Navigation

Virtuaalifoorumi Keskusta

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Groups

Piirroskeskustelu

Keskustelu
    107
    1665
    61692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Lithy
      Lithy last edited by

alt text

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
      PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • Nikki
        Nikki @Nikki last edited by Nikki

alt text
        Edit: Uus kuvakaappaus

Alan kyllästymää näihin aitoihin, niin teen piirtämisen sijaan meemejä. Ottakaa tästä vähän mun fiiliksiä täst maisematyöstä.

ezgif-4-567335f3b9.jpg

Sex, death and money, it's the Gospel here in Dragontown
        harakkasyndrooma.net

1 Reply Last reply Reply Quote 16
        • k10444
          k10444 last edited by

Häpeilemättä tulen nyt esittelemään teille mun IRL-ikääntyvän piirrospanostusvarsan kuvagalleriaa, ajattelin että täällä osattaisiin arvostaa 😄

Myös jos art trade kiinnostaa tätä varsaa piirrellen, heittäkää viestiä, tälle olisi kiva saada eri tyylejä galleriaan.

1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • Nikki
            Nikki last edited by

@k10444 Meinaat ylassa sitte aikanaa kääriä täydet pisteet galleriaosuudesta? 😂

Eka aitaus on kohta valmis, mutta totta kai menin suunnittelee ratsastusaitauksen uusiks ja nyt siinä on enemmän tilaa ja enemmän työtä. Tässä vaiheessa kuvaan on kulunu aika tarkalleen kuus tuntia kaiken kaikkiaan.

alt text

harakkasyndrooma.net

Kioja Nikki 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • Kioja
              Kioja Piirrosharrastajat @Nikki last edited by

@nikki Eiks aitaukset menis helposti silleen että vetää suoran viivan, copy pastee kaikki lautojen viivat? Sit vaan vetää toiselle tasolle tolpat ja pyyhkii laudat tolppien alta? 🤔 Ite ainakin oon todennu aitojen olevan helpoin osa piirrellä

Rósgarður - Ruusupihan varustepuoti - Myrksvík

1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Nikki
                Nikki last edited by

@Kioja Menis joo, mutta mä en vieläkään tykkää copypastee ku piirrän 😄

harakkasyndrooma.net

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Kioja

@nikki Vedä sit neljä suoraa viivaa 😂 Ei tarvi copy pastee

• Nikki
                    Nikki last edited by

@Kioja Ehkä haluun piirtää ne yksittäin oikomatta viivatyökalun kautta?

harakkasyndrooma.net

Kioja 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Kioja

@nikki No siis ite en näe viivatyökalua oikomisena? 🤔 Mut siis you do you, kunhan ehdotin, kun valittelit et menee pitkään 😅

1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • J
                        Jens last edited by

Mä en ole koskaan pitänyt piirtämisestä, itseasiassa kaikki kuvistunnit sun muut tilanteet, joissa piti piirtää, herätti mussa kauhua. Ja herättää edelleen 😅 Mutta pakko on saada tietty piirroshevonen...

Mutta Benitalle väritin kuvan ja tähän meni aikaa, verta, hikeä ja kyyneleitä. Ja pari koiranpennun pissavahinkoa 😆 Oon superylpee, musta siitä tuli tosi kiva, vaikka tiedän ettei oo mikään kaikista priimoin tuotos. En tiedä myöskään päätyykö koskaan sivuille, sillä mä en edes tiedä meneekö tuo mustanvoikonkimosta. Ja en tiedä miksi piti värittää kimoutuva, kun ois voinut tehdä jo kimoutuneen. Eniveis, kuva alla. Olkaa kilttejä, hirveen jännää julkasta räpellyksiään 🤓

Benita rakenne

Pahottelut jos tuli valtavana, vasta harjottelen tän forkan oikeaoppista käyttöä. Linet Fillynox

Pölhö 1 Reply Last reply Reply Quote 18
                        • Pölhö
                          Pölhö @Jens last edited by

