Welshkeskustelu
-
@Jayde Haha, vilkaisin nyt vasta tuota sun tammaasi ja sehän on suurimmaksi osaksi suvultaan täynnä mun kasvatteja/tuontiponeja
-
en mää mittee sivunäyttöi tarvii näille : ) teen täs jossai välis oman tuontitopan ja linkkaan sitten vaikka teiät kiinnostuneet siihen, nyt kahtomaan pyörän renkaita ja mikä niissä vikana : D ei kauheesti rasvasil sormil viitti kirjottaa
-
No se olikin nopee juttu… pyörän sisäkumi onkin kiinni ulkokumissa wtf joten tarvii käydä ostaa uuden sisäkumin lisäks myös ulkokumi -.- Noooooh… ehkä meen teke niitä welshejä
-
Miten teitä kiinnostaa suvulliset ponit? Pitääkö olla tasainen suku, meriittejä vai mikä saa Sinut ostamaan kasvattajalta varsan?
-
@elen rennot myyntiehdot : D että jos poni on tyhjänpanttina vaikka jonkun aikaa, ei heti tule kasvattaja vaatimaan kasvattiaan takaisin. Toki jos luopuu kokonaan rodun kanssa puuhastelusta, tulee ostajan kyllä ihan itse ymmärtää infota kasvattajaa asiasta ja palauttaa sitten kasvatti tai tehdä muistosivut.
-
Mulla on läjä B-sektion poneja ja NWR/NWR-kelpoisia part bredejä. Kiva nähdä, että erityisesti B-ponien pariin on tullut uusia ihmisiä, vaikka ihan vaan yksittäisienkin ponien omistajia. Ne kun tuntuu olevan se vähiten suosittu sektio.
Viimeaikoina ollut kova inspis poneihin, kun sain tehtyä mieleisen ulkoasun “tallille”. Kisailustakin on tullut kivempaa, kun nuorempien ponien kanssa on koluttu porrastettuja.
Kukaan muuten menossa katsomaan poninäyttelyä nyt vkl?
-
@disa, mä oon menossa molempina päivinä : ) tuuks sä?
-
@Viiru tuonnit kiinnostais myös mua
Oon menossa Vermoon molempina päivinä kun ei ole kuin n. 40min ajomatka ja kamera tottakai mukana
-
@Calla, sama homma : ) ei oo pitkä matka kun muutin taas takas etelä-suomeen vuoden alussa : D Kirkkonumelta tulossa, ei tosta aja kun sen ~ 20 min.
-
@Viiru Hirveästi tekis mieli tulla ihasteleen poneja nyt kun kerrankin olis mahdollisuus mennä. Mut saa nähdä, yksin oon vähän laiska lähteen… : D
@elen Tällä hetkellä mielenkiintoinen suku, ihan sama onko tasainen ja menestynyt vai ei, on lähes ainoa mitä katson, jos ostan muilta ponin. Kivat rodulle tyypilliset nimet ja erityisesti lyhytsukuisilla poneilla olis kiva, että vanhempien sivut pysyy netissä/web archivessa. Ja kuten Viiru mainitsi, niin rennot myyntiehdot, jotka kyllä mielestäni on toiminut aika hyvin welshien parissa.
-
@Disa said in Welshkeskustelu:
@Viiru Hirveästi tekis mieli tulla ihasteleen poneja nyt kun kerrankin olis mahdollisuus mennä. Mut saa nähdä, yksin oon vähän laiska lähteen… : D
@elen Tällä hetkellä mielenkiintoinen suku, ihan sama onko tasainen ja menestynyt vai ei, on lähes ainoa mitä katson, jos ostan muilta ponin. Kivat rodulle tyypilliset nimet ja erityisesti lyhytsukuisilla poneilla olis kiva, että vanhempien sivut pysyy netissä/web archivessa. Ja kuten Viiru mainitsi, niin rennot myyntiehdot, jotka kyllä mielestäni on toiminut aika hyvin welshien parissa.
mistä päin oisit tulossa?
-
@Disa sulle vaan lisää mun kasvatteja jooko
Saskialaisista ainakin saisi varsoja vaikka kuinka. Juuri kuolailen Shockhoeve Matildan tammalinjaa.
-
@Viiru Täältä joku tunti varmaan ajelee. Kamerakin jo vanha retku ja putki ei kovin kauaskantoinen, mutta jotain räpsyjä olis kiva ottaa. Onko tietoa, millaisin järjestelyin tuolla on saanut kuvailla/tullaan kuvaamaan?
@elen kun sais noi vanhatkin ponit laatiksiin joskus, sivut päivitettyä ja sais päätettyä mitkä tammat vielä varsottaa ja mitkä ei. Osa linjoista jää aika eksklusiivisiksi 1-2 varsan jälkeläismäärillä… Joku diamantinalainen vois olla kiva! Mitäs muita poneja siellä olikaan?
-
@Disa näyttelykehien reunoilta voi kuvata + sitten kun porukka pyytää kuvaamaan niin parempi kuvata kaikki kerralla yhdessä kuin pyydellä kokoajan erikseen hevosia. Näin ainakin ohjeistettu aikaisempina vuosina : )
-
@Disa Saskian ponit, aika sekalainen joukko, mutta ihania vanhoja linjoja<3
-
@elen ihana ulkoasu!!!
-
Miulla olis muuten kimolle wB orille koulukuvat varastossa, jos jollain on semmosta myydä niin oisin kiinnostunut!
-
@Viiru Kiitos!
@Creimeide Minkälaista etsit suvullisesti? Pitääkö vanhemmilla olla KRJ-sijoja? Terveisin esteponien kasvattaja
-
@elen Mielellään. Oon ite vähän meriittiharrastaja niin on kiva jos vanhemmat tai muu suvusta on käynyt edes jonkunlaisissa kinkereissä… Mieluiten 1 tai 3 polvinen. Jos on joku oikein kivannäköinen poni niin painotuksella (tai suvulla) ei ole väliä kun käännytän sen kuitenkin valjakkoponiksi, heh!
-
@Creimeide Emäksi mulla voisi olla tarjota Helyg Ffawd LAC, joka on yleispainotteinen tamma, Ehkäkentiesmaybe eksyy kantakirjaan ja VWY-laatikseen. Omasta takaa sopiaa oria ei ole jos haluaa varsalle tasaisen suvun. Kivoja 1p. oreja on useampi.