E. Ulkoasun tekijää blogger

• Heipsan! Koulun myötä tulee pakolliseksi pitää ratsastuspäiväkirjaa, jonka itse olen ajatellut toteuttaa suoraan blogin muodossa niin saa innokkaat käydä sitä myös lukemassa ja itse saan hieman mielenkiintoa päiväkirjan ylläpitoon. Hakusessa olisi siis ihminen, joka osaisi rakentaa bloggeriin ulkoasun. Oma kooditietämykseni on sen verta hauraalla pohjalla, ettei ole taitoa lähteä itse rakentamaan eikä graafinenkaan taito olen kohdallani kauhea hyvä, joten turvaudutaan muihin, jos löytyisi joku innokas yrittämään ja jolla mahdollisesti jotain kokemustakin on.

Mitään superhaastavaa grafiikkahirviötä en ole etsimässä, vaan perussiistiä ulkoasua blogille. Värimaailma on hieman vielä auki, sillä se katsotaan sitten sen mukaan vähän mitä kuvia tullaan käyttämään. Selkeää visiota ei ole valmiina, joten ulkoasun tekijällä jos on mitään ideaa niin kaikki on tervetullutta. Pikaisesti googlesta bongattuna mm tälläiset 1 & 2 (otsikko ylhäällä, kuvat alempana) 3 (reunan yli menevä hevosrajaus mukava). Tämän pohjalta olisi myös yksi idea lähteä rakentamaan, että taustalle kuva ja siinä päällä haalea väriteemanmukainen “sumennus” ja lisänä joku rajattukuva, otsikko ylös malliesimerkkien 1 ja 2 mukaan ja navilaatikot kuvan alapuolelle. Vaihtoehtona palloteltavana 😄 Tarkempia ohjeita otsikon tms suhteen annan sitten vielä tarkemmin

Palkanmaksu ensisijaisesti x määränä rahaa, tarjouksia saa laittaa chattiin. Virtuaalinenkin palkka onnistuu, mutta näytöt ei kovin tuoreita ole, sillä ei ole hetkeen tullut virtuaalihevosten parissa oltua.

Kiinnostuneet ilmoittautukoon alle tai chattiin tai sähköpostiin minneee00@gmail.com. Mikäli viskaat chattiin viestiä niin infoa tähänkin topaan, sillä miulla ei kaikki chatit oo aina perille asti tulleet tai jos on, niin olen onnistunut ne vahingossa poistamaan :'D

• eikö kettään?

0

780
Käyttäjät

10.1k
Aiheet

178.2k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.