Welcome to the League of Priton! (M: budj)

• No nyt sitten, League of Legends teemaisia varsoja kehiin! Mitään tietoa paljon täällä on porukkaa ketkä lolia pelaa, mutta kokeillaan onnea 😄 Toki saa ostaa vaikka peliä pelaiskaan! Myyntiehdot kun lukaiset niin areena on vapaa! pst. Älkääkä kysykö miksi olen tähän aikaan hereillä 😂

o. Priton Jhin
    Budjonnynhevonen, kenttäpainoitus
    s. 05.09.2018, 2-polvinen
    i. Priton Zero - e. Priton Guera

My genius will be understood - eventually.
    Hieman päästään napsahtanut taiteilijasielu, jolla no on hyvin oma näkemyksensä asioista. Jhin tekee asiat aina omalla tyylillään, jossa on ripaus hieman raakuutta. Et voi säästyä kyseisen orin kanssa draamalta. Silti siinä on jokin mikä säväyttää, pelottavalla tavalla.

MYYDYT/VARATUT:

o. Priton Braum varattu Ireth!
    s. 09.09.2018, 2-polvinen
    i. Priton Groza - e. Priton Rosaline

The heart is the strongest muscle.
    Suurisydäminen ori, joka no on vain niiin ällösöpön ihastuttavan höpöstyttävä (mitä näitä sanoja nyt on). Braum saa minut voimaan välillä pahoinkin, koska se on nyt aina no niin Braum.

o. Priton Draven myyty Nizar!
    s. 11.09.2018, 1-polvinen
    i. Dragomir - e. Roža

Draven does it all… with style!
    Tästäpä sitten sellainen varsa, joka jumaloi itseänsä. Voit oikein haistaa itserakkauden löyhkän. Jos jotakin positiivista pitää orista hakea niin onhan se taitava ja no … hieno (ei kerrotta Dravenille).

t. Priton Nidalee myyty Sirpa!
    Budjonnynhevonen, koulupainoitus
    s. 06.09.2018, 2-polvinen
    i. Priton Ugroza x e. Priton Narcissa

t. Priton Sejuani myyty Ireth!
    Budjonnynhevonen, yleispainoitus
    s. 11.09.2018, 1-polvinen
    i. Khrabrets - e. Samara CBZ

Living in fear is not living at all.
    Periksiantamaton ja rohkea Sejuani on esimerkki hevosesta, joka ei hätkähdä turhasta On myös jonkunlainen tarve osoittaa alituisesti olevansa paras. Ylpeä ja matriarkaalinen kuvailisi tammaa myös hyvin.

t. Priton Annie myyty Ireth!
    Budjonnynhevonen, estepainoitus
    s. 30.08.2018, 2-polvinen
    i. D.E. Korkol - e. Priton Yulia

Don’t be a scaredy cat!
    Vähän turhankin rohkea tamma, joka etsii itselleen yhtä hurjapäistä kumppania kuin hän. Hyppää vaikka lävitse harmaan kiven, jos pyydät. Haussa kumminkin ehkä vähän järkevämpi tyyppi, joka ei tapata itseään ja hevostaan, koska luonnollisesti olisi mukava kuulla että kummatkin ovat elossa vielä viikon jälkeen kun omistuspaperit tehtiin.

o. Priton Shaco myyty Nintsu!
    Budjonnynhevonen, yleispainoitus
    s. 05.09.2018, 2-polvinen
    i. Priton Spyridon - e. D.E. Parenette

How about a magic trick?
    Shaco ansaitsisi palkinnon karkaamisesta. Tuntuu, että se on kuin houdini ja karkaa lähes mistä tahansa vain, jos itse vain tahtoo. Se piilottelee harjojaan ja ylipäätänsä tekee kaiken ollaksee vain yksinkertaisesti ärsyttävä. Vaatii tietynlaista huumoria hoitajaltaan.

t. Priton Orianna myyty Nalee!
    Budjonnynhevonen, estepainoitus
    s. 11.09.2018, 2-polvinen
    i. Priton Wolferine - e. Nouvion Arisha

This is very exciting.
    Hitaasti syttyvä tamma, jonka kanssa joutuu hakemaan hieman luottamusta alkuun. Orianna on herkkä ja arka tamma, jonka sisällä kumminkin piilee mainio estehevonen. Se saattaa alkuun kyttäillä esteitä ja jännittää, mutta kun sitä rohkaisee tarpeeksi ja se uskaltaa luottaa sinuun niin puhkeaa se kukkaan.

