Welshkeskustelu
-
@Mona A ja B näyttää harjaantuneen silmään ihan eriltä ja niin niiden kuuluukin, mountit on selvästi tiiviimpiä, kun taas B:n tulisi olla selvästi ratsuponityyppisempi ja kevyempi
Toki kun B:n jalostuksessa voi käyttää mounttia, niin miksei olisi perusteltua käyttää sellaiselle B-ponille, jonka vaikka toinen vanhempi on mountti tai suvussa sitä taaempana jopa vielä enemmän, myös kuvaa mountainponista. Mut jos meinaa näyttelyissä yms käydä, niin menestystä ei varmana tuu
Tohon laatiksen sukuhommaan.
Mitä nyt vilkaisin muutamia viime tilaisuuksien tuloksia, niin käytännössä miltään muilta kuin part bredeiltä ei ole vaadittu sukulaisten sektioiden selvittämistä, vaikka tuosta lauseesta voikin saada sellaisen kuvan, että näin tulisi olla. Eli se ei siis koske muita kuin PB:tä. Mun henkilökohtainen mielipide kuitenkin on et toi sais koskea kaikkia sektioita ja kaikilla sais olla sukutauluun merkattuna vähintään sukulaisten sektiot, mut mielellään myös säkäkorkeudet. :DD Mut mun henkilökohtainen mielipide ei tietenkään ole mikään sääntö.
-
Jees näin vähän arvailinkin noiden kuvien suhteen!
täytyy varmaan b-poni hankkia jossain vaiheessa kun sain semmoselle niin hyvät kuvat käyttöön ja jos ne ei mitenkään mee mountainista siis
-
@Mona kannattaa saman tien hankkia muutama niin b-ponisi ei ole sitten yksinäinen pienempien seassa
-
Tai sitten hän on vain ylikasvanut mountti eli sitäkautta b-poni!
-
Laatuarvostelun 77.tilaisuuden kutsu on julkaistu!
-
HBD VWY 20v.!!
(miten moni muu rotuyhdistys on pysyny hengissä näin pitkään?)
-
-
Hyvä me!
(Saan varmaan Vuoden surkein laatuarvostelun pitäjä -palkinnon, koska en todellakaan olisi muistanut : D)
-
Onnea onnea
️ Onkohan tälle vuodelle suunnitteilla laatista ja millä aikataululla? Että tietäisi vähän etukäteen millä tahdilla alkaa heppoja valmistella arvosteluun
-
@Uppe keskustelua ollut ainaki 3 tilaisuudesta, mutta niiden aikataulu on vielä auki. Kannattaa jo kyllä valmistella poneja, niin ei tarvitse kärsiä laatispaniikista
-
Oisko jollain sopivaa oriehdokasta tälle tammalle? Pitäisi olla evm, wC, yleis tai estepainotteinen. Varsa pääsis Blumenfeldiin kisaamaan esteitä voikkona tammana!
-
@turjake mulla olisi ERJ-I palkittu Brigadier Caswallawn mutta löytyy myös Fernweh Glyndwr, Avonmore Earl Grigor ja Govynyon Montgomery