ARJ kisojen hyväksyjä?

• Olen anonut kilpailut ARJ kilpailut 04.07.2018 päivälle 21.07.2018 (VIP edeltävä) eikä vastausta ole vieläkään kuulunut, muut jaokset ovat lähes poikkeuksetta hyväksyneet 2-3 päivän sisällä.

Joo, anottaessa sanotaan että voi mennä noin viikko ja on kesälomakin, mut olis kiva saada ne mahd. aikaisin kalenteriin! 🙂 Löytyykö siis hyväksyjää mistään? Voisin itsekin mielelläni tehdä sitä hommaa jos on ajan puutosta tms.

Ymmärtääkseni ARJllä on ollut muutenkin hieman hankalaa ylläpidon vaihdoksessa ym? Voisin asiaa hieman tutkailla.

• Kilpailusi on näemmä käyty hyväksymässä kello 12:41. Pahoittelut viiveestä, selvittelemme asiaa! Ylläpito jaoksessa ei ole vaihtunut minnekään, mutta ylläpito ei hoida kalenteria tällä hetkellä.

• @tk kiitos, ei se mitään! Ja joo en nii aatellukkaa, mutta jossain siitä yleisestäkin tilanteesta oli puhetta 🤔 / olen itse siis uudehko ARJn parissa, mutta oli jossain puhetta siitä että seuraavaa ylläpitäjää ei ollu löytyny tms? Siitä tämä 😄

• @Kamomilla Jaos ei ole etsinyt uutta ylläpitäjää vaan laatuarvostelu, siihen varmaan olet sekoittanut. : )

• @tk ah okei! 🙂

19

767
Käyttäjät

9.9k
Aiheet

173.1k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.