Welshkeskustelu
-
Welshkeskustelu toimii welshien rotuyhdistyksen tiedotuskanavana uudistuksista ja muutoksista sekä keskustelupaikkana rodun kasvattajille ja harrastajille.
VWY - rotuyhdistys
Laatuarvostelu - rotuyhdistyksen laatuarvostelu
-
Minä olen ainakin uusi kasvattaja! Tai tuleva kasvattaja.
Talli valmistumassa kovaa vauhtia, mutta poneja ei oo kun yks, eikä sekään vielä sivuilla.
Muuten en mistään uutisista tai muista kasvattajista tiedä mitään.Ei oo kyllä kovin montaa welshiä myynnissä näkynyt nyt pitkään aikaan.
-
@Vivian Mitä sektioita/sektiota meinaat kasvatella? Tuontilinjoista vai heti pidempiä?
-
@elen Aloittelen muutamalla tuonnilla mutta myöhemmin aion kyllä pidempisukuisiakin hankkia.
Tarkoitus on aloittaa kasvatus aika pikkuhiljaa pienellä hevosmäärällä. Kaikkia sektioita kasvatetaan, mutta ei part brediä.
-
Täälläkin yksi welshejä pienimuotoisesti kasvattava! Tällä hetkellä löytyy vain neljä B-sektion ponia, mutta olen haaveillut myös A-sektion ottamisesta mukaan kuvioihin.
-
Kiva nähdä, että rodun pariin on tullut lisää kasvattajia. Olette varmaan tutustuneet rotuyhdistyksen tarjontaan? Vaikka se taitaakin olla aika horroksessa tällä hetkellä, laatis toimii kai… Itse oon niin vanhoihin kaavoihin kangistunut ja oma kasvatustyö taitaa olla aikalailla tehty.
-
Meiltä Faodailista (faoda.weebly.com) löytyy pääasiassa D sektion poneja
Juuri listasin kasan kasvatteja mutta nyt aloin kuitenkin miettimään kasvatusnimeä uusiksi joten voi olla että joidenkin nimet vielä muuttuu :'D kesän jälkeen kun on aikaa olisi tarkoitus panostaa teksteihin ja saada kaikki mahtumaan kisalistoille. Aikaa hiljaksiin mennään eteenpäin mutta eipä tämä niin vakavaa ole
-
Mulla ei tällä hetkellä welshejä ole. Aikaisemmin oli Siana Welsh ja mietin tässä eilen kun Vivianille kuvia möin, että pitäiskö kuitenkin nostaa talli pienimuotoisesti pystyyn? Tosin ei samalla nimellä, ponit sais muuttaa Norjaan mun puokkien kanssa… Onhan welshit hienoliikkeisiä ja näyttäviä, mitä sitä kieltämään… mut ehkä tää idea jää unholaan
-
Miulla on vähän jännä suhde welsheihin, ne on tosi kauniita ja mieluisia poneja ja tykkäisin hamstrata niitä valtavasti talliin mutta aina ne jää pihan perälle seisomaan. Tällä hetkellä löytyy 5 oria ja tamma, vähän kaikista sektioista… Ainoa missä noitten kanssa tulee aktiivisemmin touhuttua on valjakko. Näitä oreja saa vapaasti käyttää jalostukseen kunhan ilmoittaa miulle sivuja, laittelen linkkejä nyt tähän jos joku vahingossa kiinnostuisi:
-
@Creimeide welshit on erinomaisia pihakoristeita! Lisää vaan sulle poneja.
-
Haha varmasti niitä tuleekin lisää, mutta nyt tallin 40 shettiksen valta on aika vahva. Jospa se tästä hiljalleen
Kun osais touhuta noiden kanssa ilman että ottaa mitään stressiä siitä että ne on vaan olemassa. Harrastan monesti liikaa meriitin kuvat silmissä
-
Ehkä vaan keskityn tuomaan welshejä : D olisko kiinnostusta parille työpöytälaatikon tuontitammalle, jos saa myös rakennekuvan mukaan paria valmennusta vastaan?
-
Mä en oo vuosiin omistanut yhtään welshiä, ja nyt oon mennyt ostamaan kolmet ihan sairaan kivat kuvat C-sektion edustajista… Pitäis varmaan hankkia näihin sopivat ponskitkin
-
Jee welshejä! Itselläni on yksi NWR, hollantilainen WPB. Tarkoitukseni on hommata vielä 1 - 2 NWR:ää lisää, mukavia otuksia ovat
-
Aiemmasta viestistäni tähän ketjuun inspiroiduin tuomaan tallini ensimmäisen welsh-A tamman, Samus the Annoyed. Tästä tää lähtee.
-
jos jollakin on lyhytsukuisia NWR-varsoja myynnissä tai NWR-poneja tarjolla jalostukseen (evm lähinnä), niin mulle voi laitella mailia tai vastata tähänkin, sillä tykkään käyttää niitä omassa brp-jalostuksessa
-
@Jayde multa voi saada suvullisia NWR-poneja vanhoista linjoista (siis sieltä 2005 kun näitä alettiin aktiivisemmin kasvattamaan)
-
@elen Kiva tietää!
Vielä ei ole uusi NWR-poni ajankohtainen, mutta voin sitten ottaa yhteyttä, kun on ihan pakko se uusi poni ostaa!
-
@Viiru mua ainakin kiinnostais tuontitammat! Mulla ei vaan oo mitään sivunäyttöä vielä, jos olisit halunnut…
-
@Viiru mua kans kiinnostais tuontiponit!