@jens Tuossa on miusta todella upeat sävyt, ihan tosi onnistunut väri! 😍 Olen ihan in love vielä kimoutuvien hepsujen kanssa. Varsinkin hännän kimoutumien on hyvin otettu huomioon, samoin jalkojen epätasainen vaalentuminen — helposti sitä jättää vain hännän ja jalat tasaisen tummiksi jos ei ajattele kunnolla mitä tekee, ihan kokemuksella. 🙈 Tähän on selkeästi panostettu. Laita siis ihmeessä sivuille! ❤

Taidekulma 2022
                          Zen ⚜ Vecno ⚜ Lumos ⚜ De Civitate Deorum ⚜ Närhimäki

Virtuaalinen Historiallisen Ratsastuksen Yhdistys
                          PKK Apusivu

J 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • J
                            Jens @Pölhö last edited by

@pölhö oi suurkiitokset, lämmittää sydän ja mieltä ja sielua ja ihanmitävaan 😳❤

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • rajaseutu
                              rajaseutu Piirrosharrastajat last edited by

Nyt kun pihalla on niin masentavan piemeetä ja märkää, teki mieli piirtää samanhenkinen kuva uudesta welsh a ponista. Poneja on kyl ihan kamalaa piirtää, oli tosi vaikeeta saada näyttämään welshiltä, enkä nytkään oo ihan täysin tyytyväinen. Oli kyllä yllättävän hauskaa piirtää vähän synkempi kuva, en oo tän sävyisiä kuvia varmaan ikinä ees piirtäny, kun aina mun kuvissa on niin kivan aurinkoista tai muuten nätti keli 😂 Kaikki vinkit kyllä otetaan vastaan synkkien kuvien värien yhtenäiseksi(?) tekemiseen, nyt vain lätkäisin tummansinisen layerin pienellä läpinäkyvyydellä kaikkien layerien päälle ja sillä mentiin 😗 muutenkin olisi kiva nähdä muidenkin kunnon kurakelikuvia!

alt text

https://www.instagram.com/rajaseutu/
                              https://rajaseudunratsutila.weebly.com/
                              VRL-14829

1 Reply Last reply Reply Quote 30
                              • Jesse
                                Jesse last edited by

On aina niin kivaa ja inspiroivaa selata tätä topaa! Meillä on niin monta taitavaa harrastajaa ja jokaisella on ilahduttavan persoonallinen oma tyyli (ainakin mä aina bongailen tuttujen piirtäjien tekemiä taideteoksia tarinakisoihin 😄 )! Täällä on tosi usein hyvin mielikuvituksellisia ja hauskoja piirroksia kohtauksista, joissa on selvästi ollut joku taustatarina ainakin mielessä! ❤

Mä tuskailin tämän uusimman piirroksen kanssa oikeestaan aamu kympistä tähän asti, välillä vaan tuijotellen sitä ja miettien, että miksi se ei vieläkään ole täydellinen. Mä niin inhoan sisätilojen ja etenkin rakennelmien piirtämistä. 😂
                                Edelleen on sellainen olo että jäi jotenkin keskeneräiseksi, mutta toisaalta, iloksenihan mä näitä piirtelen. Koitan edelleen päästä eroon siitä ajatuksesta, että piirroksien pitäisi olla aina tosi upeita ja viimeisen päälle, kun hauskaa niiden tekemisen mun mielestä pitää tuntua. Siispä lisäksi näytille vielä pari uusimmista, tehty hauskanpito mielessä päällimmäisenä 😄

alt text
                                alt text
                                alt text
                                (niin joo, mä vähän myös inhoan taustojen tekemistä 😂 )

VRL-12637 WRJ PKK
                                Ranch O'Hara - elämystalli Australiassa / Hiisivaara - mystinen hevoslauma Venäjän rajalla / Hopealinna - ravureita Suomessa / Lindsay Estate - kenttähevosia Hollannissa

