Kenttämestaruudet 2018

• Kenttäratsastajat

KUTSU

Tervetuloa ensimmäisiin kenttämestaruuksiin, jos ei ikinä niin ainakin miesmuistiin!! Skabat järjestetään Pierren tallin Prime Sporthorsesin Suomen yksikössä heinäkuun viimeisenä viikonloppuna. Kilpailukalenteriin on merkattu kilpailupäiväksi vain 29.7., mutta päikkymerkintöihin voi hyödyntää ajatusta laajemman skaalan kilpailuviikonlopusta 😉 Tervetuloa Pohjois-Pohjanmaalle! 😎

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 20.7. Huomioithan hevostasi ilmoittaessa, että sen kilpailuoikeus tarkastetaan ilmoittautumisen yhteydessä!

Sähköpostin kanssa oli ensalkuun pieni dilemma, mutta se toimii nyt!! Kaikki oikein ilmoittautuneet on lisätty (väärin ilmoittautuneille laitettu viesti takaisin) eli jos sun koput ei oo mukana tai et ole saanut vastausta kerj-postista, nakkele osallistumisesi uuestaan 🙂

Myös porrastetut ovat tervetulleita, mikäli hevosella on ominaisuuspisteet sivuillaan, taso tsekataan joko sivuilta tai VH-profiilista.

• Mitä tämä

Myös porrastetut ovat tervetulleita, mikäli hevosella on ominaisuuspisteet sivuillaan, taso tsekataan joko sivuilta tai VH-profiilista.

Tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ymmärsin tämän niin, että mikäli hevonen saa esim. Nuorten hevosten kisaan osallistuessaan laatispistelaskimesta (+)40 p laskurin tason ollessa CIC1, se saa osallistua.

Vai katsotaanko kisataso sivuilta (> nuoren taso CIC4, mutta pisteitä saa vasta ~20 koska taso on vasta CIC2 tai vastaavaa)

• @anarchy said in Kenttämestaruudet 2018:

Mitä tämä

Tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ymmärsin tämän niin, että mikäli hevonen saa esim. Nuorten hevosten kisaan osallistuessaan laatispistelaskimesta (+)40 p laskurin tason ollessa CIC1, se saa osallistua.

Vai katsotaanko kisataso sivuilta (> nuoren taso CIC4, mutta pisteitä saa vasta ~20 koska taso on vasta CIC2 tai vastaavaa)

Tämä kiinnostaa muakin. Ehdin laittaa jo oman ilmoittautumisen sillä oletuksella, että hevonen on vähintään luokan edellyttämällä tasolla (eli esimerkiksi CIC1 luokkaan vähintään tasolla 3 kenttäratsastuksessa).

Mahtava juttu että tälläinen tapahtuma järkätään! 😄

• Kenttäratsastajat

Juuri näin kuin @Anarchy sanoi! Eli hevonen on saavuttanut vähintään mestaruusluokan tason 🙂 Tarkastetaan joko hevosen sivuilta (oletus jos ei ole kilpailusijoituksia esillä, että on op-heppa) mikäli siellä, tai muuten VH-profiilista.

• @matty Kiitos tiedosta. Korjailen sitten ilmoittautumista, jos joku mun hepoista ei olekaan riittävällä tasolla tän kaavan mukaan 😄

• Joo tuo minun osallistumiseni ei mennyt ihan kuin strömssöössä ™ Kiitos ilmoituksesta.
    Ei hajuakaan mitä siinä välillä tapahtui, siinä nimittäin on luokkien nimet vielä tuolla lähetettyjen viestien puolella. Perille tulleessa viestissä ne nähtävästi taas on kadonnut.🤣
    Pistän uudestaan tulemaan, katsotaan jospa ne luokatkin pääsisi nyt perille asti. Jos ei, pistän vaikka toisen sähköpostin kautta tai jotain. Otsikkokin näköjään katosi vastauksessasi. 😓

• @anarchy Mulla kävi just sama, hajuakaan menikö ne vieläkään perille niin kuin tarkoitus oli 😅

• Mun viesti ei tainnut edes lähteä, kun tuli bumerangina takaisin koska “sähköpostiosoitetta ei löydy”. Vaikka kyllä mulla toi oikein lienee 🤔

• @elva Minulle kävi noin, kun kopioin sivulta osoitteen suoraan. Lätkäisin @ merkin itse, niin sama osoite toimi ongelmitta 🤔

• Kenttäratsastajat

Sivuilla ei ole @-merkkiä, se on koodilla tehty nk. kuvake, ettei tulis spämmiä 😄 Veikkailisin, että muotoilujen kaa on ongelmaa…

• Mä kyllä löin @ siihen ihan itte, mutta ehkä se jotenkin silti vaan jumitti. Koetamma uudelleen!

• Kenttäratsastajat

Nyt on kaikki spostissa olleet lisätty ja setvitty toi ongelma, että luokat ei näkynyt! Elikkäs nyt pitäisi pelittää kaikki 😄 Mutta reiluuden nimissä, jos jollain ei toimi, tehrään niin, että myös alle saa osallistua CODE-muodossa!!

neljä välilyöntiä ennen osallistumista niin pelittää eikä "-hapsut mee oudoiksi!
    <a href="">heppa</a>

8

743
Käyttäjät

9.3k
Aiheet

162.5k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.