o. hevonen panostuskotiin
-
Alter egoni Aino on ratsastellut, treenaillut ja kisaillut torinhevosellaan Baavella vuoden päivät, mutta koska heppa meni rikki, on uuden hevosen hankkiminen tullut ajankohtaiseksi. Aino on kilpaillut aiemmin lähinnä harjoitustason kilpailuissa, mutta on halukas valmentautumaan ja kilpailemaan jaosten alaisissa ainakin kouluratsastuksessa. Heppa vain puuttuu.
Haussa siis hevoskokoinen, vähintään helppo A:n taidot omaava aikuinen tamma tai selväpäinen ori. Saa loppuiän kodin (Baavekin jäi kyllä Ainon omistukseen mutta siirtyy ylläpitoon harrastetallille) ja paljon tarinoita ja realistisemmalla tahdilla kisareissuja. Rodun ja suvun suhteen ei erityisiä vaatimuksia. Mikä vaan saattaa kolahtaa. Hevosella ei saisi olla vielä ihan hirveästi kisahistoriaa takana, mutta muutamat kisat alla ei häiritse.
Olisi mahtavaa, jos myyjällä olisi tarjota myös hevosesta jotain historiikkia tai muuta taustatarinaa : )
-
Kelpaako (ex)ravuri, jos siitä koulii ratsun?
-
@misery se ei ehkä oo ihan sitä mitä haen. Liian pitkä prosessi : P
-
Mulla olis täällä pari suokkineitoa vailla kotia. Toisella kisattu hiukan enemmän, toisella vain yksi sijoitus. Molemmat on mun omia kasvatteja ja voin kirjoitella niiden mukaan pienen historiikin kasvattajan näkökulmasta
-
Kiitos, vielä ei oo napannut. Etusivulle!
-
Jos haluisit jatkaa torilinjalla, yhdistelmästä Rosalie x Hämä vois saada varsan
Vaikka takautuvastikin syntyvänä.
-
Kantakirjakelpoinen suomenhevostamma Ponipalleron Apassi lähtisi mielellään panostusponiksi
Emä ilmoitettu YLA, VVJL, KERJL ja ERJL. Emä menee vielä KRJL SLA MEJL ja ehkä joihinkin muihin kissanristiäisiin. Isä on taattua Hengenvaara-laatua
http://taikaponi.net/veera/ponipallero/sissi.html
Edit // varsalta ei odoteta laatuarvosteluita tai jaoksen alaisissa kisaamista
Emä varmaan kisaa vielä villeissä käytyään laatuarvostelut sun muut läpi
-
Winneri on mulla itselläni “hitaan harrastelun tarinaponi” josta voi saada varsan haluamallaan orilla.
-
Off topic, mutta Baave on kyllä ihana! Törmäsin sen sivuille kerran aikaisemminkin, ja jäi mieleen
-
Kiinnostaisiko suurikokoinen ratsuponi?=) Minulla olisi tällainen yhdistelmä tarjolla. Emästä on myös mahdollisuus saada puoliverinen varsa arabi-ori Kareem al Namysin kanssa.
2-p. t/o. Summer Flame
synt. 30.05.2018, poniprosentti 25%
e. VB Eldfågel - i. In the Rapids
Koulu/estepainotteinen varsa, taitotasoa riittäisi varmasti 140cm & vaativa B tasolle. Ruotsinpuoliveri tamman & brittiläisen ratsuponi orin jälkeläinen, jotka ovat kisanneet porrastettuja. Tulee todennäköisesti olemaan aika suurikokoinen, 140-155cm. Luonteeltaan varsa on rohkea ja utelias. Pomottaa kahta muuta varsaa, mutta ei ole johtajahevosluonteinen.
-
Täällä ois muutama kotia vailla oleva tuonti
Jos myös varsat kiinnostaa niin täällä on muutama budjonnyvarsa ja täällä muutama 2017 vuoden kasvatti myös
-
Heppa löydetty, kiitos kaikille tarjoajille! : )