Oletko ostanut multa sh-rakenteita (Riihimäen shownäyttely, 2017 elokuun jälkeen)?

• Vähän nolo juttu, mutta kokeillaan jos tällä tavalla saisi jotain tulosta. 😄 Eli tosiaan: oletko ostanut minulta (copyina VRL-04373) suomenhevosrakenteita tästä tilaisuudesta (samat hevoset kuin tuossa kansiossa), abouttiarallaa edellisen vuoden elo-syys-lokakuussa? Jos joo, niin olisi huippua jos viitsisit heittää screenshotit/jotkut kopiot kuvista mulle chattiin tai mailiin, että saan etsittyä ne omista kansioista ja poistettua!

Kävi vähän kökkö juttu kovalevyn kanssa viime vuoden lopussa, ja lopputuloksena on monen mutkan jälkeen että että kovolta on pelastettu lähestulkoon kaikki kuvat tuosta Riihimäen shownäyttelystä, MUTTA. Kaikki ~95 000 tiedostoa jotka kovalevyltä sai pelastettua, ovat samassa kasassa sikin sokin ja sekaisin, joten mukana on erittäin todennäköisesti myös aikaisemmin myytyjä ja poistettuja kuvia. Haluaisin siis kokeilla ja kartoitella, löytyisikö tätä kautta että mitkä kuvat olen myynyt ja kelle, jotta voisin ne poistella itseltäni, etteivät mene vahingossa käyttöön. 😄 Yhdestä kuvamyyntitopicista löysin muutamat henkilöt ( @Jere @Penelopeia @Aino-H @IslaT @miivi ) joiden muistelisin ostaneen näitä kuvia, heille laittelen chatissa/sähköpostissa kyselyä. Mä en muistaakseni paljoa kuvia tuolta myynyt, joten toivottavasti löytyis suurin osa niistä myydyistä. Kiitos, kumarrus ja anteeksi häiriötägäyksestä em. henkilöille!

• Laittelin meiliin viestii 🙂

• Sähköpostia laitettu.=)

• Hmm, mä en ainakaan omien tiedostojeni mukaan oo ostanut sulta kuvia tuolta 🙂

• @miivi Selvä homma, mä vaan kattelin että jotain kuvakauppoja on noihin aikoihin käyty, niin piti varmistaa 😄 kiitos ja sorry häiriöstä!

9

876
Users

11.6k
Topics

212.6k
Kysyttävää, kommentoitavaa tai palautetta? Ota yhteyttä suoraan ylläpitäjään (Tilli): maatila.pemberley@gmail.com.

Looks like your connection to Keskusta was lost, please wait while we try to reconnect.