EVL uusi tilaisuus julki!
-
Tähän topiciin julkaistaan aina uuden tilaisuuden kutsu.
ILMOTTAUTUMINEN KÄYNNISSÄ!
Helmikuun tilaisuus
-
“➛ Jokainen ilmoittaa 2 hevosta jonoon”
Pikkutarkkaa, mutta jokainen siis voi ilmoittaa 2 hevosta jonoon, mutta ei ole pakko
“➛ max. 2 hevosta / omistaja”
Tarkoittaako tämä koko tilaisuutta? Jos kyllä, niin se kannattaisi vielä lisätä tuohon (max 2 hevosta / omistaja / tilaisuus). Koska itse ainakin olettaisin tuon ennemmin tarkoittavat per luokkaa (joka toki olisi myös hyvä mainita). edit. Olihan tämä kyllä mainittu yleistä-sivulla, mutta minusta olisi hyvä merkitä myös kutsuun
Tämän takia kummastelinkin, miksi esimerkissä oli ilmoitettu vain yksi hevonen luokkaan 2, mutta jonoon silti kaksi hevosta
Mutta jos tosiaan rajoitus on 2 heppaa koko tilaisuuteen, niin sitten osallistumisesimerkki on järkeenkäypä.
-
Tämä viesti poistettiin!
-
@tuire kävinkin korjaamassa nuo samantien kutsuun. Tullut itse jo sokeaksi kun tuijottanut kutsua eikä huomaa pieniä asioita
Kiitoksia kovasti!
-
Tilaisuuden “tutustu pisteytykseen” linkki viepi muuten error sivulle. Osoite on muotoa /ev/2018/pisteytys. Yläpalkistahan sinne oikeaan paikkaan kyllä pääsee.
-
@anarchy korjaan huomenna tuon!
-
Tilaisuus on nyt auki, sähköpostissa näytti olevan 6 osallistumista tähän mennessä. Lisäilen osallistujia sivuille huomenna jos vain selkä antaa periksi
-
nostellaans ^^
-
Olisi varmaan ihan fiksua lisätä se kutsu tuonne laitoksen omillekin sivuille
Nimimerkillä kyllähän mie oon sen tästä topikista huomannut, kerta jo kommentoinkin, mutta tyytyväisenä unohtanut kokonaan, koska olen tässä lähipäivinä käynyt laitoksen sivuja katsomassa, että minkälaista tilaisuutta siellä on tulossa
-
@tuire ahh, mulla unohtunut sinne päivittää. Pitää päivittää samalla kun osallistujat lisään.
Pahoittelut että osallistujia ei oo lisätty, mulla oli näytön kanssa pieniä ongelmia. Tänään yritän saada lisättyä, jos vain selkä antaa periksi
-
Nyt sain kaverin koneella lisättyä osallistujat, edelleen mahtuu mukaan erityisesti 2- ja 3-vuotiaiden luokkiin
-
Onko muuten valitulla estekorkeudella merkitystä? Lähinnä mietin jos nyt haluan, että kaksivuotias hevoseni hyppää vasta 30-50 sentin esteitä, vaikka “rodulle ominainen estekorkeus” olisi suurempi. Niin ei kai tästä tule sanktioita?
-
@tuire ei ole merkitystä eli ei tuu sanktiota
-
Heipsan! Syystä x ei päästä kirjautumaan säpöön ja eepu on tällä hetkellä reissussa, joten ei pääse fiksaamaan tuota hommaa, joten osallistujen lisääminen menee keskiviikkoiltaan, kunhan eepu pääsee takas reissusta
-
Nyt kaikki osallistuneet ovat sivuilla, rakennepisteet ovat myöskin kasassa! Seuraava tilaisuus aukeaa sitten 1. elokuuta
Päivitellään tosiaan tähän topikkiin aina uusi tilaisuus!
-
Hjopsa! Tämän kuun tilaisuus tuli nyt myöhässä. Ihan puhtaasti meidän moka, koska työkiireet ja muu elämä vaatinut huomiota ihan liikaa, mutta tässä kuitenkin uusin tilaisuus teille
-
@evl Onkohan mun koneen päässä joku vika vai onko heinäkuun tilaisuuden tulokset vielä tulleet?
-
@Kioja ei oo ei.
-
Miekin odotellut noita kuin kuuta nousevaa, varsinkin kun enää näyttää puuttuvan vain ne arvottavat osuudet. Mutta eiköhän ne sieltä kohta tule, kerta uusi tilaisuuskin julkaistiin
-
Ehdotan, että nuo vanhat tilaisuudet järkätään sivulla niin, että uusin on ylinnä. Ei tarvitse rullata niin mahdottomasti alas uusimman tulosten perässä.