• Sos mitä tyyppejä! 😱 😱 😍
    Hitsin vitsit että houkuttelisi Braum taikka Orianna. Draven voisi myös olla aika tapaus. 😂

(ps. jabberjinx@EUW, kamalan epäaktiivinen pelaaja olen ollut viimeaikoina, kun ei oikein maistu pelaaminen yksin, joten peliseuraa kelpaa!)

• Raviharrastajat

Tämä viesti poistettiin!

• Oreihin hurahtaneet

Puokki-into nollassa mutta ei saakeli miten hyvin oot ottanut hahmojen personallisuuden näille hevosille! Melkein tekis mieli hankkia yks ihan vaan sen takia 🤣 t. tämä peli on elämäni

• This is my love!

Tämä peli on elämä ja jään miettimään nappaisinko Shacon tallilleni ❤

• Mites tuo Nidalee, lähtisikö Ioniciin siitostammaksi?

• Äläkääpä ny ihastelko vaa tarjoatkaa 😄 mukava kuulla et tääl muitki lolin pelaajia on! Itse pelailen eunella vain täl hetkel!

@Crimis mut eihä nä ny varsinaisesti kato oo mitää puokkei 😉

@Sirpa Nidalee lähtee mieluusti sun matkaas 🙂

• Sejuani ja Jhin saapuivat areenalle!

• Oreihin hurahtaneet

Noooooh Jhin Escapismeen kilpailemaan porrastetuissa kenttää? 😄 Itellä ei oo kasvatus nyt käynnissä mutta jos ori muille kelpaa niin saisi myös jälkeläisiä 🙂

• Sejuani ja Annie kiinnostaisivat Namyshilliin. Pääsisivät kilpailemaan painotuslajissaan ja tekemään muutaman varsan. Samanlainen koti kuin Roksanalle, jonka kilpaileminen on edistynyt vähän hitaanlaisesti (kasassa noin 20 sijoitusta). Tulevaisuus näyttäisi siis suunnilleen tältä.

• No siis jos nää kelpaa myös täysin lol-tietämättömien matkaan, niin Draven vois kiinnostaa Sierraan 😄 Tuttu juttu - vauvoja ja möllötystä, ei kisoja eikä laatiksia

• En rehellisesti sanottuna tiedä mitä teen bydjonnyillä (en varmaan edes kirjoittanut sitä oikein), mutta Priton Shaco nyt vaan nappasi niin, että pakko tehdä tarjous! Herra pääsisi elelemään Juksulaan (ak) kilpaillen leppoisasti porrastetuissa. Puhdasrotuisia jälkeläisiä tulee saamaan vain jos joku tahtoo oritta käyttää, minulla kun ei toista bydjonnyä ole eikä tarvetta toiselle 😄 Jonkinlainen risteytysvarsa (rbsh tms.) varmasti hankitaan, kun täykkäreitä tallissa jo on ja olen niin kasvattaja, etten varsatonta hevosta voi monttuun laittaa. Loppuelämän, epäaktiivisen aktiivinen koti luvassa.

• @sarqquu
    Kiitos, mutta nyt sä poistit sen kuvauksen jo tuosta tammasta 😄

Pakko kertoa tähän väliin, että juuri taannoin tuomaroin tuon tamman isän ja haluaisin melkein pyytää että tee sen etujaloille jotakin vaikka kuvankäsittelyohjelmalla 😏 Koska siis sillä on täydellinen runko ja takaosa ja etuosakin lähes, mutta kun sitten oli pakko antaa kakkonen etusista, kun ovat niin selkeästi koukussa. Hyvät pisteet sai ja luokkansa voitti, mutta kun on ollut tapana, että jos on kakkonen pisterivillä, niin CH:ta tai RCH:ta en jaa. Mut kun tää oli niin ihana ja upea ja vaikka mitä, niin mua itkettää ihan.

• Lol aiheiset nimet on kyllä täyttä kultaa! t. Zyra main 😄

• @Crimis No mutta Jhinihä matkaa sun luokse mielellään 🙂 Mun kautta saa sit tuol myyntiehdois lukevan yhden jälkeläisen, että suotta huolehit jälkeläisist!

