähän innostuin 😅

https://www.instagram.com/rajaseutu/
                      https://rajaseudunratsutila.weebly.com/
                      VRL-14829

1 Reply Last reply Reply Quote 28
                      • Erika
                        Erika last edited by

En oo nyt aivan varma voiko tänne laittaa muuta kuin hevosaiheista piirrustusta, mutta laitanpa vielä kesken eräisen koiraotuksen. Tuskin koskaan valmistuu, oli vaan rough sketch kunnes poikaystävä näki sen ja halus et teen valmiiks.😲
                        Vähän se on synkänpuoleinen

1 Reply Last reply Reply Quote 18
                        • Sippe
                          Sippe last edited by Sippe

Ihania kuvia taas kaikilla! Mä oon harjoitellut miljöökuvien piirtämistä, erityisen tyytyväinen oon tähän talviyön maisemaan 😍 Inspiraation sain jostain Polle-joulusarjiksesta jossa oli käytetty samanlaista kuvakulmaa 😁

alt text

alt text

Nuppulanharjun Tila - vuodesta 2014

1 Reply Last reply Reply Quote 19
                          • Lithy
                            Lithy last edited by

alt text

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
                            PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • Lithy
                              Lithy last edited by

alt text

PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • k10444
                                k10444 last edited by k10444

Hyvää (vähän aikaista) joulua!

// Voi jummijammi kun keskusta ei suostu pienempiin kuviin

alt text

1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • Mr. January
                                  Mr. January last edited by

Tällä kertaa jotain vähän erilaista pöytään. Piirtelin tässä tän päivän aikana viimehetken joululahjan ystävälle hänen kissastaan. Kivaa vaihtelua hevosiin, varsinkin kun ei ole kissoja tullut pahemmin piirrettyä. Ylpeänä esittelen; Aki, the cat gentleman!

Rauhaisaa joulua koko virtuaalipoppoolle! Muistakaa syödä hyvin (8 🎄

alt text

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 28
                                  • Alexiina C.
                                    Alexiina C. @Mr. January last edited by

@mr-january IHANA!!!!!!! (t. joku, joka rakastaa paitsi kissoja, myös silintereitä ja gentlemaneja!! 🎩♥)

Profiili | Orange Wood Ranch | WRJ | PJ | VIPOS

• Mircea
                                      Mircea last edited by

Lämmintä joulunaikaa kaikille! 🎄 En tiiä mihin Lappiin mun englantilainen ratsukko on teleportannut, mutta talven ja joulun kunniaksi halusin piirtää vähän tunnelmallista lumimaisemaa.

alt text

VRL-14903
                                      Arrowhill

1 Reply Last reply Reply Quote 23
                                      • rajaseutu
                                        rajaseutu Piirrosharrastajat last edited by

Ihanaa joulua kaikille sitä viettäville myös munkin puolesta! 🎄 ❤
                                        alt text

https://www.instagram.com/rajaseutu/
                                        https://rajaseudunratsutila.weebly.com/
                                        VRL-14829

1 Reply Last reply Reply Quote 29
                                        • Sippe
                                          Sippe last edited by Sippe

Sain joululahjaksi kauan haaveillut laadukkaat vesiväritarpeet, ja nyt oon harjoitellut niiden käyttöä. Tällainen kuva syntyi tänään. Inspiraationa uudet Hovimäki-kirjat joita kuuntelin maalatessakin, jotenkin kuunnellessa tuli kokoajan mieleen tuon tyyliset maisemat 🙂

alt text

Edit // Ja toinen kuva heti perään 🙂 Eilen auton kyydistä huomasin pari hevosta jotka rinnatusten tuijottelivat jonnekin pellon laitaan, heti tuli ajatus tällaisesta kuvasta. Tässä onnistuivat värit minusta ihan erityisen hyvin!

alt text

Nuppulanharjun Tila - vuodesta 2014

Jii 1 Reply Last reply Reply Quote 34
                                          • Lithy
                                            Lithy last edited by

alt text

PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 75 / 84