Raivoisan bloggaajan paluu

• Hei, se on syksy nyt. Aamulla piti vetää takkia päälle kun oli 10 astetta lämmintä. Ihan totta.

Siis ihan vain näin infona, että pyhä tarkoitus olisi venähtäneen kesätauon jälkeen alkaa taas suoltaa blogiin tekstiä noin suunnilleen säännöllisesti ja eka postaus onkin jo linjoilla: Show Pony Circuit, osa 1.
    Ja muutenkin yritän tässä palailla edes jossain määrin aktiiviseksi myös tallien kanssa, sähköpostissa roikkuu kaikenlaista mihin pitäisi vastailla tässä. Ja ajattelin että VSN-tuomarointejakin voisi ottaa taas vastaan.

• Hyvä teksti, toivottavasti innostaa muutkin mukaan kuvioihin! Showkisat on kyllä parhaat 🙂

• Mun mielestä olis mahtavaa jos tulevaisuudessa kaikki lajit ja niiden järjestäminen olis ns automatisoitu. Niin kivaa ja helppoa!

• Esteratsastajat

Hyvä blogiteksti! Harmi kun itsellä ei noita poneja ole enää, SPC on ihan mahtava systeemi. Kaikki kiitos @sandi lle ja hänen loistaville koodaustaidoilleen 😄 Jos tavalliset kilpailut olisivat samankaltaisia, järjestäisin niitä varmaan heti tuhat innosta kiljuen…

• Shetlanninponit

Mulla on aina takaraivossa ollut ajatus, että tutustun SPC:hen, mutta nyt sain sen viimeisen potkun persuksille! Sivut koluttu läpi ja muutama poni laitettu rekisteröintijonoon 🙂 Katsotaan, jos innostuisin ainakin muutamilla poneilla kerrallaan panostamaan näihin tavallisten kisojen rinnalla! Vaikuttaa kyllä niin helpolta, että toivottavasti innostun myös itse järjestämään!

Psst, mulla olisi VSN näyttelyt tulilla ilman tuomaria/tuomareita. Innostaisko shettisten tuomarointi? 🙂

• @miia-maria
    Valitettavasti shetikka on sellainen rotu, jota en osaa tuomaroida, niin että niistä joudun kieltäytymään. Mutta kokeilepa joskus puoliverisiä, isompia poneja, täysiverisiä tai oikeastaan mitä tahansa lämminverisiä paitsi friisejä ja lv-ravureita, niin saat varsin todennäköisesti myöntävän vastauksen.
    Ja mitä tulee SPC:hen, niin sunnuntaina tulee jatko-osa tuohon postaukseen, jossa esittelen vähän käytännön asioita SPC:stä. Mutta toki kannattaa kokeilla jo heti noita SPC-kisoja 😄

• Esteratsastajat

Shettiksiä en sitten tarjoakaan, mutta olisikos wC-D sektioiden tuomaroinnille innostusta? Kuun loppuun olisi tarkoitus laittaa sellaiset, luokat tuomarien mukaan niin onnistunut helpoiten ^^

SPC on kyllä huippupaikka, täytyy vaan myöntää että aikaa ei riitä kaikelle niin meidän osalta SPC kisat on kisattu kun viimeisilläkin poneilla on Elite merkinnät, eikä niitä enää kovin montaa listalla olekaan : ) Ehdottomasti kuitenkin kokeilemisen arvoinen helppo juttu sekä järjestämisen että osallistumisen kannalta ns. idioottivarma ettei voi ilmoittaa elite poneja luokkiin tai ponia väärään luokkaan 😄

• @jannica
    Joo, welshit ovat aina tervetulleita arvosteluun! Toki myös muut ponit, sitä shetlanninponia lukuunottamatta.

• Tää sun “mainostus” toimii ja 2600 rekattua ponia yhteensä on jo kasassa : D

• Tarinaheppailijat

Hyvä teksti! Täytyy myöntää että mullakin on jäänyt SPC tutustuminen, mutta nyt oli pakko vilkaista ja huomata pohjoisnorjanponit rotulistassa 😄 Ehkäpä muakin vielä syksyn mittaan nähdään SPC:n parissa, ainakin nyt innostuin : D

• @tanttu
    Joo joo, ilman muuta mukaan vain, saadaan noita kolmosryhmäläisiä mukaan vähän enemmän. Niitä on välillä ihan surkean vähän luokissa, joskus (itse asiassa viime aikoina häiritsevän usein) vain minun ponit. Sunnuntaina tulee toinen postaus, jossa jakelen vähän jotain käytännön vinkkien tapaisia ja kerron omasta kisaamisestani.

• Tarinaheppailijat

@Sirpa Hahah 😄 mä voin ilmaantua paikalle tuon norjalaislauman kanssa syksyn kuluessa niin tulee vähän täytettä luokkiin :'D noi on jääneet ihan ilman tekemistä möllöttämään.

• Esteratsastajat

Okei kiva juttu, mitäs luokkia sinulle pistetään welshnäyttelyyn ^^ ( ja kuinka paljon) ajankohdaksi ajattelin elokuun loppua, pistän kutsun kalenteriin kunhan saan luokat sumplittua, et ilmoittele vaan mitä haluut tuomaroida ^^

• Nyt on sitten SPC-saagan jatko-osa blogissa.

@jannica Welsheistä kivoin olisi B-sektio, mutta kaikki käy (myös part-bred), mutta esimerkiksi kaikkien welshien sekaluokka ei ole mikään ongelma. Jos on 12 ponin luokkia, niin 2-3 luokkaa hoidan kyllä ihan mieluusti, mutta isompi määrä alkaa olla jo vähän tervanjuontia. Mut laita vielä sähköpostissa tuomarointipyyntö, elokuun loppu sopii hyvin.

• Esteratsastajat

Kiitti, mie laitan tulemaan heti @Sirpa meillä ei muita kun 12 ponin luokkia olekaan, kun tiedän itekin miten tuskaa niiden tuomarointi on : DD C ja D sektion näyttely on tämän kuun lopussa, muiden sektioiden on jo ollut ^^

18

751
Käyttäjät

9.6k
Aiheet

166.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.