Red Dead Redemption II
-
@hm Öö omg? Miten modeja saa ladattua? Olen niin uusi pleikkarinpelaaja ja aina pelannut vain PC:llä. Tuo hahmo puumana ehkä pakko saada kokea?!
-
@alexiina-c Ei niitä saa muille alustoille paitsi pc mutta tuon native trainerin pystyy täältä lataamaan
Puretaan samaan kansioon missä rdr2.exe sijaitsee ja on heti käyttöpuoli.
Noissa modeissa on vaan se huono puoli et ne rikkoo onlinen eli herjaa ettei saa yhteyttä. Tämä ongelma on onneksi helppo ratkaista, tuolla kansiossa on sellainen tiedosto kuin version.dll. Sen kun poistaa ja kopioi vaikka työpöydälle talteen niin online toimii taas. Jos haluaa jatkaa storyn parissa niin heittää tiedoston vaan takaisin kansioon (ja muistaa siirtää sen sieltä pois kun haluaa onlinea pelata).
-
@hm No voi mätäpaise
Ehdin jo innostua
RDR2 on liian iso koneelle.
-
Löysin itseni tänne!
Ja en vosii olla ilosempi. Ostin pelin.. vuosi? sittten koneelle. Ja aivan älyttömän paljon tehtävää (oon ottanu tehtäväks kerätä kaikki (omasta mielestä hyvät hepparodut) hepparoduista yhden hevosen ja kouluttaa kaikki loppuun levelille 4.Stooria en oo pystyny pelaamaan uudelleen kun itketti ihan liikaa XD
Onlineä tulee pelattua ihan liikaakiin ja pelitunteja en edes halua katsoa -
Heppoja tällä hetkellä
Missouri Fox Trotter: Buckskin Brindle ja Dapple Grey
Gypsy Cob: Splashed Piebald
Breton: Mealy DappleJa ois kiva saaha viel kerättyy kaikkien roolien hepat kun on jo kahden roolin hepat. Ja sitten mustangit on kans omia lemppareita!
-
@sienna Ihanaa!
Itselle oli shokki, että hevosia saa vain 4..... En pysty mitenkään päättämään mitä haluan
Olen hirveän kiintynyt yhteen morganiin, joka taisi olla ensimmäinen pelissä hankittu hevonen (eli ei se alkuperäinen), vaikka sen statsit ei kovin hyviä olekaan. On vain koettu niin paljon yhdessä!
Toisaalta haluaisin myös jonkun yhden jytkyn itselle
Mustangien pyydystys on mission impossible, ainakin itselle.
-
@alexiina-c Itsehän pelaan onlineä ja saiko i
sine sen 10 heppaa..? Niin ei oo ainakaan vielä raja tullut vastaan -
@sienna Vau, kymmenen hevosta! Itse pelaan perusstorya PS:llä. 4 maximi
Muutoin pyörittäisin kunnon hevosbisnestä
-
@alexiina-c Niin vähän.. En selviäis ku en osais päättää mitä heppoja piden siellä!
-
@sienna NIINPÄ
-
Ostin pelin juuri, ja en osaa pelata. Vissiin samat aohjaussysteelmit kuin gta:ssa
-
@annel Joo. Mutta jos pelaat PCllä niin E=mene selkään F=lyö
Joten elä paina Fää mennäkses hepan selkään -
@annel Tervetuloa laittomien joukkoon!
Kesti kyllä hetki, että alkoi hallita nappulat - etenkin, kun olen aika uusi PS-pelaaja muutenkin. Mutta kyllä se siitä lähti (kun olit ensin muutaman kerran vetänyt hevosta nyrkillä
)!
-
Onko joku nähnyt sen UFO:n?? Meni Redin to do -listalle, että täytyy jossain vaiheessa käydä bongailemassa lentäviä lautasia!
-
@alexiina-c Pitänee palata peliin kesällä, nyt uusi Horizon vei sen verran tilaa pleikalta, että oli pakko poistaa =D
-
@annel Redi on kieltämättä tosi iso, ja nyt jo tuskailen, että miten oikein toimin pelien kanssa, kun tila PS5:sta loppui... (nyt JO). Olen sellainen open world -suurkuluttaja, ja sellaiset pelit on niitä isoimpia
Mutta Redi on pyhä, se ei lähde kulumallakaan
-
Aloittelin tuossa Rediä uudestaan alusta ja ajattelin, että tällä kertaa hankin heti kun voi sen valkoisen arabialaisen. Tuota noin... onko kenelläkään tietoa, että teinkö emämunauksen ja joudunko aloittamaan pelin uudestaan alusta, kun kävin sen arabin vuorilla kesyttämässä, mutta ennen kuin siitä tuli "temporary horse", päätin kämpätä ennen kotimatkaa (tuli säkkipimeää eikä oikeasti nähnyt eteensä, plus unohdin pakata talvivaatteet, joten ukko oli jäässä) ja aamulla tämä arabi sitten oli hävinnyt... Kiersin koko alueen uudestaan moneen kertaan, mutta ei löytynyt. Spawnaako se enää, kun se on jo kerran "kesytetty"?
-
@alexiina-c 3-4 pelipäivän jälkeen pitäisi olla löydettävissä jälleen.
-
@hm Ahhh, thank heavens
-
En itse ole jaksanut pelata vähään aikaan mutta ilahduin kun on tullut reippaasti uusia hevosmodeja
Esimerkiksi tämä, tämä, tämä, tämä ja modi jossa on yhdistelty nykyisiä malleja eli luotu risteytysrotuja
Nää menee kyllä heti testiin kun innostun taas pelaamaan!
Ainoa vika näissä on että ne korvaa jo pelissä olevat hevoset eli ei voi ladata sokkona vaan kaikkea vaan pitää miettiä mitkä hevoset haluaa korvattavan modihevosilla. Oli myös jokin modi jossa hevoset jotka normaalisti saa vain ostettua tallista niin on napattavissa luonnosta.