m&o. welshit

• Kouluratsastajat

@liia saasaa ! syntymäpäivä kesä-heinäkuuhun, muuten ei oo mittään vaatimuksia 😁 tässä vielä nimiehdotuksia, etuliitteeksi Moorgate:

ori
    Deyrnas
    Rhaglyw
    Brenin

tamma
    Dandelion

mulla ei nyt toimi nimipää oikein yhtään, niin jos et saa näistä mitään ideoita tai muuta niin laita mulle chattiviestiä. yritän sit keksiä lisää : D

• @liia muutama ehdotus tuli mieleen: Biscotti, Bourbon, Butterchip, Biscochito… voin katsoa lisää paremmalla ajalla 🙂

• Mie ku näin nää täällä ekan kerran niin aattelin, että haluun noi kaikki, jouduin ihan tosiaan istuu käpälien päällä ja toivoin, että mokomat häviää jonnekin siihen mennessä kun pääsen taas asioiden äärelle. Mutta vielä mitä!

Joten Brunnby Punchinello / Cherryfox sekä Brunnby Berryrudd / Cottoncherry olisivat tervetulleita Rushock Bogiin (klik aakoosta) keskelle satumaisen ihania skotlantilaismaisemia (eli sadetta, tuulta ja tasapaksua nummee). Päätarkoistus ois aivastella hirveesti söpöjä ponilapsia maailmalle, mutta karussa todellisuudessa meijän ponit näemmä vaan raataa kisaorjina ja välillä pyörähtäävät näyttelyissä. Harrastetaan poneilla heidän vartuttuaan heille sopivissa lajeissa ja jos hyvin käy (tai mikäli sulla semmoinen toive on) niin pyörähdetään jossain laatiksissakin.

Tuosta nyt päivittely sekamelskasta tommone suhteellisen valamiin näköinen sivunäyttö ja tää esitelkööt kisanäyttöä.

• Ponimania

@Assi @leahiiii @Elli-L Kiitos nimiehdotuksista teille! 😊 Täytyy miettiä ja mätsäillä vielä ponien kuvien kanssa näitä yhteen kun nyt vihdoinkin viikonloppukiireiltä ennättää 😄
    @Nikki Tarkoituksena oli tosiaan vielä pyytää näyttöjä tai muuta, viesti unohtui kuitenkin kokonaan välistä kun oon kiireissäni tätä selannut, pahoittelut 😥 Cherryfox matkaa kuitenkin tällä kertaa muualle mutta kiitos tarjouksesta!
    @serena Hih, nuo tulisi kumpikin oikein mielellään teille asustelemaan! 😊 Onko nimiehdotukset mieleisiä?

• @liia ihanaa, kiitos 😊 Tolle cobille mulla oli omia ehdotuksia mielessä, pyörittelen niitä öö… huomenna tai ylihuomenna.

• Ponimania

Ylös, vielä ois muutama koditon ponny ja meillekin saa tarjota vielä uusia asukkeja 😎

• @liia said in m&o. welshit:

welsh sec. D tamma Brunnby Cottonmouth / Plycandy

Tämä!! ❤ Tosin nimestä ja sukupuolesta olen eri mieltä, tai oikeastaan en tiedä haluanko mä tästä orin vai tamman mutku niin on näppärät vanhemmat että pakkohan tämmönen on Pikkupeltoon saada! Mä tosiaan ostan mun mittakaavassa harvoin uusia welshponeja kun yritän panostaa niihin kaikkiin kunnolla. Nii tää ois kyllä syksylle oikeen kiva ostos. Isadora sai muuten just uudet kuvat ja koitan saada sen ensi kuussa kantakirjattua, kun palkintoa ei edellisessä tilaisuudessa napsahtanut. Ai niin ja on Isla saanut myös tuon yhden muikeen varsankin.

Eli jos tämä lähtee meille päin niin ottaisin vielä nimiehdotuksia sekä orille että tammalle niin katson vähän nimenkin perusteella että kumpi siitä tulee 🙂

// EDIT // löysin paljon kuvia uljaasta orista joten ori siitä tulisi. Olisiko nimeen mahdollista sisältää nimi Pilgrim? Brunnby Pilgrim on ehkä vähän tylsä, vai? 🙂

• Ai nii ja ois mulla tarjota sulle vaihdossa 1-polvinen yleispätevä wD-tamma yhdistelmästä Royalbrook Davin x Tuliniityn Cornelia. Nimiehdotuksena osin My Little Pony -teemaisesti t. Pikkupellon Celestia, Caramel, Cheerilee tai Chimera. Vanhemmat on tämän kuun kantakirjaustilaisuudessa mukana. Ja emän voisin ottaa kisalistoille että sais sille 20 KRJ- ja ERJ-sijaa nyt alkuunsa. 🙂

• Ponimania

@uppe No todellaki lähtee teille poni! 😎 Hui, tulipa Isadorastakin nätti ❤ Hmm, mä koitan pohtia noita nimiä tässä aamusta ja laitan sulle vaikka chättiviestillä tuleen ehdotuksia kun oon saanut aamukahvin naamaan ja ehkä muutenkin vähän herännyt. Ja i h a n a toi wd-varsa, ihan ehdottomasti voisin sen vaihdossa napata meille!

22

803
Käyttäjät

10.4k
Aiheet

184.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.