Viimeisiä viedään (pitkäs. sh-ruuna)
-
Rose of my soul muuttaa tod.näk takaisin linnalle, niin saan sivut huomenna aikaiseksi
Edelliset voi siirtää VRL-13369
-
-
Korjaan heti!
// Edit: Soul haettu myös
-
Noi Knockturn-ratsuponit saa laittaa kuoppaan, jos ei joku niitä nyt erityisesti halaja. Muita mun kasvatteja sulla ei muistaakseni ollutkaan
edit / ja jos menee kuoppaan, niin olis kiva jos sivut tallennettais web archiveen, jos ei viel oo
-
-
Overa, Kuekuatsheu, Overa, saa siirtää VRL-14465, jos ei näy mitään kummallisuuksia sivuilla.
-
-
@nikki Kasvattaja korjattu
-
Demonblood Z:n voi laittaa eteenpäin tai kuoppaan, miten vaan haluat, kuhan jotain sivuja/muistosivua sitten heitellään mullepäin
-
Noniin ensinnäkin tuon Joy's Vintage Bourbonin saa myydä, Hazard's Foxplayn taasen otan takaisin ellei joku siitä kiinnostu jolloin sen kyllä saa vapaasti myydä eteenpäin. Vintage Bourbonin saa vaikka sitten kuopata jos se ei ketään kiinnosta.
Sitten tarjoaisin kotia seuraaville hevosille, sen tarkemmin katsomatta ovatko nämä jo muualle varattuja:
Bonecreek Wolftracker
Budweiser
Nevada Buckaroo
Lunar Eclipse
Silverfox
Sotamaalauksen Pahataika
Crocodile Dundee
Bonito
HWA Dreamstealer
Red Light District
Pink Champagne -
-
Ebony v. Helmwald ja Sabotage v. Helmwald saa myydä.
Jos ei mene kaupaksi, niin Sabotagen voisin sitten ottaa itselleni ja Ebonyn voi siinä tapauksessa kuopata.
-
Villahaan Kolttosen saa joku ostaa itselleen jos tahtoo
Tai siis taidankin tehdä myyntipuun orista illemmalla, otan siis tavallaan orin takaisin kiitos
-
Mie voin ottaa nuo omat kasvatit takasin ja koittaa itse myydä eteenpäin
-
-
@mari-h Ota vaa tää mun puolesta
Ja sit jos @Pierre ei halua Dead by Daylightia niin voisin tarjota kotia sille Delmenhorstista (linkki ak)
Sit voisin olla kans kiinnostunut Cadogan Mystical Gaiasta jos @Sorel ei sitä halua. Sille tarjoilisin kotia Lallybrochista (linkki ak).Priton Vigilanten saa mun puolesta nakkaa kuoppaa tai myydä. Priton Mishika, Achilles Delmin ja Lionheart Delmin voi myydä ja jos ei me myynniks nii kuoppaa vaan
-
Kattelin espanjalaisia puokkeja, mutta pysähdyin lusitanoihin kanssa, virhe. Ei sais kipulääkepöhnässä kattella myynti-ilmotuksia
Jos saa vielä hamstrata ja ketään muu ei halua viedä Conquistador, Santiago de Belleda, Salvator, Vogel de Belleda, Modus Operandi di Sierra, Rigor Mortis Est voisi lähteä kisaus- ja jalostushommiin Kelseniin.
-
Katoin, että Bonheur Éternel, Bourbeau de Miot ja Søvngænger olis vielä kotia vailla, sopisko mun viedä nekin mukanani?
-
Yemeneen mahtuu kaikki rotuvalikoimaan sopivat Sierrasta
Voisin hamstrata niitä pienissä osissa, niin en luuhistu sivuntekojen alle.
-
Eli ton Wayward Lovespellin (mikäli @Siguri ei ota takaisin) lisäksi voisin huolia matkaani seuraavat elikot, sillä varauksella, että löydän heille sopivat kuvat.
Enkelintekijä
Hukanhelmen Sudenkallonkerääjä
Sotamaalauksen Enkelinsurmaaja
Vainainen
Baby Freckles (vain jos väriä saa muuttaa esim. rautiaaksi?)
Puddingham Glitterbean
Playground’s What’s Left of Marilyn
Gillian Dfrwdllwgynn Rhyd
Sierra Kiss Me Undead