Viimeisiä viedään (pitkäs. sh-ruuna)
-
Korpihovin Merlin on aika hyvin elämää nähnyt ja jälkeläisiäkin on kivasti, eli mun puolesta voi hyvillä mielin laittaa vaikka kuoppaan
Jos et vielä raaski, niin voi tipauttaa kans mulle VRL-tunnukselle 11290!
Lovespell voi mun puolesta lähteä suoraan @Serena lle! Laita uusia sivuja vaikka yv mulle, niin muutan vanhempien sivuille
-
@sarqquu Mun puolesta voit ottaa tamman itsellesi, mulla ei ole sille tarvetta
-
-
-
Tuon mun kasvatin voi kuopata tai myydä ihan vapaasti
-
@Serena Enkelintekijän laitan kuoppaan ja Dana ois kiva saada laatiksiin, kun sillä on tuota sukaria aloitettu. Voisin jopa harkita kirjoittavani sen loppuun. Baby Frecklesin pitäisin mieluiten sen värisenä kuin on, mutta eipä siitä oo mitään iloa jos se jää mulle roikkumaan, niin kyllä sen kuvat voi vaihtaa, jos siltä tuntuu. Lovespell menee tosiaan @Juulia lle.
Aloitukseen päivitetty varatut ja vapautuneet hevoset. harakkasyndrooma.net tulee toimimaan syyskuuhun asti. Sen jälkeen hevoset häviävät sivujen mukana. En valitettavasti ehdi kaikkia tallentelemaan (kuopattavat tallennan).
-
Eka porukka olisi tässä:
- Sierra Theory of Poseidon
- Valiant al Sierra ox
- Agamemnon xx
- Behind The Mask xx
- Blind Banker xx
- Bethesda
- Melanges Cephas
Eli VRL-01221 on tunnus
Ja tässä heti tammoja perään, jotka nappaisin Yemeneen myös talteen:
-
-
Voisin ottaa Rosikseen Fehler Demonblood Z ja Onyxx Ink v. Waldenin
@ScrewDriver @Sakkura
-
@kioja said in Sierran + muiden tyhjennys [jättimarkkinat]:
Voisin ottaa Rosikseen Fehler Demonblood Z ja Onyxx Ink v. Waldenin
@ScrewDriver @Sakkura
-
Toivoisin että multa hankitut piirroshevoset sais jatkella pikselöitynyttä elämäänsä uusissa kodeissa, mut jos ei kukaan niitä kelpuuta, otan Hirittopuun takasin
. Lopuille voi antaa kuulaa kalloon ja upottaa multiin makoilemaan.
-
Sierrasta jos saisi:
Juksulaan (ak)
x-t. Sierra Magnolia
xx-t. Knife Fight Ballet di Sierra xx
knn-t. Sierra Svane
xx-o. Sierra Fatal Attraction xx
knn-o. Sierra Utopia
= jonkin sortin jalostuskäyttöä, täysveriset myös MoanassaMoanaan (ak)
wA-t. Calypso
wA-t. Candy Cane
wB-t. Aerona
wB-t. Black Rose
wB-t. Murder Melody
wpb-t. Balletomane
wB-o. Sierra Dirty Ace
= kaikille löytyisi paikka Moanan welshjalostuksen parista -
Anteeksi että näiden kauppojen tekemisessä kestää, oon tosiaan töissä ja iltavuorossa, joka ei sovi mulle ollenkaan, niin en jaksa ees ajatella piksiponeja. Odotattehan kuitenkin mun vastausta ennen kuin teette sivuja, tai ainakin käytte topiikin läpi, ettei kukaan ole tarjonnut hevosesta ensin
Kasvattajat eivät välttämättä ole ajan tasalla tarjouksista, joten hevosen vapautuessa myyntiin on tarkistettava, kuka siitä on tarjonnut ensin mielipahan ja sekaannusten välttämiseksi.
-
@nikki Lipstick Lies Delm. Jos viitit siirtää VRL:ssä mulle, VRL-05704
-
Päivitetty, ostetut siirretty, ostakaa pois
-
-
-
Bonheur Éternel, Bourbeau de Miot ja Søvngænger. Voi siirrellä taas tunnukselle 01544, kiitos!
-
@anarchy said in Sierran + muiden tyhjennys [jättimarkkinat]:
Overa, Kuekuatsheu, Overa, saa siirtää VRL-14465, jos ei näy mitään kummallisuuksia sivuilla.
Nää on myös varmaan jäänyt välistä.
Kyselen, että kuinka monta saaa ostaa, meinaan minulla olisi lista enkä tiedä, onko siinä kaikki.
-
@Anarchy Mielestäni siirsin, mutta enpä sitten vissiin
Saa ostaa niin paljon kuin jaksaa sivuttaa!