Hyvää juhannusta!

• Hyvää juhannusta kaikille tasapuolisesti! Tässä ollaan mökille kuusamoon menossa ja vettä tulee kaatamalla 😄 kovin surkeat kelit jussiks mut kait tuota kalalla ja uimas kehtaa mökil käyä silti.

Mitäs teillä juhannus suunitelmis? Menikös kaikki iha pilalle kelin takia? Kertokaaha muutenki jotaki positiivista vaikka keli on mikä on! Vähän piristystä ajomatkalle ❤

• Mut eihän se oo juhannus eikä mikää, jossei sada! 😂 Täällä kummasti paistaa aurinko pilvien välistä vähän väliä 🤔

• Myrskytuuli ja satunnaista kaatosadetta täälläkin, normaali juhannussää siis! Eipä muuta kuin valkea uuniin ja lukemaan vanhoja Mustanaamioita ja Tarzaneja, jotka kaivoin mökin vintiltä ♡

• Piirrosharrastajat

Tänä vuonna juhannus menee ihan kotosalla kaupunkiolosuhteissa, niin ei edes nuo sateiset kelit haittaa. Mieli on silti ihan katossa, koska minulle myönnettiin just ennen juhannusta opiskelupaikka yliopistolta 😀 🎉 Olen aivan täpinöissäni ja hirveän iloinen!

Hyvää juhannusta kaikille sateista huolimatta!

• Himoshoppailijat

Mitäs täällä mökillä, rakastan sadetta ja tän kuivuuden jälkeen ei kyllä haittaa vaikka satais! Kunhan saadaan sit vielä tänä kesänä hellettä ^^ Hyvää juhannusta!

• ♞ Puoliveriharrastajat

@Arnika ,tosi ihanaa, onnea sulle! Ite ois tarkotuksena lähtä vähä kalajoella käväsee, saa nähä kui pahasti kaikki iltasuunnitelmat menee mönkään kelin takia😅 Toisin minua itseä ei tuo sade haittaa, saa nähä ollaanko sitä kohta sitte sairaana jos illan viettää ulkosalla vesisateessa😂

• Suomenhevoskasvattajat

Jos olisin kotona, laittaisin saunan lämpiämään, laittaisin tässä kisoja muotoon kunnes se olisi valmis ja sitten saunoisin. Saunan jälkeen ottaisin yhden punkkulasillisen ja istuisin takapihalla lipan alla koirien kanssa. Nauttisin siitä, että olisin yksin, ja olisi iiiiiiihan hiljaista. Kukaan ei katsoisi Salkkareita netistä harjaten hampaita olkkarin sohvalla, eikä kukaan laulaisi duettoa koiransa kanssa niin että mun koirat ihan pelkäävät. Mutta ei, minä en ole kotona, vaan ajattelin, että olisi kiva tulla juhannuksena äitin luo, jossa katsotaan salkkareita hampaita harjaten ja lauletaan koiran kanssa duettoa. 🙂 Koska sataa, ei pääse lenkille pakoon, vaikka muuten sade onkin hyvä. Kaikki muut ovat jossain reissussa tai muuten vaan muualla, niin ei pääse pakoon kenenkään muun luokse. 😄

Onnea Arnika: yliopistossa on ihan mahtavaa. 🙂 Minä pyristelen parhaillaan, että antaisivat minun valmistua, mutta ne varmaan rakastaa mua siellä, kun kaikessa kestää niin kauan 😄

• Sekalaisen sakin omistaja

Me lähdetään poikakaverin kanssa kohta ajelemaan mun porukoille ja illalla olis ainakin sauna tiedossa. Vettä tulee, mutta ei haittaa! On ollut niin kuivaa ja etenkin maanviljelijät olleet ihan pulassa, että nyt saakin sataa. 😄 Ilmakin raikastuu kivasti. Mulla ei pitäis olla mitään allergioita, mutta oon ollu silti tukossa koko kevään… Muutenkin oon niin väsynyt kahesta viimesestä työviikosta, että aion hyvällä omalla tunnolla lähinnä maata koko juhannuksen. 😄

• Raviharrastajat

Kotona, koneen ääressä päivittämässä ravureille tuloksia sivuille ja hörpin kahvia ❤ Ukko luukuttaa musiikkia toisessa huoneessa niin eipä tarvitse edes itse huolehtia mitä soittaisi spotifysta 😄

Piti olla rauhakseen yksin kotona, kun ukon piti lähteä tyhjentämään autotallia ja pistämään se uuteen järjestykseen. Mutta no… tuolla tuo omalla koneellaan vielä istuu. Kysyi kyllä mukaansa, ettei tarttis yksin olla kotona tän yskän kanssa.