@Ireth Laitetaan ne sulle 🙂

@Nikki Draven o niin superhieno, että mä haen hälle ripauksen aktiivisempaa kotia kun tuollo isänä tommone mu silmäterä Dragomir 😄 Kiitos silti kodin tarjoamisesta!

@Nintsu Justha nä keksit jo muutama asia mitä tehdä budjonnylla 😉 Ja hän lähtee mieluusti sun matkaas ja sunkaa tarvi ressaa siitä puhdasrotuisesta jälkeläisestä, kun mielelläni autan tässäkin asiassa sitten tulevaisuudessa 🙂

@sirpa Hah 😄 mä en itte osaa kuvia käsitellä ja tuski kyl tykkäis se keltä noi kuvat on 🤔 Ja voi ei anteeksi! Mul ei oo tuota pätkää enää talles. Iha vahingos lähti toi ku muokkaili varattuihin hänet 😞 Kelpaisko tälläinen korvaava samankaltainen muttei tietenkään täysin samanlainen.

Mmm, the taste of coward.
    Tämän tamman edessä ei kannata näyttää pelkoaan tai se käyttää sitä armottomasti hyväkseen. Nidalee ei tunne armoa ja on sydämeltään muutoinkin villi. Tälle tammalle tuleekin näyttää kaapin paikka tai se näyttää sen sinulle hyvin äkkiä. Pidähän ohjaksista kiinni, koska kohta se on menoa! Kesytätkö sinä tämän villipedon sydämen?

@Nalee Eikö se oo si melkein hyvä syy ottaa myös mukaa yksi 🤔 vaikkei ny Zyraa löydykkää täl kertaa 😄 Itelläki tullu pelattua tätä kukkatätiä välillä 🙂

pst. Kuka on muuten huomannut Nasu(s)ksen mun profiilikuvasta 😉 Sii tosiaa mun katti Nasu 😄

• Nostellaan 🙂

• No hitsi, lol nimiteema kyllä nyt myi ittensä mulle heti! Jos et karsasta piirrettyä kotia, niin Priton Orianna vois tulla mulle toiseksi yksityiseksi ja mamman mussukaksi, eli Rasun kaveriksi. Josko se vaikka reipastuisi Rasun kaverina!

Jälkeläisnäyttöjä varten voin luvata sijoitukset/kilpailut suht nopealla aikataululla jos nillä sulle jotain virkaan on, mutta muut kissanristiäiset ei ole omalla tärkeys listalla ollenkaan. Varsankin toki siitä saat sitten vaikka itselles teettää kun sopiva aika on? 😄

• Draven hurmasi täysin! ❤ Jos piirroskoti ei ole ehdoton ei, tarjoan sille yksityishevosen/silmäterän paikkaa. Aktiivisuutta tulisi olemaan päiväkirjamerkintöjen muodossa ja pääsisi kilpailemaan kenttää vanhempana. PKK-näyttelyitäkään en sulje pois. ^^ En itse kasvata puoliverisiä, mutta ori olisi vapaasti käytettävissä jalostukseen.

• @nalee No Oriannaha lähtee si sun matkaas 🙂 Ja jälkeläisnäytöillä ei kiire oo tän hepan kanssa, kun emäki on jo laattiksensa käynyt sekä isästäki kotona on yksi varsa niin kilpailen kans sillä! Ja joo tää sopimusvarsa voiaan si teetättää meillä Pritonissa nii tarvi siitäkää ressiä ottaa!

@Nizar Koti kuullostaa mukavalta, mutta oisko sul heittää jotain sivunäyttöä hieman? Mielelläni näkisin millaiseen kotiin/millaiset sivut hän saisi 🙂 Vähän samaa ku tolle Nikille sanoin ku tän isänä o mulle tärkeä hevonen niin toivoisin hyvää kotia ❤ ja kirjotuksen perusteella sopivaa kotia voisit tarjotakkin, mutten iha sokkona uskalla lähtä myymään! Ja jos Draven nyt päätyy sun luokse niin samaa kuin naleelle kirjotteli että meillä voi sen myyntiehdon yhden varsan käydä teetättää 🙂

• @sarqquu Mahtavaa, kiitos! Ja jees, teemme näin varsa suunnitelmien kohdalla. Viikonloppuna pääsen väsäilemään niitä sivuja sitten Oriannalle. Kelpaako keskustan yv:n kautta tai tähän ketjuun laitetut sivut vai laitanko sähköpostiin? 🙂

20

798
Käyttäjät

10.3k
Aiheet

183.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.