Alexiina C. 1 Reply Last reply Reply Quote 29
                                • Alexiina C.
                                  Alexiina C. @Jesse last edited by

@jesse Taustat ja rakennukset - kaksi kamaluutta piirtäessä! Samaistun 😄 (Ja psssst, hienot tuli! Niin hauska lisä tuo sadegiffi 😙)

Profiili | Orange Wood Ranch | WRJ | PJ | VIPOS

• Nikki
                                    Nikki last edited by Nikki

@Jesse IHANA toi liikkuva sade! Ja oon ihan samalla kannalla, sen piirtämisen pitää olla hauskaa. Mä vihaan kans piirtää rakennuksia - tai mitää muutakaa minkä pitää olla suora/tasanen, esim. suitsien hihnat -, taustoja ja etenki puita. En osaa piirtää puita, ne on ihan kauheita. Haluun kuitenki oppii piirtää vähän laajempia kuvia, esim. semmosia missä on pariki ratsukkoa tai iso tausta ja hevonen on pienempi osa sitä jne 😄 Kaiken tän takia mulla on työn alla pieni epävirallinen piirrostalli mikä rohkasis piirtää ihan vaan omaks iloks. Mä oon nyt pari vuotta yrittäny olla hyvä ja tavotellu samaa piirrustustasoa ku vaikkapa Pölhö, Marjahilla tai Mr. January, ja tulee vaan paha mieli ku en oo yhtä hyvä. Siks yritän nyt panostaa siihen et mulla tulee hyvä mieli siitä piirtämisestä. Sori tää saarnavastaus lmao

harakkasyndrooma.net

Lithy 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • Lithy
                                      Lithy @Nikki last edited by

@nikki Mua autto tos vertailussa ku mietin niitä numeroina. Jos on piirtäny 3 vuotta niin on turha verrata 20 vuoden kokemukseen jne. Vähän ku ratsastuksen aloittanut tuskin starttaa vuodessa gp-luokissa. Kaikki vaatii sen työn siinä aloittamisen ja porukan kärjessä olon välissä.

Se on hyvä et on muuta mihin keskittyä samalla kun silmän ja käden lihasten treeni vaan jatkuu. ^^ Älä luovuta, kaikilla piirroksilla on arvoa.

Lukariksen Hevoskeskus - Tarinatalli Kalliokuja 24 - Keskiaikaratsu Jussi
                                      PKK- ja VSN-tuomari

1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Kelly
                                        Kelly last edited by Kelly

Uuden piirrosohjelman käytön opettelu on jotain ihan kamalaa, mutta oon ihan tyytyväinen lopputulokseen - eipä tää mikään erityisen hieno ole, mutta oon pitkään vältellyt koneella piirtämistä, se on jotenkin niin overwhelming ja otan liikaa paineita ja kaiken on oltava täydellistä... Ehkä tästä pikkuhiljaa myös siirtyminen rennompaan piirtelyyn 😼

alt text

Hautavaara - suomalaiset ja muut oheishevoset
                                        Black Harvest Stables - taskudemonitarinointia
                                        VRL-15108 / ent. Aino

1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • k10444
                                          k10444 last edited by

Oon tämän päivän pikateokseen tavattoman tyytyväinen, näitä tilannekuvia on hauska piirrellä 😍

alt text

Jenna 1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • Jenna
                                            Jenna @k10444 last edited by

@k10444 "Jaaaaa, sinne se jälkikasvu meni"

Räiskyvä - kenttäsuomenhevosia
                                            Heimdall - kenttä puokkeja ja ratsuponeja
                                            Hadaway Ranch - tarinaprojektintapainen
                                            Tammilehto - poneja
                                            KK Bailador - kisoja vuodesta 2007

Maastoestejaos - MEJ

Sähköpostiosoite vaihtunut 1.5., uusi osoite jenna03515@gmail.com

1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 73 / 84
                                            • First post