Suunnitelmat oli kyllä jussiksi ihan eri. Piti lähteä ajelemaan prätkillä jne. mutta Juhannussään vuoksi sisällä olemiseksihan tääkin meni :’)

Hyvää Juhannusta kaikille! :3

• @arnika uuu mahtavaa! Onnea kovasti koulupaikasta! 🙂

• Hauskaa ja turvallista juhannusta!

Me lähetään miehen kans myöhemmin kaverin luo järven rannalle, mun sisko tuli eilen yllätyksenä Helsingistä ja toivotaan ettei hirveesti satais 😊

• Suomenhevoskasvattajat

Meil ei sada mut tuulee. Grillataan silti ulkona kun ei tänne ole luvattu vettä ennen kun ehkä yöksi. 🙂 saunottiin jo ja iltaa vietetään grillaten. Miehen ja anopin kanssa kolmestaan hengaillaan. Aika hyvä sää kun ei ötökät tuulen takia kiusaa ja on mukavan lämmintä. Ei valittamista. 😄 Just sopiva juhannussää. Aina parempi jos yöllä satais oikein kunnolla.

Hyvää ja turvallista juhannusta kaikille!

• Hyvää juhannusta 💗

Anoppilassa ollaan syömässä, myöhemmin saunaan. Aamupäivä mennyt tulevan perheenlisäyksen petivaatteita ym. tekstiileitä pestessä. Muuta ihmeellistä ei ole tälle päivää luvassa… Viikonloppuna jos kelit sallii niin kotona grillaillaan ja aloitetaan tulevan vauvan huoneen remonttia nyt kun vessan remontti on vihdoin kaikista käänteistä huolimatta valmis 🙂

• Mukavaa jussia kaikille!

Meitsillä alkaa tänään neljän yön putki töissä. Moti töihin lähtöön täysi nolla, mutta onneks tässä on vielä aikaa ennen vuoron alkua. Josko toi tuuli ja ajoittainen vedenpaisumus sais ihmiset pysymää kotonaan niin mulla olis rauhalliset yöt…

• Tarinaheppailijat

💮 Hyvää Juhannusta kaikille myös mun puolesta! 💮

Meillä ei sen kummempia suunnitelmia. Kökötetään perheen kanssa sisällä 😅 Isä kyllä puhui tarttuvansa illalla grillipihteihin 🤔 🍴

• Hyvää juhannusta minultakin!
    Meikäläinen viettää juhannuksen ihan kotona. Piti pitää tallivapaa päivä, mutta kas eilen tulikin viesti jos ehtisin hevosen ratsastamaan ja kyllähän minä ehdin kun ei muutakaan ollut 😄 Onneksi on maneesi niin ei tarvinnut kastua.
    Mä olen jo saunonut ja kohta voisi avata jotain juhlajuomaa ja kattoa vaikka leffaa 🙂

Vähän houkuttaisi myös valmennuksen tai pk merkinnän kirjoitus, joku voi laittaa yv:n jos haluu ilmaisen tekstin 😉

• Hyvien juhannuskelien johdosta istun täällä koneen äärellä osallistumassa raveihin ja juoden samalla siideriä. Kohta on grilliherkut valmiit.

Hyvää Juhannusta vaan kaikille!

• Hyvää juhannusta!

Ite kökötän mökillä, alkas olla olo että vois jo lähteä porukoille, ois enempi omaa rauhaa, mutta vasta maanantaina sitten…
    Täällä vähän vaihtelevasti sataa ja paistaa, sehän tässä eniten tympii kun mökillä on eikä ulkona oikein voi olla, tekemistä kyllä ois…

• @sarqquu Tervetuloa Kuusamoon!
    Mä oon töissä juhannuksen, mutta se on vaan kiva - saa olla tallilla ihan ittekseen heppojen kans ❤ Tänään kyllä myrsky paisko ja lienee jatkuvan vielä huomennakin, mutta onneksi on saetakki.
    Hyvää jussia kaikille!

• Hyvää juhannusta vaan kaikille!

Mä oon katsonut mökillä koko päivän jalkapalloa (futiksen mm kisat pelastaa sateisen juhannuksen!!) ja tällä hetkellä yritän kannustaa Islannin voittoon vaikka epätoivoiselta näyttää. 😞

Ensi vuonna vietän juhannuksen jossain etelän lämmössä 😄

18

779
Käyttäjät

10.1k
Aiheet

178.0k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.