Muotoonlaitan teksteistä (luonteet, sukuselvitykset)

• Alkaa epätoivo iskeä. Mun hevoset on kohta todella pahasti toistensa kopioita niin luonteeltaan kuin suvuiltaankin.
    Mulla olisi siis kova tarve teksteille, mutta juuri nyt ei yhtään intoa kirjoittaa niitä enää, omat muotoonlaitot oon tehnyt jo pois alta, ja niitä kyllä inspiroisi vielä tehdä lisääkin…
    Kirjoiteltavia löytyy,shettiksiä ja puoliverisiä… Valmennuksille ei juuri nyt ole huutavaa tarvetta, mutta niitäkin saa halutessaan kyllä kirjoitella.

Hinnastoksi ajattelin jotain sen tapaista, että 20 muotoonlaittoa = noin 100 sanaa
    Sukuselvitykset tarvitsee kirjoittaa kahdesta ensimmäisestä polvesta kuvaillen parilla sanalla hevosen luonnetta ja sitä, mitä se on elämällään tehnyt. Luonteista noin 250 sanaisia.

Alla listaa siitä kuka tarvitsee ja mitä, ja omia ajatuksia hevosen luonteesta jonka pohjalta voi kirjoitella, jos hevonen luonteen tarvitsee. Sukuselvityksiin ois jees, jos niihin sais oikeuden kopioida niitä myös hevosten jälkeläisille. 🙂

Puoliveriset
    Gambit Swirl’s Black Blizzard / luonne. Tulisieluinen tamma, joka kuumuu ja suutahtaa helposti ellei asioita tehdä sen pään mukaan
    Exterminicum / luonne ja sukuselvitys. Umpikiltti, kaikki käy tyyppi. Ratsain vähän laiskahko aluksi.
    Alterim / luonne ja sukuselvitys. Oman arvonsa tunteva herra, joka ei anna pompotella itseään kuinka sattuu.
    Concealment Magic / luonne ja sukuselvitys. Tällä orilla ei tunnu toisinaan olevan lainkaan omaa tahtoa, vaan tämäkin on sellainen kaikki käy tyyppi.

Shettikset
    Crystal Grudge / luonne ja sukuselvitys. Ori on kova puremaan turhautuessaan, ja se turhautuu äärimmäisen helposti.
    Veiled Blade / luonne ja sukuselvitys. Kiltti ori, joka sopisi luonteensa puolesta myös lasten käsiteltäväksi. Ratsastaessa liikkuu reippaasti.
    Mortal Taste / luonne. Pomottelija tyyppi, joka koettaa haastaa ihmistäkin jonkinlaiseen valtataistoon vähän väliä.
    Pheiraide / luonne. Kiltti tamma, joka tekee nöyrästi töitä. Ei voi sietää kuitenkaan pieniä lapsia, vaan niitä kohtaan on hieman vihainen.

Onhan noita kirjoiteltavia tietysti lisääkin ja lisää tulee (koska kivahan hevosia on keksiä ja ostaa), mutta niille mä nyt kuitenkin yritän itse joskus saada jotain aikaiseksi. Mieluusti nopeilla kaupoilla. 🙂

• ⬆

• ⬆

13

743
Käyttäjät

9.4k
Aiheet

162.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.