Welshkeskustelu

• Esteratsastajat

Mulla on vähän sama homma, kolmanteen polveen tyssäävät 😕

• @Jannica Ootko koskaan miettinyt miksi ne tyssähtää kolmanteen polveen? : )

• Esteratsastajat

Mie luulen et se johtuu pitkälti siitä etten ole oikein innostunut tällä hetkellä pitkäsukuisista niiden tuoman lisävaivan vuoksi kun tarvii merkitä kaikki suvun palkitut laatiksia ym varten 😕 toisaalta pitkäsukuiset ois kivoja, jos sen koko suvun saisi esille jotenkin fiksusti. Erillisellä sivulla olen sitä jo aiemmin kokeillut, mutta jokaiselle yli 3-polviselle eri sivun luominen koko sukutaululle ei oikein onnistuisi tilankaan vuoksi 😄 tokihan sen esille saisi kun keksisi jonkin hyvän tavan tähän 🤔 toisaalta vihaan sitä jokaisen sukulaisen linkitystä : D

• Mulla tyssää tällä hetkellä toiseen polveen! 😄 Kasvatan ihan tosissani tosin vain mountteja, muita meiltä ei mitenkään aktiivisesti tupsahtele maailmaan. Mounteissa on ehkä se ongelma, et kaikki pitkäsukuset alkavat olla jo keskenään sukua. Pienet piirit. Pikkuhiljaa täytyy tuontiponeilla tehtailla uusia linjoja.

• @jannica Mites semmone ikäänku sukuselvitys tyyppinen juttu niiltä sukutaulun ylimeneviltä osin?
    Itsellä on Jeilissä omat sukusivunsa kyllä pitkäsukuisille, mutta Roshockin poneille oon kaavaillu tämmöistä systeemiä.

• Esteratsastajat

Millä tyylillä? Mulla on tällä hetkellä jo listattuna sukutaulun alle palkitut ponit pidemmältä suvusta, toisaalta samalla tekniikalla voisi tietenkin koko loppusuvunkin sinne kirjoitella, mutta menee aika sekavaksi vain sivut kun on kaikki sijoituksetkin meillä yhtenä rimpsuna 😞

• @jannica Mulla on tälviisiin. Tosin mulla ei oo yhtäkkää ponia varustettu pidemmällä ku neljällä polvella et en tiedä millaseen rimpsuun sen sitte pidemmillä järkkäisin.

• @jannica Laittaa vaikka spoileriin. 🙂

• Esteratsastajat

Niin joo tosiaan tuommoinen voisikin toimia, pidemmän päällehän se ois jopa helpompaa kun etsiskellä sivuja tehdessä niitä palkintoja pidemmälle sukuun ^^ voisin ottaa harkintaan uusia sivuja tehdessä parille ja kokeilla miten istuisi tuohon meidän ulkoasuun. Pistätkö @Elli-L mulle tuon koodin vaikka yv 😉 (spoileriin siis)

Kiitti tytöt, tää on kyllä kokeilun arvoinen, ois sitten helpompi noita palkintojakin just päivitellä 4-10 polveen 😄

• Ostakaas loput varsat!

• Laatistuloksia kasaillaan taas pikkuhiljaa, tulevat varmaankin jo ennen kesäkuuta.

Olen jo pari vuotta sitten @Kati n kanssa suunnitellut jonkinlaisia rotunäyttelyitä welsheille, mutta nyt lähdin jalostamaan tätä ideaa lisää ja siitä syntyi työnimellä Breed Show Circuits eli rotunäyttelyringit kulkeva tapaus. Lisää tästä löytyy täältä, saa heittää kommenttia, kehitysideoita Docsiin 🙂 Alkuun olisi haaveissa saada tarpeeksi porukkaa kasaan ja kokeilla welshien omaa rinkiä. Alustavasti meitä on mukana kaksi, minä ja Vibaja.

• @elen kuulostaapa hauskalta idealta! Ja Summer Season Welsh Championit näyttäis kivoilta ponien sivuilla. Ymmärsinkö oikein, et mikäli haluaa osallistua näyttelyyn, on kuuluttava rinkiin, jolloin on myös toimittava järjestäjänä ja tuomarina?

• Esteratsastajat

Kuten aiemmin sanoin olen myös innokas mukaan näyttelyrinkiin tulemaan 😊 Ymmärsinkö osallistujaoikeudet oikein eli kukin saisi tuoda näyttelyyn 5/10 ponia ja luokat itse päättää mihin haluaa ne 5/10 ponia tuoda? Ja minut saa lisätä kaikkiin mahdollisiin ponirotujen näyttelyrinkeihin : )

• @Elli-L Kiitos. Kyllä, ringin jäsen on velvollinen järjestämään ja tuomaroimaan omia näyttelyitään ja vain tällöin jäsenellä on myös osallistumisoikeus muiden jäsenten näyttelyihin : ) Ideana tässä on se, ettei tarvitse hakea ulkopuolista tuomaria ja odotella tuloksia. Kaikki on järjestäjän “harteilla”.

@Jannica Juuri noin, ymmärsit oikein : ) Halutessasi voit tuoda vaikka vaan 5 cobitammaa niille sopivan luokkaan ja ei yhtäkään ponia muihin luokkiin.

• Esteratsastajat

Okei kiva, tuo tuomarointi kuulostaa ihanan simppeliltä ^^

• @elen Okei, ymmärrettävää ja hyvin järkevää! 🙂 Jättäydyn kuitenkin ringin ulkopuolelle ainakin näin alkuun.

• @Elli-L Aina pääsee myöhemminkin mukaan, jos nyt saadaan tämä alkuun jollain tavalla : )

• @elen Tuo kuulostaakin mielenkiintoiselta! Pitää perehtyä paremmin kun menen koneelle.

• @Nintsu Nykäse hihasta, jos kiinnostaa kuulla lisää : )

Ostakaas joku nuo mun tuontiponit pois käsistä

• Kiitos websin, laatiksen tulokset tulevat hieman myöhässä, toivottavasti huomenillalla. Kaikki on muuten valmiina, mutta en saa tuloksia sivuille.

Herjaako muuten muilla laatiksen sivut (tai muut websissä olevat sivut)? “Uh oh.” ja surullisen läppärin kuva?

17

783
Käyttäjät

10.1k
Aiheet

178.8k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.